Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

veryxyl

/ #16999

07.07.2013 19:16

Etiopia on rakentamassa patoa Siniselle Niilille.
Jes.19:1-8
Egyptin alennus ja korotus.

1 Ennustus Egyptistä. Katso, Herra ajaa nopealla pilvellä ja tulee Egyptiin. Silloin vapisevat Egyptin epäjumalat hänen edessään, ja sydän raukeaa Egyptin rinnassa.
2 Minä kiihoitan Egyptin Egyptiä vastaan, niin että he keskenänsä sotivat, ystävä ystävää vastaan, kaupunki kaupunkia vastaan, valtakunta valtakuntaa vastaan.
3 Egyptiltä katoaa rohkeus rinnasta, ja minä hämmennän hänen neuvonsa; ja he kysyvät epäjumalilta, henkienmanaajilta, vainaja- ja tietäjähengiltä.
4 Minä annan Egyptin tylyn herran käsiin, ja kova kuningas on hallitseva heitä, sanoo Herra, Herra Sebaot.
5 Vedet virrasta loppuvat, joki ehtyy ja kuivuu.
6 Joet levittävät löyhkää, Egyptin kanavat mataloituvat ja ehtyvät, ruoko ja kaisla lakastuvat.
7 Ruohostot Niilivirran varsilla, virran suussa, ja kaikki Niilivirran kylvömaat kuivuvat, kuihtuvat ja häviävät.
8 Kalastajat valittavat ja murehtivat; kaikki, jotka heittävät onkea virtaan ja laskevat verkkoa veteen, nääntyvät.
Lue luku loppuun. Alkuosa toteutuu silmiemme edessä.

Aiempaan kommenttiisi; Eikös tuo "irondome" ole ohjusten torjunta patteristo? Mistähän moinen mielikuva. Ajatuksissani sitä kyllä harrastan, muutta että Sinä näin ajattelet?
UAE = Yhdistyneet arabiemiirikunnat.