Tokio Hotel Suomeen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel Suomeen!.

Sanna Laukkanen
Nummi-Pusula

#151 Niin.. Tokio Hotel suomeen<3 Heti paikalla:D

08.11.2007 22:37

Olis niin mahtavaa jos ne tulis suomeen<3 Just hyvää musiikkia!! (: tom & bill & georg & gustav! <3
Deruku Iripiechi Iripiechi
espoo

14.11.2007 11:36

on se kyllä kieltämättä vähän outoa että suomalaiset _TYTÖT_ ihkuttaa tokio hotellii vaan Tomin ja Billin takii ja sen takii et kaikkien mielestä se on nii ihQ, ni ois _MUKA_ tyhmä jos ei olis sitä mieltä, suurin osa ei ees välitä siitä musiikista :(..... ne on kyllä huiman söpöjä jätkiä mutta mä ainakin huomaan enemmän sitä musiikkia. :D ja tokio hotel on tulos suomeen 2008... näin minulle uskoteltiin :D
Reetta Paananen
Vantaa

14.11.2007 22:41

BILLISTIINA<3333 Ihanin bändi ja muutenkin niin ihanat jäsenet bändissä<333 Totgeliebt<333
Tiia Valkeinen
Äänekoski

#154 Tom haluun nähä sut!!!!!!!!!! ja bilin myös koska ootte niin uuuuuuuuuh söpöjä XD

14.11.2007 22:50

rakast tokio hotel tulkaa suomeen tiiän teistä ihan sikana juttui haluun bäkkärille juttelee teijänkaa!!! koska oon teidän todellinen fani mää alotan saksan kielen lukemisen ja meen 18v kielikursille saksaan rakas rakas tomppa<3
mulla on bill sulle hyvä tyttö ystävä kerro nsen sit kun päsäen sunkaa bäkkärille xD ja myös tompankaa <3 mulla olis niin paljon kysyttävää oon sillain oikeestin rakastunu tehin molen piin en vaan sillä että ootte kuuluisii ja hyvännäkösii <3 vaan muutenkin teijän luonteet on khyl aika ihanii ja tompan jutut on khyl rajuja <3 bill on sellanen asiallinen ihana poika <3 TULKAA BLIIIIIIS MUN JA KAIKKIEN TEIJÄN FANIEN VUOKS vaikka kyl tiiän et tuutte tänne ette jätä meitä tänne <3
Tiia Valkeinen
Äänekoski

#155 tommm

14.11.2007 22:54

TOM TUU SUOMEEN MÄ RAKASTAN TEITÄ MUUTENKIN KUN PELKKÄNÄ BÄNDINÄ TAIKKA VAI ETTÄ OOTTE HYVÄNNÄKÖSII OOTTE KIVOJA JA TEIL ON PARHAAT JUTUT XD VARSINKIN TOMILLA <3
bililläkin on ihan sika hauskat jutut varsinkin kun kysyttiin mikä on pahin haju niin bill sano et georgen pieru mä repesin :D
Keijo Kurppa
Taalainmaa

15.11.2007 21:59

Ei taida Tokio Hotellin tyypit, tai levy-yhtiönkään tyypit, lukea suomen kielisiä adresseja... Kerätkää ite rahaa ja ostakaa ne tänne esiintymään, jos ne niin pakko on nähdä.
erika karhunen
kerava

#157 TH

16.11.2007 17:17

TOKIO HOTEL takas suomeee !!!!
NAM mikä BÄNDI <233333
Ich liebe Bill & Tom & Gustav & Georg <3333
PARASBÄNDI4-EVER !!< 333
PS. (BILL&TOM EI OOO HOMOJAA !!!)
++ se on maaaaiillmaan paras bändi
++ kaikki fanit haluu sen takas suomee
++ laulaja,kitaristi,basisti ja rumpali on NAMMMM <3333
++ TH ei oo mikään teinien bändi, mäki tunnen yhen ketä on 18 wee ja se tykkää TH:st !!!

ICHLIEBEKAULITZTWINS <333 !!!

kaulitz.
erika karhunen
kerava

#158 TH

16.11.2007 17:21

Bill & Tom & Gustav & Georg <333
ICHLIEBEKAULITZTWINS <33
++ BILL & TOM ei oo homoja !!
++ TH ei oo mikään teinien bändi, tiiän yhen kuka on 18 weee ja se tykkää TH:st
++ Laulaja, kitaristi, basisti ja rumpali on NNNAAMMM <3333
++ TH TAKAS SUOMEE !!!
++ kaikki fanit suomess, haluu th:n takas tänne.

