Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #2684 Re: Re: Re:

25.03.2013 22:30

#2665: Joba - Re: Re:

Mikä nyt on faktaa ja mikä ei.Minä en pidä homoutta sairautena tosin en ole lääkärri eikä minun  arvioni sikäli mitään merkitse.Kummallisuudesta en tiedä.Sen vaan tiedän että lapsia ne ei saa ei tosin kaikki heteroparitkaan.en millään muotoa  väitä että olisit tyhmä mutta sen sanon että kyseessä on ääriliberaalilakiaoite.Tämän liberaalimpaa näkökantaa ei ole.Minun mielestäni ei ole olemassa ehdotonta ja absoluuttista totuutta kukaan ei voi tietää varmasti onko homoseksuaalinen teko hyväksyttävä vai ei.Tämä vuoksi haluan kulkea keskitietä.Edelleen viittaan kommenttiini 2636.Sitäpaitsi minusta jo se että homoseksuaalisuus saattaa olla väärin on peruste suosia jollain tavalla heterosuhteita(jos tässä nyt suosimisesta voidaanpuhua).Kohtalaisen varmana voitaneen pitää (jos nyt mikään tässä on varmaa) että ainakin osa heteroparisuhteista on hyväksyttäviä koska ilman niitä ei olisi elämää.Tietysti voidaan keskustella myössiitä tulisiko eronneilta kieltää oikeus avioitumiseen olisi ainakin eräänlainen myönnytys homopareille.