Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #12150 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

30.04.2013 10:08

#12148: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

Niin no en nyt tiedä mitä sinä ymmärsit ja voi tietysti olla etten minäkään ymmärtänyt kaikkea mitä sinä tarkoitit.älä tee huorin tarkoittaa tosiaan vieraissa käyntiä sukupuoleen katsomatta mutta se koskee ainoastaan naimisissa olevia heteropareja.Jos avoliitossa elävä käy vieraissa hän ei tee syntiä.Tai ainakaan riko kuudetta käskyä vastaan. Minun ihannelakini on sellainen että HETEROSUHTEESSA elävä joka on naimisissa voisi haastaa puolisonsa käräjille jos tämä pettää.Mutta kysymysonkin siitä etten halua että homosuhteessa elävä voisi haastaa kumppaninsa oikeuteen jos tämä käy vieraissa.kudes käsky ei siis koske homopareja.Homosuhteessa elävä saa pettää kumppaniaan niin paljon kuin huvittaa kunhan ei sekaannu sellaiseen joka on naimisissa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.