ICHLIEBETOKIOHOTEL !

kaulitz.
erika karhunen
kerava

#159 Tokio Hotel

16.11.2007 17:22

++ TH ei oo mikään teinien bändi, tiiän yhen kuka tykkää TH;st ja se on 18 wee
erika karhunen
kerava

#160 BILL & TOM

16.11.2007 17:22

Bill & Tom EI OOO HOMOJA !!!
Vaik ne onki jossai kuvis sillee.. =)
Hanne Sjöholm
Turku

19.11.2007 17:30

Onkos asiassa edistytty mihkään? Otettu yhteyttä levy-yhtiöön tms.?

Joku klubi-keikka ois mitä mainioin,
mut ehkä jos tänne tulee, niin isompi keikka on kannattavampi..
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

20.11.2007 17:08

"TH ei oo mikään teinien bändi, tiiän yhen kuka tykkää TH;st ja se on 18 wee"

Mun mielestä Tokio Hotel on kyl aika teinibändi, nimittäin ikäluokka kohdistuu suuresti teini-ikäisten puolelle.. (13-19 v.)

Joo ja siis mä tiiän kans vaikka kuinka monta täysikästä TH-fania. Tiiän pari jotka lähentelee 40 v. tai on yli.. :D
Esim. oma äitini ja kahden kaverini äidit diggailee THta ihan mukavissa määrin :>
saara aaltonen
hausjärvi

#163 Kyllä näin on <3 mutta----------> !!!

26.11.2007 21:04

eikö tuo adressi voitaisi jo lähettää? ;O) tuli kova hinku saada ne suomeen :D <3<3
Joonas .
Anjalankoski

27.11.2007 18:30

Toivottavast ei tuu IKINÄ VITTU MITÄ PASKAA MUSAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anni ylönen
siilinjärvi

#165 HUOH

01.12.2007 16:21

mikä teitä ihmisiä vaivaa jotka ei th:n musiikista erikoisemmin pidä???!!!
ihan sama jos me mentäis ESIM. jonnekkin 30 seconds to marsin adressiin haukkumaan et "hyi vi*** mitä paskaa musaa ei tänne suomeen ikinä hyi hyi hyi!!!" (vaikka sekin ON hyvä bändi). et pysykää te vaan siellä omien lempparibändienne puolella ja antakaa meirän olla rauhassa täällä, okei?
mikään maailman loppu ole VAIKKA TH TULISIKIN SUOMEEN, RIGHT????!
Lassi Lidner
Mikkeli

#166 jaajaa.

01.12.2007 23:50

Tokio Hotel...ei suomeen!

ihmeellistä vinkumista kaikki sen biisit. ps: jos on valittamista,valittakaa. osoitteeni on: perverted.hermit@hotmail.com

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.12.2007 13:22

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.12.2007 22:06

Stefano Salonen
Turku

#169 Tom Hanks adressi, lue ylempi.

02.12.2007 22:16

^Nyt se on tehty, saadaan varmasti Tom Hanks syömään etanoita Suomeen. http://www.adressit.com/tomhanks
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

#170 hnmmhh...

03.12.2007 15:22

Joonas. : "Toivottavast ei tuu IKINÄ VITTU MITÄ PASKAA MUSAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

^- joo, tää kommentti nyt aiheuttaa sen et mä alan pitää sua vähän friikkinä, koska sähän et luultavasti ole THn keikalle tulossa kun ne Suomeen matkustaa, joten ei luulis asian sua paljo hetkeuttavan vai mikä asiasta tekee niin vaikean?
Kerranhan ne täällä on jo piipahtanu. O.o'
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

#171 Joo, kyllä me meinattiin

03.12.2007 15:25

Stefano: "Oletteko tosissanne, että luulette saavanne jonkun bändin Suomeen adressilla."

On se vaan kumma, että TH meni Israeliin, kun israelilaiset kirjotti adressin jossa oli 5000 nimeä.. hmmhhh...
Eli luulis nyt yli 10 000 :n nimen jo toimivan.

