Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Unknown
Vieras

/ #351 Re: Re: luepa vähän johtajuudesta

25.02.2011 11:55

#347: Vieras - Re: luepa vähän johtajuudesta

Palataas vielä näihin faktoihin :-)

Jännä juttu miten Millanin,fennellin,Vilanderin,Ellisin ja monen muun laumakäsitteen pohjalta toimivan vastustajat tulkitsevat näitä "faktoja" ihan niinkuin koko laumakäsite olis romutettu :-)

Oikeasti mitään sen kummempaa muutosta aiempiin tutkimustuloksiin ja niiden tulkintoihin ei ole tullut,kuin se, että alfa-käsitteen ja alfan muodostumisen tulkintaa on hieman lievennetty,samoin kuin tarkan laumahierarkian käsitettä :-)

Missään eikä kukaan susitutkijoista väitä että laumalla EI ole johtajaa tai laumaa ja laumakäytöstä EI olisi!

Tuossa SEY:n linkissä olevasta tekstistä ei löydy juurikaan ristiriitaisuuksia noiden edellä mainittujen henkilöiden ajatusten kanssa.Ja kyllä,olen lukenut Ellisin kirjoja lukuunottamatta kaikkien noiden kaikki kirjat ja se mikä mun mielestä on aika mielenkiintoista,että nuo eripuolilla maailmaa asuvat henkilöt päätyvät jokseenkin samoihin aikoihin samanlaisiin johtopäätöksiin ja tuloksiin hyvin pienin vivahde-eroin.

YKSIKÄÄN noista ei puhu mitään johtajan roolin OTTAMISESTA väkivalloin!

Toisin kun mun jutuista vois päätellä,niin mä EN hyökkää namipalakouluttajia enkä metodia vastaan!Mä hyökkään ainoastaan sitä tapaa vastaan,mitä Millanin vastustajat harrastaa tehdäkseen metodistaan AINOAN OIKEAN metodin.

Millan says: “I always say my way is not the only way. It is just one way. The people that follow me feel that it works.”

Oikeastaan mua huvittaa se,että Millanin vastustajat näillä ristiretkillään tekevät vain hallaa omalle asialleen ja tuovat vain enemmän julkisuutta Millanille (ei ole hyvää tai huonoa julkisuutta,on vain julkisuutta)ja mitä enemmän metelöitte,sitä kiinnostavammaksi teette Millanin ja sitä enemmän Millan nauraa matkalla pankkiin :-)