KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1329 Re: Re: Re:oikaisu

22.02.2011 16:20

#1313: Liinu - Re: Re:oikaisu

En tiedä, miksi vuoden 2006 ensimmäisestä vuosikokouksesta on jäänyt tuo käsitys, että sinne olisi haalittu ihmisiä, koska tätä nimenomaan EI tehty. Silloin uskottiin vielä normaaliin yhdistystoimintaan.

Tämä on asia, mikä tuntuu olevan hyvin vaikea joidenkin hyväksyä, mutta näin se vaan oli.

Paikalla tosiaan oli pari ei-jäsentä ja ne oli nykyisen puheenjohtajan kannattajia ja pitkäaikaisia KKY:n tukijoita. Tosin ei ole tiedossa, ketä tosielämässä äänestivät.

"Se porukka" silloin vuonna 2006 oli aktiivit, jotka tekivät ja tiesivät kissojen asioista käytännössä kaiken ja halusivat muutosta tympeään yhdistysilmapiiriin.

Suurimpia ongelmia vuonna 2006 oli piikittely, ilkeily ja vähättely, mitä hyvin rankasti omalle väelle viljeltiin. Sikäli en yhtään ihmettele, että silloin nettisivut otettiin pois, koska niissäkin oli joku vika, niinkuin kaikessa, mitä aktiivit ylipäänsä tekivätkin.

Kun mikään ei kelvannut.

Olen erittäin pahoillani, että taas vuonna 2011 on vedetty raha-asiat tässä päällimmäiseksi syyksi siihen, että halutaan uusi puheenjohtaja.

Näin oli myös vuonna 2006 ja näin näköjään tehdään aina, kun puheenjohtajan halutaan vaihtuvan.

Myöskään koskaan ei ole yritetty vallata yhtään mitään. Tämä on kummallinen käsite, mikä elää tässä yhdistyksessä myöskin aina, kun puheenjohtajan halutaan vaihtuvan. Mielestäni kertoo enemmän puheenjohtajan tuntemuksista, kuin todellisesta käytännön tilanteesta.

Myös aikaisempina vuosina, kuin nytkin, on samantapainen kirjekampanja laitettu käyntiin niitten arvostelemiseksi, jotka kannattavat pj:n vaihtumista. Tähän olisin nyt toivonut ennemminkin tilannekatsausta, mikä KKY:ssä on hyvää nyt ja miksi muutoksia ei tarvittaisi tms., kuin ihmisten arvostelua ja yksityisten ihmisten muistioitten levittelyä.

Sen kummempia kinaamatta totean vaan, että mikään ei taida yhdistyksen sisäilmapiirissä olla muuttunut näitten vuosien varrella ja innolla odotan, että jotakin muutosta aikaiseksi saataisiin.