KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1079 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

18.02.2011 14:11

#1075: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Öh? Tuossahan oli lainattuna kolme kysymystä ja vastaukset perässä. Jokaiseen asiallisesti esitettyyn kysymykseen on myös tässä ketjussa annettu vastaus ja jos ei ole osattu vastata, on ohjattu aina eteenpäin.

Minäkin olen lukenut ketjun täysin ulkopuolisena. En ole jäsen, en edes paikkakuntalainen. Ihan selkeän kokonaiskuvan olen saanut. Nyt, nähtyäni mm. tämän paljon puhutun herjauskirjeen, saanut vielä vakuudet siitä, että esiintuodut asiat ovat todellakin todistettavissa.

Mitäs syyllistämistä on siinä, että kirjoittamasi perusteella epäillään sinun todella perehtyneen asioihin? Johan se tuli tekstistäsi ilmi, että esitit kysymyksiä, joihin kaikkiin on vastattu jo ja hyvinkin selkästi.

Ja lisäksi, vaalityöhön kuuluu olennaisena osana kysymyksiin vastaaminen, jota toteutetaan mm. tuolla FB-sivustolla. Totuuden kertominen kun ei ole laitonta ja yleisen käsityksen mukaan ei myöskään kuvaa mainitsemaasi "alhaista käytöstä". Kysymyksiin vastaaminen koetaan kyllä äänestäjien arvostamiseksi eikä päinvastoin.

Tuohon Kanervan esittämiseen negatiivisessa valossa; kaikki hänestä esitetyt asiat ovat faktoja ja todistettavissa. Negatiivisia tosiasioita kun on vaikea positiivisessa valossa esittää, vaikka kuinka yrittäisi.