Vaasan musiikkiluokkien puolesta
Vieras |
/ #2215 Ikäheimonen Otteita 207.09.2013 09:28Ikäheimonen: No, se että … ööö … aina ennen, kun ihmistä W: Puhuttiin näistä 2008 konserttitapahtumista, ja kerroit, Ikäheimonen: Valitettavasti mä en osaa vastata siihen. W: Sitten kerroitte, että lähditte klo 16.30 ja te olette Ikäheimonen: Ei ole. (…) W: Tehtiinkö sillä hetkellä, kun te lähditte joku päätös, Ikäheimonen: Kyllä se varmasti tuli. W: Mutta totesko joku ihan, että nyt tämä päättyy? Ikäheimonen: Kyllä me se todettiin siinä siinä, kyllä että W: Sanoitte, että käytiin keskustelua tavoitteena saada Ikäheimonen: Kyllä. W: Onko se se sovintosopimus, mikä sitten oli esillä (…) Ikäheimonen: Kyllä. (…) (?) Se sovintosopimus oli nii ku … W: 25.5. Muistatteko, että Kadarin puolesta annoin semmosen Ikäheimonen: Hän luki sen läpitte ja sanoi että että hän ei W: Käytiinkö siitä keskustelu? Ikäheimonen: Kyllä siitä keskustelua käyty. (Minä … … lupaan ja vannon kaikkivaltiaan …) W: Lukiko se (?) siinä Swanljung tarkkaan sen sopimuksen, Ikäheimonen: (itsevarmana) No, mä uskon, mä olen sen verran (Minä … … lupaan ja vannon kaikkivaltiaan …) W: Te olette tällaisessa henkilöstö tehtävissä, sen Ikäheimonen: … ööö … no, itse asiassa … minusta tässä nii ku W: Tämä on yksi tapa käsitellä(?), mutta sovintosopimus ja 1:00:00 Ikäheimonen: Tässä tilanteessa se oli hyvä ratkaisu. W: Sitten sanoitte, että tilanne oli saatava ratkeamaan, Ikäheimonen: Hän on saanut kirjallisen ohjeistuksen silloin W: Kirjallinen ohjeistus, onko se varoitus? Ikäheimonen: Olin ymmärtänyt niin, että tämä on ollut W: Sanoitte, että laaditte sen sen paperin nimi taitaa olla Ikäheimonen: Kyllä, lukuun ottamatta sitä ensimmäistä kohtaa (Minä … … lupaan ja vannon kaikkivaltiaan …) W: Kuulemiskokouksessa (koskien mahdollista irtisanomista) olitte Ikäheimonen: Kyllä, keskusteltiin, ja meidän näkemyksemme W: Hän kuitenkin ilmoitti aivan yksityiskohtaisesti, siitä Ikäheimonen: Se oli selvennetty niissä irtisanomisen W: (…) ei voida ottaa kantaa. Kysyn nyt uudelleen, miksi ei Ikäheimonen: En mä tiedä, tekikö kukaan semmosta päätöstä, kun W: Mutta jos sanotaan kohta kohdalta että ei voi ottaa Ikäheimonen: Meidän näkemyksemme mukaan Kadarilla oli näistä W: (…) Tämä on vain yksi esimerkkikohta: ”Kadar ei Ikäheimonen: Me tulkitsemme sen niin, että Kadarin on W: (Kadarin) uudelleensijoittamisesta. Mistä kaikilta Ikäheimonen: Kaikilta Vaasan kaupungilta, missä on
W: Oletteko kertaakaan keskustellut Kadarin kanssa kahden Ikäheimonen: En.
W: Kerroitte, että alakoulu oli yhtä mieltä ja Ikäheimonen: Jos kysyt näin, että Kadar yksinkö, varmasti J. Kadar: Saanko kysyä, että kokoukseen 30.3.2011 olen Ikäheimonen: Jos se oli pyydetty liitteeksi, silloin se (…) J. Kadar: (työkykyselvitys) Oliko se niin, että Harry
|
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
1803 Luotu: 12.12.2024
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
101343 Luotu: 27.09.2024
Vetoomus Keskolle Tarvasjoen K-kaupan vuoksi!
557 Luotu: 13.12.2024
Hollolan musiikkiluokkien tulevaisuus on turvattava!
488 Luotu: 13.12.2024
Kansalaisadressi Ei kaivosta Rautavaaralle
309 Luotu: 13.12.2024
Neitoperhon päiväkodin toimintaa jatkettava
287 Luotu: 18.12.2024
Keskuspuisto on luontoa ja ulkoilijoita varten! Ei ympäristön ja alueen pilaavaa likaisen lumen vastaanottopaikkaa Keskuspuistoon!
303 Luotu: 10.12.2024
Kauppa takaisin Tarvasjoelle
128 Luotu: 13.12.2024
Valinkauhantien leikkipaikan säilyttäminen Vantaan Hämevaarassa
95 Luotu: 16.12.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15362 Luotu: 15.07.2023
Marttilalaisille tuki musiikkiopistoon
84 Luotu: 12.12.2024
Forssan sairaalan palvelut turvattava
3995 Luotu: 21.11.2024
Vetoomus moottoripyöräkerhojen kieltämistä vastaan.
2655 Luotu: 01.12.2024
Kurun Hirsilinna säilytettävä
770 Luotu: 30.11.2024
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
606 Luotu: 24.11.2024
Pohjois-Valkealan lasten puolesta!
47 Luotu: 13.12.2024
Säilytetään Tanttalan koulu
202 Luotu: 07.12.2024
Epäluottamuslause: Orpon hallituksen on erottava - Orpos regering måste avgå!
1068 Luotu: 15.07.2023
Riikka Purralle potkut Suomen hallituksesta
52 Luotu: 11.12.2024
Kaunialan sairaala säilytettävä sotaveteraanien kotina
245 Luotu: 06.12.2024