Ja tosiaan.. oisko tätä jo mahollista pistää THlle päin vai meinataanko vielä kauankin tänne hankkia koirien nimiä?
Milla Rautio
Hämeenlinna

03.12.2007 16:55

Mä tiiän, että tätä on hoettu täällä jo ihan tarpeeks, mutta joillekin ei vaan tunnu menevän perille: Jos ette tykkää Tokio Hotelista, niin miks käytätte aikaanne sen haukkumiseen keskusteluissa, jotka on luultavasti tarkoitettu vaan faneille? Jos te voisitte ees perustella, miks te ette tykkää siitä, mutta valitettavan usein se perustelu on just jotain "hyi, yäk, vihaan, ei ikinä tänne" ja vielä kirosanoilla maustettuna. Ja mikä mua eniten ärsyttää, on, että useimmat tuomitsee Tokio Hotelin ulkonäön perusteella "poikabändiks", vaikka ei ois ees kuullu niitten musiikkia, tai tietäis millasia ihmisiä ne on - vielä tyhmempää on se, että joku jäsenistä leimataan homoks tai transuks, vaan sen takia, miten ne ite haluaa itseään pukeutumisellaan ja ulkonäöllään ilmasta. Ihmiset, jotka tollasta tekee, on just pahimmasta päästä.
Ja se, että vieläpä ihmiset, jotka itseään sanoo faneiksi on sitä mieltä, että ei Tokio Hotel saa tulla Suomeen, kun sitten kaikki naperot, jotka ihkuttaa sitä vaan Billin ja Tomin ulkonäön takii, tulee sinne!!! Itse olen sitä mieltä, että eivät tosifanitkaan välttämättä pääse katsomaan Tokio Hotelia Saksaan asti, vaikka kuinka haluaisivat - eikä siitä ole bändille mitään haittaa, että faneihin kuuluu myös ihkuttajia. Mä myönnän, että mulla kiehahtaa, kun kuulen, että joku ihkuttaa vaan Billiä ja Tomia, koska bändi ei koostu vaan niistä, vaan myös Gustavista ja Georgista, eikä bändi kuulostais läheskää yhtä hyvältä ilman niitä!
Ja sitten on viel se teini-ikäisten bändi -asia... Vaikka itsekin kuulun edellä mainittuun ryhmään, uskon - ja tiedän - , että bändillä on myös täysi-ikäisiä faneja, vaikkeivät he itsestään suurta melua pitäisikään.
Pitkä viesti, paljon asiaa, koettakaa kestää :) Omasta puolestani haluan sanoa vielä, että lähettäkääpäs adressi pian eteenpäin, jotta pojat saisivat mahdutettua Suomen seuraavaan kiertueeseensa! :D
Thuran Dan
Espoo

#173 aha

05.12.2007 20:00

Että tämmösenkö haluutte suomeen?

http://www.youtube.com/watch?v=Q7thIB21uEE

Joo siis ei kiitos,kyseinen tyttö nimeltä bill kaulitz ei saa laulettua yhtään nuottia oikein, puhumattakaan hänen liikehdinnästään.... siis ei jumankauta mitä pelleilyä
anni ylönen
siilinjärvi

06.12.2007 14:06

"Joo siis ei kiitos,kyseinen tyttö nimeltä bill kaulitz ei saa laulettua yhtään nuottia oikein, puhumattakaan hänen liikehdinnästään.... siis ei jumankauta mitä pelleilyä" <---

miten tuo sitten teitä liikuttaa jos ette tästä bändistä pidä??!??! ja mitä teillä on juuri TOKIO HOTELIA vastaan niin paljon ettemme edes ME FANIT saisi kutsua sitä tänne keikalle???? ja sitäpaitsi, kun tokio hotel kävi suomessa, ne heitti VAAN YHDEN BIISIN JA PLAYBACKINA.. ja niin, varmaan monikaan th fani silloin tajusi mennä sitä helsinkiin asti katsomaan YHDEN BIISIN TAKIA ja maksaa saakeli paljon rahaa että pääsisi jopa helsinkiin???!!

yrittäkää ymmärtää jos olisitte v**** ite samanlaisessa tilanteessa ku me täällä!
julia koskinen
anjalankoski

#175 Tokio Hotel<3

06.12.2007 14:26

Täällä joku manitsi sanan 'ihkuttaja'..
Vittu en mä ainakaan mikään ihkuttaja ole!!
kuulin bändin musaa ekan kerran v -05,
enkä ollu edes nähny jätkien naamoja, nii rakastuin Tokio Hotelin MUSIIKKIIN!!
En fanita pelkästään Tomia ja Billiä (vaik Tom mun suosikki onkin)
fanitan koko bändiä!!
Tokio Hotel ei ois mitään ilman Georgia ja Gustavia!!!
Onhan täällä toki niitä 'ihkuttajiakin' mutta itse en (luojan kiitos)niihin kuulu!!
Joten kaikki jotka EI pidä Tokio Hotelista painukoot muualle sitä haukkumaan!!! Täällä on tosi faneja, jotka kuolis TH:n puolesta!!! (minä ainakin)