Eroa Sini Sabotage!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Eroa Sini Sabotage!.

Maan huume suosikit.

#1 Kaikki silloin olisi pitänytkykin erottaa.

02.12.2013 08:59

Eiköhön ne Suomessa rikollisessa maassa käytä huumeita aina presidenttejä myöten, että se on sitä paljonkin puhuttua tasa-arvoa. Homot ovat tunnetuimpia huumeveikkoja maassa.

Vieras

02.12.2013 09:00

Törkeää Sini!
Mara tietää.

#3 Nuorison turmio

02.12.2013 09:03

mä en ymmärrä et tollasten narkkaririkollisten annetaan olla televisiossa!! miten se kehtas salata ton tuomion tuotantoyhtiöltä? Meillä on muutenkin nuoriso jo syrjäytynyt ja tällaiset hippiäisnarkkarit valtaavat ruututilaa ja osaltaan ruokkivat kansan ahdinkoa. Tajua erota!!
Minä vain

#4 Viattomuus kadonnut?

02.12.2013 09:07

Mihin on kadonnut viattomuus Suomen Maasta? Rikollisia hallituksessa ja nyt myös televisiossa. Tälläistä rikos aaltoa olenkin jo odotellut jo vuodesta 2006 kun Jari Sillan Pää tuli ulos kaapista.
Leski

#5 Jo moneen kertaan selittelyt kuullut.

02.12.2013 09:35

Joopajoo "huumeet ovat takanapäin". Näin mun ukkoki vakuutteli vuodesta toiseen ennenkuin ryyppäs ittensä hengiltä viime talvena. Kerran addikti, aina addikti. Kieltäminen ja peitteleminen on aina vahva merkki addiktiosta ja siitä, että parannusta ei ole tapahtunut. On oma asiansa miten Sini hoitaa itsensä kuntoon tai sitten narkkaa itsensä sillan alle, mutta minä en ainakaan lapsilleni tälläistä ihmistä halua "esikuvaksi". Ja myönnetään myös se tosiasia, että ei se musiikki hyvältä kuulosta eikä juurikasvu vieläkään ole muodissa.
John

02.12.2013 09:37

Vi-tun pikkusielusta touhua ja vielä miespuolinen joka tämän adressin tehnyt!!
Mene nyt itsees vi-tun ämmä!!!!!

Vieras

02.12.2013 09:40

Mistä olet keksinyt että Sini vielä hoitoa tarvii, vai onko sulla vähän vilkas mielikuvitus!
Ette edes raukat tiedä mikä on addiktio!!!!!

Anonyymi

#8 Pikkusieluisesta touhusta

02.12.2013 09:44

Rakas John,

Huumeet ovat vakava yhteiskuntarauhaa uhkaava ongelma. Työssäni nuorison kanssa olen kohdannut useita koskettavia ihmiskohtaloita, niin hyviä kuin pahojakin. Kannabis tuhoaa ihmisen aivot ja luonteen. Jo yksikin sätkä voi olla kuolettavan kierteen alku. Sukupuolellani ei pitäisi olla tämän asian kanssa mitään tekemistä. En tiedä oletko itse huumehenkilö, mutta käytön uhreja ei auteta asiattomuuksia huudellen. Ehkä ikä tuo sinulle kypsyyttä.

Siunausta,
Janne Kähkönen
John

#9 Re: Pikkusieluisesta touhusta

02.12.2013 09:53

#8: - Pikkusieluisesta touhusta

Dear Janne,

Olen nuoriso-ohjaaja Tukholmassa ja olen Sergelin torin asiakkaiden kanssa toimiessani huomannut että kaikille pitää antaa mahdollisuus eikä tuomita noin jyrkästi muutamaa kokeilua.

Et ajatellut lainkaan mitä kirjoitit vaan tuomitsit heti!

Jos toimit nuorison kanssa mene joskus heidän kenkiinsä.

Toki tiedän ja olen nähnyt mitä huumeet tuo tullessaan mutta kaikki ei aina ole mustavalkoista.

John

02.12.2013 10:04

Sitäpaitsi kirjoitat adressissa että tällä hetkellä Sini tarvitsee hoitoa addiktioonsa!
Ja seuraavalla rivillä vaadit häntä eroamaan ja hakeutumaan hoitoon!!!
Tiedätkö mitä kirjoitat???
Suomeksi: Jos hän saa hoitoa miksi vielä hakeutua hoitoon???

Vieras

02.12.2013 14:47

tämä on erittäin tärkeä asia ihmis parka tarvitsee apua tehkää nyt jotakin!!!!
Hippi

02.12.2013 16:07

AAAAAPPPPUUUAAAA!!!!!!!
Tää on maailmanloppu!!!!!
Eka ihminen maailmassa joka on käyttänyt kannabista :DDDDD
Ketäpä nuo sivistynyttä känsalaista kiinnostaakaan.

