Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

p.

/ #12514 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

04.05.2013 05:46

#12461: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Sorto teema jo taitaa alkaa tympiä, mutta pakko vielä kerran palata.

Sanoisinpa , että sinun kannattais kuunnella mitä todella sanon. Ihmisen ei nimittäin ole pakko kaikkea kokea kantapään kautta,  vaikka siihen annetaankin täysi vapaus !

Olen itse aivan sen saman sanan alla, kuin sinäkin. Sitä juuri on Jumalan vanhurskaus, että hänen tahtonsa on muuttumaton ja se koskee jokaista ihmistä.  Armo on myös - ja sekin koskee jokaista, mutta siitä myöhemmin.

Venyttelin itse tätä Jumalantahtoa uudestaan ja uudestaan, ja nimenomaan sillä alueella, mistä nyt puhutaan. Ja tuli aika jolloin sain maistaa sen seuraukset.  Sekin on kuitenkin vielä armoa,   jos Jumala tässä elämässä käsittelee meitä "tuomion ja puhdistuksen hengellä", eikä vetäydy kokonaan pois   ikuiseksi kadotukseksemme.

Näitä aikoja en tahtoisi sinun joutuvan kokemaan. Ja kiitän kohdallasi mahdollisuudesta valita  vielä toisin. Tartu siihen mahdollisuuteen itsesi tähden, koska ei ole ketään, joka auttaisi, jos joudut näin pitkälle.  Koko piinaa en edes yritä kuvata sinulle, vuosia se kesti,  mutta sain kokea ettei ole ketään, joka avaa, jos hän sulkee.  Onneksi on myös niin, ettei ole ketään, joka sulkee, jos hän avaa.

Kuitenkaan Jumala ei irtisanonut lapseuttaan, -  se oli hilkun varassa.  Ja sitä juuri monen kohdalla pelkään.  Että omatunto  turtuu,  häviää arkuus ja herkkä tunto Jumalan edessä.  Yli kaiken varottavan  varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.

Älä ystävä sammuta sitä syvällä sydämessäsi olevaa Jeesuksen hiljaista puhetta,  melkein kuiskausta: Tule minun tyköni, anna pestä pois syntisi. Anna minä johdatan sinua.