KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #856 Kiitoksen aihetta!

08.02.2011 15:22

Tässä tilanteessa on kuitenkin ja siksi esitän kiitokseni Terttu Kanervolle ja hänen kannattajilleen, että ovat peittelemättä ja julkisesti tuoneet kommenteissaan esille arvomaailmansa ja tärkeysjärjestyksensä, minkä mukaan toimivat.

Näihin kommentteihinne ja Pirjo Peltoniemen positiiviiseen vaalipuheeseen, siinä selkeästi eriteltyihin seikkoihin miten toimii pj,nä verraten, näihin nojaten ei ole vaikeaa tehdä valintaa. Valinta on varma ja selkeä; Pirjo Peltoniemi.

Nyt on korkea aika nostaa aidot kissaihmiset yhdistyksen luotsaajiksi.

Toivottavasti toimintatavat ovat hyvän yhdistystavan ja -lain mukaisia sekä rehellisiä vuosikokouksessa. Eikä käytetä mitään manipulointikeinoja tiettyjen tuloksien saavuttamiseksi.

edit.

Näitä viestejä ja kommentteja kun olen alusta asti lukenut niin tulee mieleeni yksi tarina jonka olen kuullut joskus. Kerronpa sen nyt teillekin.

Oli muutamien uskovien vanhempien naisten ompeluseura.  Juttu tietysti luisti siinä kahvitellessa, kutoesssa ja virkatessa aiheesta toiseen ja maailmaa ja muita ihmisiä "parannettiin" myös tietysti siinä sivussa.

Kerrottin kaikki toisten asiat mitkä tiedettiin eikä säätelty myöskään moitteen sanoja, puhuttiin pahaa ihmisistä jotka eivät olleet paikalla, niinkuin naisten helmasynteihin kuuluu.

Oli kuitenkin yksi jäsen tuossa joukossa, joka ei koskaan puhunut pahaa kenestäkään vaan aina pyrki puhumaan hyvää niistä jotka eivät olleet paikalla. Nämä muut tiesivät senkin ettei tämä henkilö tehnyt sitä koskaan muulloinkaan vaan aina pyrki selvittämään asiat ko. ihmisen kanssa, jos oli jotain hankaluutta.

Viimein tämä piirre alkoi ärsyttämään niitä muita ja ajattelivat järjestää ansan tälle ihmiselle, koska ei hän nyt niin hyvä voinut olla kun antoi ymmärtää. Että varmasti löytyy joku, josta hän ei voi sanoa mitään hyvää ja päättivät, että seuraavan kerran ompeluseurassa vetävät tämän henkilön esille.

Seuravassa kokoontumisessa nämä muut ottivat puheenaiheeksi paholaisen, itse pirun, ja pelsepuubin ja alkoivat päivittelemään tekojaan. Sitten he alkoivat vaatimaan tätä yhtä jäsentä kertomaan mielipiteensä tästä olennosta mutta hän totesi vain että "ainakin hän tekee työnsä hvvin."