KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kiusaaminen seis
Vieras

/ #1051 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

18.02.2011 12:02

#1048: Tietämätön - Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Eikös se tuohtumus nykymenoon ole liikkeelle paneva voima. Näitä ihmisiä on vapaaehtoistyössä kiusattu, vähätelty ja estetty. Vain omien ajatustensa esille tuonnin takia. He kokevat, etteivät voi tehdä kissojen auttamistyötä nykyisen johdon avustuksella. Yksi esimerkki on se, että sijoittajilta otettiin tekaistulla syyllä pois toimintamahdollisuus. Estettiin jopa ensikotina olo. Siitä syystä, etteivät voisi lukea ja kirjoittaa ensikotilistalla. Eikö olekin naurettavaa.

Muita syitä voit hakea mainitusta osoitteesta ja Peltoniemen sivuilta. Ja se syy miksi meteliä pidetään on se, että KANERVO esti jokaisen rauhallisemman tavan. Yritti estää jopa tätä keskustelua.  Minusta 750 jäsenelle lähetetty paimenkirje on järjetöntä rahantuhlausta ja meuhkaamista. Ei sillä ainakaan kissoja auteta.

Huomaathan, että PJ:ltä on useasti kysytty mitä hän on viimeisen vuoden aikana tehnyt kissojen hyväksi. Todistettavasti hän tätä lukee, mutta ei ole pystynyt vastaamaan - Mitään.