Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Avioliitto vain naisen ja miehen välinen liitto

/ #11808

28.04.2013 06:03

Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto joka on varattu yhdelle naiselle ja yhdelle miehelle. Kaikki muut variaatiot (nainen + nainen, tai mies + mies) ovat tämän avioliittomuodon julkista häpäisyä, turmelemista ja sekoittamista. Homojen rynnäköintiyritys tämän saman avioliiton sisään on raju, mutta järkevien ja hyvää arviointikykyään käyttävien päättäjien toimesta estettävissä. Homoille kehitettäköön muunlainen oma "liitto" avioliiton rinnalle, mutta ei sen sisälle; "samaa huonetta" tahraamaan ja sekoittamaan. Vaikka jotkut harvat maat ovat erehtyneet sallimaan homoliitot painostuksen alla, Suomen ei tarvitse eikä saa olla tekemässä tätä samaa virhettä. Valtaosa (180 maailman 194:stä maista) pitää edelleen avioliittoa vain naisen ja miehen välisenä julkisena liittona. Suomi pidettäköön mukana tässä samassa rintamassa. Kovaäänisestä homoliittoja ajavasta propagandarummutuksesta huolimatta, jossa tasa-arvoa käytetään väärällä tavalla keppihevosena halutun tavoitteen saavuttamiseksi, ei väärän painostuksen alla tule taipua.