KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kohta entinen jäsen
Vieras

/ #1801 Re: Ehdotus oppositiolle

01.04.2011 17:51

#1798: pirkanmaalainen - Ehdotus oppositiolle

Henkilökohtaisesti aion jatkossa tukea muita eläinsuojelujärjestöjä. KKYssä ei ole yhdistysdemokratiasta tietoakaan eikä se enää toimi tavalla jota aikanaan lähdin tukemaan. On sääli, että KKY on supistunut "mummojen ompelukerhoksi", jossa vaan kritiikittömästi veisataan glooriaa ikääntyvälle puheenjohtajalle, jonka todellakin olisi jo aika jäädä eläkkeelle. Vuosikokouksessa olleena sain sellaisen vaikutelman,että vanhan vallan kannattajien mielestä tärkeintä on se,että nykyinen pj pysyy vallassa, koska "KKY on Tertun yhdistys, hänen elämäntyönsä". Ja oppositio kiusaa vanhaa ihmistä. Jouduin tästä ihan sanailuun parinkin rouvashenkilön kanssa. Yhdistyksen toimintatavat tai niiden uudistaminen/tehostaminen jne. ei todellakaan heitä kiinnostanut. Valitettavan surullista. On sääli, että innokkaat aktiivit yritetään vain savustaa pihalle,eikä yhdistyksen olemassa olevaa taloudellista potentiaalia eikä jäsenistössä olevaa potentiaalia haluta käyttää KISSOIHIN. Jos vaan ottaa laput pois silmiltään, niin näkee kyllä,mikä tilanne KKYssä tällä hetkellä on. Jotenkin minun on vaikea nähdä,että tilanne muuttuisi vielä pitkään aikaan. Kukaanhan ei tietysti elä ikuisesti,mutta on se surullista, että sitä se vaatisi, jotta jokin muuttuisi. Minä annan kyllä tukeni opposition kissojen hätäapu-yhdistykselle. Se vaan,että KKYssä ne resurssit auttaa olisivat jo olemassa, tyhjästä kun aloittaa, moni kissa ehtii kärsiä turhaan ennen kuin homma lähtee kunnolla pyörimään.