Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11696 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

27.04.2013 17:09

#11686: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Hauskaa kuitenkin, että opit suvereenisti käyttämään tuota sanaa "todistustaakka" viestistä, joka osoitettiin sinulle:

Muistathan myös, että ihan ensimmäinen viestisi meni näin:

"Homoseksuaalista käyttäytymistä on havaittu....

...vaan onko se lajille ominaista normaalia käyttäytymistä, vai onko kyseessä epätavallinen, säännötön ilmiö, epänormaali poikkeavuus (häiriötila, abnormaali = "luonnottomuus" eli tavallisesta luonnonmukaisuudesta poikkeavuus)?

Pelkkä havainnointi ei vielä riitä homoseksuaalisen käyttäytymisen puolustamiseksi "luonnollisena ilmiönä", tarvitaan kovaa faktaa jolla on kyettävä kumoamaan edellä mainitut seikat. Näitä faktoja odotellessa, voidaan todeta että homoseksuaalinen käyttäytyminen vaikuttaa vahvasti olevan vastoin luonnonmukaisuutta ja luonnon lakia, eli yksinkertaisesti sanottuna: Luonnottomuus."

Eli nyt kun sinulle on jo osoitettu ja kerrottu tieteellistä kovaa faktaa siitä, että hmoseksuaalista käytöstä esiintyy luonnossa paljon, tavanomaisesti, yleisesti ja ettei se riko "luonnon lakia" (hassu termi), ei ole säännötän ilmiö, eikä epänormaali poikkeavuus, niin siirryhän nyt jo eteenpäin kysymyksinesi tai sitten taaksepäin sinulle osoitetuissa vastauksissa, jotta voit itse todeta, missä ja milloin tämä on sinulle osoitettu :)