Espoonkruunun kohtuuttomat vuokrankorotukset 2010

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Espoonkruunun kohtuuttomat vuokrankorotukset 2010.

antti vaurio porista
Vieras

#76 HEI ESPOON KRUUNUN ASUKKAAT: AIKA ON HILJAISTA!

13.11.2010 22:13

VUOKRAKOROTUS PIINAA EDELLEEN VAIKKA ENSI VUONNA TULEE UUSI KOROTUS TAAS!.MITÄ TEEMME?
Vieras
Vieras

#77 ARe: HEI ESPOON KRUUNUN ASUKKAAT: AIKA ON HILJAISTA!

14.11.2010 13:42

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

14.11.2010 13:47

antti vaurio porista
Vieras

#79 EI SAA OLLA HILJAISIA TÄSSÄ ASIASSA

14.11.2010 17:28

VOI KAUHEAA! Miksi espoon kruunun asukkaat eivät vitsineet kirjoita asiaa vaikka mitä tahansa vaan?.Nyt asiaan,kuka omistaa espoon kruunun vuokraasunnot?. espoon kaupunki vai yksityiset yhtiöt?.Minä porilaisena kysyn vaikka asun porissa,mutta espoo kyllä kuuluu minulle poriin asti.
Vieras
Vieras

#80 Re: EI SAA OLLA HILJAISIA TÄSSÄ ASIASSA

16.11.2010 14:01

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.11.2010 14:04

16.11.2010 14:07

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.11.2010 14:22

asukas
Vieras

#84 Keskustelusta

16.11.2010 15:03

Tämä asia on monelle tärkeä, palkat nousevat vähemmän kuin "välttämättömät" korotukset. Valitettavasti tällä palstalla joku / jotkut keskustelevat aivan muusta kuin asiasta. Eikä kiinnoasta muu kuin se että vuokrankorotusten on loputtava ja vuokrat on saatava sellaiselle tasolle että ne ovat järkeviä.
Mitä mieltä olette nykyisen pisteytyksestä?
Minusta huono tapa, nyt vanhoissa asunnoissa maksetaan isoja vuokria, asuntojen taso ei kuitenkaan ole miksikään muuttunut.
antti vaurio porista
Vieras

#85 Re: Keskustelusta

16.11.2010 18:05

Hei espoon asukkaat! Minä asun omakotitalossa. Tiedän vuokraasunnon vuokramaksuongelmat.Kaikkialta suomessa vuokramaksut nousevat nykyisen hallituksen aikana.Lainsäädäntö muuttui uuden hallituksen tultua. Kokoomus,Keskusta,Vihreät ja RKP ANTOIVAT VAPAAN KÄDEN VUOKRAMAKSUN NOUSSEEN PUOLESTA.Siinä on kapitalistinen suomi.Ulkomaiset ostavat kiinteistöä pikavoiton toivossa.Nyt suomessa myydään kaikki kiinteistöt esteeettä mitä meillä on.Omakotitalo on liian halpa porissa.

16.11.2010 19:05

vuokralainen
Vieras

#87 Antti Vaurio

16.11.2010 20:01

ja eräs toinen, ovat tehneet tästä keskustelupalstasta aivan jotain muuta kuin mihin se oli tarkoitettu.
Antille, ja kaikille muille, pysytäänko adressin asiassa, kiitos!
Käyn töissä ja maksan vuokrani
Vieras

#88 Maksakaa itse vuokranne tai ostakaa oma asunto

19.11.2010 01:02

Kenenkään ei ole pakko asua Espoonkruunun asunnossa. Teillä on valinnanvaraa vuokrata asunto muualta tai hommata oma asunto. Mutta en ymmärrä, että täällä valitatte Espoonkruunun "kohtuuttomista" vuokrista.
antti vaurio porista
Vieras

#89 Re: Maksakaa itse vuokranne tai ostakaa oma asunto

19.11.2010 11:27

MUTTA eri asia esim pienempät tulot eivät tahtoneet maksa enempää.SINULLA ON ISOMPI TULO ,NIIN OLE HILJAISEMPI!

ollako vai eikö olla
Vieras

#90 Valitettavasti

19.11.2010 21:46

tilanne on kaikkien , ei vain EspoonKruunun osalta muuttunut asukkaiden kannalta sietämättömäksi sen jälkeen kun vuokrat sai määritellä omistajataho itse.
Ylläkirjoittanut voisi hetken miettiä sitä, haluaisiko kenties omasta palkastansa jäävän enemmän itsellensä? Monet käyvät töissä, maksavat vuokransa itse ja sen jälkeen elävät hyvin pienellä rahalla. Kaikilla ei ole mahdollisuutta ostaa omistusasuntoa, mutta kaikki vuokralla asuvat eivät saa asumistukea, mutta kaikki asuntovelalliset saavat verohelpotuksia. Mutta kukaan vuokralla asuja ei koskaan tule hyötymään asuntonsa arvonnoususta eli kun muuttaa pois, maksetuista euroista ei palaudu minkäänlaisen voiton muodossa ainoatakaan. Vuokralla asuminen on kallista nykypäivänä, riippumatta siitä onko asunto uusi vaiko vanha.
Tämä vuokralaisten oikeuksien tai vuokrien kohtuullistamisen puolustaminen ei ole keneltäkään pois, ainoastaan ehkä yhtiöiltä jotka veloittavat huippuhintoja asumisesta, jopa asunnoissa joiden valmistumista kaupungit ja kunnat ovat tukeneet.Pitkälti totuus on kuitenkin se, että kaupungit ja kunnat maksavat nykyisin paljon eri tukimuodoissa sen takia että vuokrat ovat niin suuria. Sen lisäksi KELAn asumistuen kustannukset ovat nousseet. On jopa jokaisen veronmaksajan etu että tämä jatkuva vuokrien nousu lakkaa! On myöskin huomioitava se seikka että moni pienituloinen asuu vuokra-asunnossa, ja jos kaikkien tukien jälkeen käteen jäävä raha on sama kuin itse palkallasi maksat vuokran - panee se miettimään..
Vaihtoehtona toki voi esittää, että valtio antaa kaikille niille asuntolainen jotka maksavat vuokransa itse ja hyvittävät maksetut eurot hinnasta, näin ollen pienipalkkaiset saisivat omistusasunnon ja säästyisivät näiltä jatkuvilta korotuksilta.
Toki on helppo viisastella kaikkea, mutta kannattaa muistaa se, että pienipalkkaisia ihmisiä tarvitaan tekemään työnsä, yhteiskunta kun ei pyöri vain pelkillä johtajilla!

Vieras
Vieras

#91 Re: Valitettavasti

20.11.2010 17:31

pienipalkallinen työntekijä alistuu.... Tämä on totta asia.Ensi vuonna valitaan ps eduskuntaan.PERUSSUOMALAINEN AJATTELEE MEITÄ!KIITOS
Vieras
Vieras

#92 Re: Re: Valitettavasti

20.11.2010 23:21

#91: Vieras - Re: Valitettavasti 

Näin tapahtuu. Vaihtoehtoja nolla,

Joten toivosin että adressi toisi tulosta, kaikkien iloksi.

21.11.2010 22:18

22.11.2010 13:31

24.11.2010 18:27

24.11.2010 19:57

24.11.2010 20:26

26.11.2010 20:31

26.11.2010 21:48