KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #846 Arjalle Härmälään

08.02.2011 01:00

#843: Arja Härmälästä - Törkeetä!

Terttu Kanervo on perustanut aikoinaan KKY:n, mutta yhdistys ei ole Tertun oma, vaan KISSOJEN Kakatastrofiyhdistys. 1979-1999 ajalla Terttu Kanervo on ymmärtääkseni tehnyt paljonkin hyvää kissojen eteen ja saanutkin toiminnastaan paljon kiitosta ja jopa oikein jonkun mitallinkin.

2000-2011 välisenä aikana Terttu Kanervo on ollut toisena osapuolena useissa kymmenissä erimielisyyksissä ja kiusannut + ulossavustanut taikka kokonaan vaimentanut kaikki nämä useat kymmenet ihmiset. Terttu on esimerkiksi aiheetta haukkunut ihmisiä mielisairaiksi, rahanahneiksi, työtäpakoileviksi ja vallanhimoisiksi. Lisäksi Terttu on julkisesti nöyryyttänyt useita ihmisiä.

Ketään näistä kiusaamistaan useista kymmenistä ihmisistä, ei Terttu tietääkseni ole koskaa nimitellyt kissoja inhoaviksi. Koska kaikki nämä henkilöt ovat olleet kissoja rakastavia ja muutenkin KKY:n jäsenten arvot täyttäviä ihmisiä.

Miksi sitten ongelmat ja tappelut? Koska nämä useat kymmenet ihmiset ovat olleet jostain asiasta Tertun kanssa jostain asiasta eri mieltä ja uskaltaneet kertoa sen ääneen.

Terttu on uhrannut paljon ajastaan kiusaamiseen ja aktiivijäsenten ulossavustamiseen. Nyt hän on itse valinnut itsensä Katti-Matin päätoimittajaksi. Terttu ei ole tehnyt tätä rakkausesta kissoihin, vaan vallanhalusta. Uusi puheenjohtajaehdokas Pirjo Peltoniemi, kun olisi halunnut julkaista oman vaalipuheensa jäsenlehdessä, mutta Terttu rupesi päätoimittajaksi estääkseen julkaisun, jottei jäsenet saisi tietää, että nyt on toinenkin puheenjohtajaehdokas.

Terttu on myös parhaansa mukaan salannut kaiken yhdistyksen toiminnan jäseniltä. Jäsenet eivät pääse lukemaan jäsenluetteloa, eivätkä saa pöytäkirjoja nähtäväkseen, vaikka yhdistyslaki näin määrää.

Terttu saa kaikkien puolesta olla rauhassa, muttei enää puheenjohtajana/yksinvaltijaana. Omilla teoillaan täysin tahallisesti Terttu on ajanut KKY:n tähän pisteeseen.

KKY on KISSOJEN yhdistys ja uusi puheenjohtajaehdokas PIRJO PELTONIEMI haluaa palauttaa yhdistyksen kissoille. PIRJO PELTONIEMI EI ole lähtenyt samaan loan heittoon, kuin Terttu häntä kohtaan. Pirjo haluaa yhtenäistää yhdistyksen, lopettaa kiusaamisen ja toivottaa kaikki mukaan toimintaan.

Toivon, että sinä Arja sekä te kaikki muutkin luette ajatuksella keskusteluja ja sitten mietitte, että onko mitenkään mahdollista, että Terttu on 2000-2011 ajalla useissa kymmenissä erimielisyyksissä ollut aina oikeassa ja useat kymmenet ihmiset aina väärässä. Olisi eri asia, jos kyseessä olisi vaan muutama henkilö, mutta nyt puhutaan useista kymmenistä ihmisistä. Voivatko he kaikki tosiaan olla kamalia hirviöitä, jotka ovat hyökänneet täysin viattomat Tertun kimppuun. Vai voisiko keskustelun kirjoituksissa olla jotain perääkin?