KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Yksi ensikodeista

/ #875 Re: Puheenjohtaja Kanervo: Peltoniemet rahaa keräämään

09.02.2011 12:47

#872: Timo Peltoniemi - Puheenjohtaja Kanervo: Peltoniemet rahaa keräämään

Iso käden ojennus siihen suuntaan! Täällä mennyt sohva 500€, sänky 400€, lattiaa ~100€, mattoja ~100€, bensaa 200€+paremmat ruuat mitä KKY maksaa jne.. En ole ollut keräämässä kadulla. Tämä n. 2 vuoden sisällä. Mun mielestä noi on suoraa lahjoitusta KKY:lle meidän ensikodilta. Ajalle ei vapaaehtoistoiminnassa ole tapana laskea hintaa, joten jätetään se pois. Muut voivat myös laittaa lahjoituksensa näkyviin! On todella vastenmielistä huomata, että meitä SYYLLISTETÄÄN siitä, ettemme kerkiä seisomaan kauppahallin nurkalla. Kanervo sijoittajana haluaa nyt, että ensikodit hakevat kissatkin. Tämän Pirjo ja Annika tekivät ennen itse, koska he olivat todella SITOUTUNEITA sijoittajia. Meistä suurin osa on vielä työelämässä, eivätkä kerkiä tai pysty hakemaan kissoja! Ilmeisesti Kanervo näkee ensikodit vain kulueränä ja se kertoo paljon! Ihmetyttää nämä ihmiset, jotka haluavat, että Kanervo jätetään rauhaan. Jättäisi meidät rauhaan ja antaisi MEIDÄN tehdä työmme! Samoin Pirjon ja Annikan