Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

vieras

/ #12570 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alkukristillinen avioliitto? On naisen ja miehen välinen julkinen liitto

04.05.2013 10:51

#12541: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alkukristillinen avioliitto?

Tämä on täällä perusteltu jo monen kirjoittajan kautta monta kertaa. En ala tässä kaikkien perusteluja kirjoittelemaan, sinun täytyy itse se käsittää. Pitäisi lukea entiset kirjoitukset. Ihmisoikeuksia emme polje, jos ette itse niitä polje.

Samaa sukupuolta oleville on laki sitä varten. Teille laki on tehty teitä varten ja se kuuluu teille niin hyvin, kuin voi kaksi tai useampi mies tai kaksi tai useampi nainen lain saada ja tarvita sitä lakia.Tässä jo mies ja mies (luin, että homoilla on miehiä useita elämänsä aikana, eli miehet) ovat tasa-arvoisia ja nainen ja nainen tasa-arvoisia. Lakihan tehdään aina siihen tarkoitukseensa ja tarkoitusta varten. Olen lukenut lakinne ja lueppa sinäkin. Se on rekisteröity parisuhde. Se on riittävä ja sopiva toisille ja nimeäkin voitte vaihtaa. Ei tässä "ihmisoikeuksia" poljeta, jos ette itse niitä polje.

Avioliitto ei kuulu taas muille, kuin naisen ja miehen väliseksi julkiseksi liitoksi. Tiedät kai, että tässä on kyse "oikeasta naisen mieleisestä" miehestä ja "oikeasta miehen mieleisestä" naisesta. Tähän ei voi siis kuulua muut. Heille kuuluu avioliitto ja avioliittolaki on heitä varten. Tässä nainen ja mies ovat jo tasa-arvoisia keskenään. Heistä voi suku jatkua ja siksi halu kantaa vastuuta perheistään jopa vastuuta yhteiskuntaan saakka. Yhteiskunnalliset asiat tulevat tärkeiksi lastemme parhaaksi tulevaisuutta ajatellen. Rakentaen tulevaisuutta lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Onhan lapsissamme osa meistä perittyä ja kun tunnemme itsemme, niin osaamme paremmin kasvattaa ja ymmärtää lapsiamme. Perhekeskeisyyttä ja suvun jatkuvuutta.

Pitemmittä puheitta, eikös tämä ole hyvin selvää.