Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #9206 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välin

12.04.2013 16:39

#9194: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen j

>>>Joissakin parisuhteissa "johtajana" on nainen, ja homma toimii mallikkaasti. Miksi tuota johtajanroolia ylipäänsä pitäisi määrittää jumalallisen valtuutuksen kautta? Eivätkö kristityt parit kykene samaan kypsään keskusteluun, toisen kuunteluun ja vastuiden tasapuoliseen jakamiseen kuin uskonnottomat tai vaikkapa samaa sukupuolta olevat parit?<<< Tuloksen mallikkuuden voit havaita avioerotilastoistamme. N. puolet avioliitoista päätyy avioeroon, koska miehen ja naisen Jumalan luomat roolit ovat vaihtuneet. Naisten pitää olla miehä ja miesten naisia. Lopputulos ei miellytä kumpaakaan ja päädytään avioeroon. Tämän olen kuullut naiselta, joka oli asian huomannut ja tullut onneliseksi avioliitossaan, vasta kun osasi ottaa oman roolinsa. Roolien vaihtuminen vaikuttaa olennaisesti myös seksuaaliseen tyytyväisyyteen avioliitossa. Avioliittossa ei miehen ja naisen välinen yhteyskään pelaa, jos roolit ovat sekaisin. Kumpikaan ei saa, eikä voi antaa sitä mitä toinen haluaa ja tarvitsee. Ihan sama jos menet apteekkiin ja saat aina aspiriniä, kun pyydät ummetuslääkettä. Lääke on kyllä ihan oikeeta, mutta tarkoitettu muuhun kuin tarpeeseen.