KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1954 Re:

16.04.2011 11:48

#1949: Ari Sandberg -

Totuuden valheesta erottaa siitä miten sanat muuttuvat "lihaksi" eli teoiksi ja minkälaisiksi teoiksi.

Olen vuosia ollut tämän yhdistyksen kannalla ja tiedottanut siitä puskaradiolla joka on todella tehokas tiedotuskanava, kehoittanut kissoista kiinnostuneita ottamaan kissansa KKY,n kodittomista kissoista. Kehoittanut heitä tutustumaan tämän yhdistyksen hyvään toimintaan kodittomien ja apua tarvitsevien kissojen auttamiseksi.

MUTTA nyt totuus paljastuikin, etteivät kissat enää olekaan se ydin vaan niiden varjolla kerätyt varat ja rahojen pyöritys! Minä tulen boikotoimaan KKY,tä ja tulen myös kertomaan kaikille joita asia kiinnostaa, että tälle yhditykselle ei missään nimessä kannata lahjoittaa sillä rahat eivät mene kissojen auttamiseen vaan pankkitileille.

OLEN SYVÄSTI PETTYNYT!! Yhdistys on kääntänyt selkänsä apua tarvitseville kissoille ja niille apua hakeville ihmislle.

Yhdistyksellä on varoja vuosiksi eteenpäin pyörittää nykyistä kutistunutta toimintaansa. Ei kelpaa kissat eikä uudet jäsenet yhdistykselle, tämähän tarkoittaa alasajoa ja sekö on toiminnan tehostamista ja kehittämistä!!

Ohhoh sanon minä!!

Kyllä sekin hetki vielä koittaa kun kissanpojallekin silmät aukeaa....