#13 Nykyisin puhutaan vain huumesta,homoista ja lasten seksuaalisuudesta.

02.12.2013 16:54

Huumemarkkinat korkeassa kussissa suomessa ja tuotto suuri,käyttäjäkunta laaja ja lisääntyy varsinkin vasemmistopiireissä räjähdysmäisesti.
On vain ajankysymys koska myydään Alkon hyllystä suoraan laillisesti.Jos Halonen olisi jatkanut,olisi hyvinkin saatettu laillistaa,nousivathan suuri käyttäjäkunta homot kaikkialla keskeiseen asemaan ja sotkemaan "luonnollistakin lisääntymistä".
H.H

02.12.2013 16:57

Luonnollista lisääntymistä???
Onko muitakin?
Kahta kik-keliä yhteen hakkaamalla ei lapsia synny
Kale keravalta

#15 Re: Nykyisin puhutaan vain huumesta,homoista ja lasten seksuaalisuudesta.

02.12.2013 17:12

#13: Ketäpä nuo sivistynyttä känsalaista kiinnostaakaan. - Nykyisin puhutaan vain huumesta,homoista ja lasten seksuaalisuudesta.

Kansallinen sekoomus ajaa suuren johtajansa Jykä Käteisen johdolla Suomea poliisivaltioksi, jossa edes sinunlainen "sivistynyt kansalainen" ei jää ilman tarkkailua. Kuten viisas suomalainen runoilija aikanaan sanoi:

"Yhteiskunnan yllä liehuu taantumuksen viiri
turvakameroilla luodaan pelon ilmapiiri
hurahuhhahhei, holhoava esivalta
putkaan tarranliimajat ja talonvaltaajat."

On tämä ennustus tosi ja tarkka. Meidän on annettava kukkien kukkia ja ihmisten lääkitä itseään luonnollisin keinoin. Olisin perin iloinen jos alkon hyllyt täyttyisivät laadukkaasta kukasta ja päästäisin viinan paheesta eroon. Kiittäisi muuten valtion kassa ja syrjäytyneet perheet.

Vieras

02.12.2013 17:54

Maailmanloppu tuli :DDDDDD
Samarialainen

02.12.2013 18:05

Adressin tekijä toivottaa siunausta mutta heittää kuitenkin sen ensimmäisen kiven ;)
Tekopyhää touhua!!!
Defoe

#18 Joh. 7:24

02.12.2013 18:44

Älkää tuomitko sen mukaan,
miltä asia päältä katsoen
näyttää, vaan tuomitkaa
oikein.
Jesse Kakkonen

02.12.2013 19:31

Jeesus ei nyt tähän auta, eikä muut taruhahmot!!!
Kristian Arje

02.12.2013 21:18

Siis oikeesti. Tää ämmä on vetäny jotaa höpöheinää. Kamoon ihmiset, rikoskanksterit kuuluu vankilaan tuomittavaksi. Niiden ei tulis olla tuomitsemassa muita ihmisiä. SINILLÄ EI OLE OIKEUTTA!!!! SINI VANKILAAN!!!
Lars

02.12.2013 21:45

die andere, in der Regel durch Selbst beurteilt beurteilen!
Keijo

02.12.2013 22:02

Mitä vit-tua, onko joku kokeillut kannabista :o
Nyt sen pitää kyllä erota tuomarin tehtävästä, miehestaan, koirastaan, kirkosta, koulusta, Suomesta ja kaikesta mistä vaan voi!!!
Tää on hirveä SKANDAALI!!!!!!
Tehkää nyt junalauta joku jotain ettei tää mee kymmenen uutisiin!
Aaaaaaapppppppppuuuuuuuaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Pentti

03.12.2013 08:47

Olet tärkeällä asialla Janne Kähkönen.
Älä välitä näistä internet pilailioista joita ei selvästi ole koulutettu tai kasvatettu kunnolla kotona tai koulussa. Jos koulussa on ongelma opettaja ei tee mtiään vaan soittaa kotiin ja kotona kaikki pistetään sitten opettajan syyksi, missä järki!? Juuri tälläinen nuorison heitteille jättö johtaa huume kokeiluihin ja rikollisuuden kasvuun. Nyt kun Jyrki on marssilla romuttamaan hyvin vointivaltiota tämä tulee vain lisääntymään. Hävetkää nuoret!

Anonyymi

03.12.2013 10:43

Penaali-Antti on puhunut!
Maailma pelastuu :)

Vieras

03.12.2013 13:22

Persut taas yrittää kiinnittää huomiota muualle kun heidän Vitsipakkansa jäi kiinni kännäämisestä työmatkalla. Pannaan nyt nämä ekana hoitoon, ketkä sitä kipeimmin tarvitsevat. Ja erotakin voisivat.