Tokio Hotel Suomeen!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel Suomeen!.

Anni Järvinen
Riihikoski

13.09.2007 18:50

PAKKO SAADA TOKKARIT SUOMEEN! Tulispa ne sit turkuun jos tulee ku en millään hesaan pääse /: ;>
Mila Jalonen
HKI

#103 TOKIO HOTEL

14.09.2007 09:07

Mä rakastan yli kaiket tokio hotellii! <3<33 Tom ja Bill<3333<3<33<3<3<3 ne on ihanii ja gustavil on ihqut söpöt silmät<3 !
moonsoon,ubers endre welt,spring night,shcrei on parhait ikin<333
Taru Vart.
Vuorela

#104 Kirjottakee tuonne --->

14.09.2007 09:41

http://www.adressit.com/thtakaisinsuomeen <... kirjotakaa tuonne jos haluatte Pojat uudestaan Suomeen !
noora talka
vantaa

14.09.2007 12:19

Eikä Tokio Hotelia sitten mihinkään Provinssiin yms muille typerille yli täynnä oleville festareille, vaan OMALLE keikalle! Festareilla on niin paljon muuta porukkaa mikä vien kaiken tilan esim eturivistä.
Ja se vie tunnelmaa, jos se tosiaan on jossain festareilla esiintymässä.
Victoria Rosqvist
Helsinki

#106 :)

16.09.2007 13:25

olis ihanaa jos ne tulis suomee ! :)
Tiia Lehtinen
Jyväskylä

#107 Tokio Hotel <33

16.09.2007 13:56

Todellakin suomeen!! niitten on pakko tulla! <33 oon oottanu iha vitun kauan et ne tulis ja nyt ne oli elämälapselle konsertissa ja sinne en tietenkää päässy.. ;S ois kiva jos ne vetäis kunnon keikan suomes.
Annika vaahterikko
Espoo

#108 TH<3

16.09.2007 17:38

Tulee todellakin suomee ne RULETTAA niin että minäkin kuolen ne veti niin hienosti elämälapsellekonsertissa.Ja ne on vieel niin komeita jätkii ainaki BIll & TOM<33
Annika vaahterikko
Espoo

#109 SUOMEEN!

16.09.2007 17:43

PARAS PARAS KUOLEN TOSIAAN JOSS NE EI TUU SUOMEEN NE ON VAA NIIN HYVII!!
MEIÄN LUOKAN KAIIKI TYTÖT HALUAA TH SUOMEEN UDESTAAN.<3
OLETTE NIIN RAKKAITA MEILE TÄÄLLÄ SUOMESSA TULKAA<33
sanna korkea-a-ho
ylihärmä

#110 Älkää yleistäkö!

16.09.2007 22:49

Onko aina pakko yleistää et kaikki th-fanit on jotain pissiksii, jotka ei kato muuta ku Billin ja Tomin ulkonäköä? Myönnän et pidän heitä tosi mielyttävän näköisinä, mutta vielä enemmän pidän kuitenkin heidän musiikistaan. Ja arvostan todella sitä, kuinka nämä jätkät on saanu niin suurta suosiota, jos ottaa huomioon heidän ikänsä. Musta ei ainakaan ikinä olis tekeen musiikkia, mielestäni se on todella vaikeaa, joten se on myös ihailtavaa miten he osaavat. Ja vain mainitakseni, olen 14-vuotias, mut en kyl oo mikää tollane ihquttaja!
johanna mustonen
Uusikaupunki

17.09.2007 16:11

TokioHotel on niin ihana bändi! Onneksi ne tuli Suomeen ja näin ne lavalla :P Ite olin tokarivissä, ja kaverini rupesi ihan itkemään kun se näki Tomin <3 Tom Kaulitz on ihana, ja Bill sano jossain haastattelussa, että voisi ihastua Suomalaiseen tyttöön. Tom on niin söötti, ja ihana ettei sanatkaan riitä! <3<3
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

#112 EL

18.09.2007 20:29

Joo, johanna, mäkin olin tokalla rivillä. Itse en itkeny sillo ku ne lavalle ilmesty mut sen jälkeen oli kyl silmät mustina ku lähettii sielt Hartwallilta.
Eikös tom sanonu et ne tulee pian takasi tms? :)
Eli eiköhän ne tossa Marraskuun Euroopan kiertueella tule :P
Tiina Kuivasmäki
Vaasa

#113 Moi<3

19.09.2007 19:36

Siis tietenki Tokio hotel pitää saada omalle keikalle tänne Suomeen:D Mä olin siel Elämä Lapselle konsertis ja itkin niin paljo ja kiljuin et ääni meni:) Siis tietenki silloin ku oli Tokio hotel:in vuoro<333 Tom Kaulitz und Bill Kaulitz ist BESTE<333333
Tiina Kuivasmäki
Vaasa

#114 Tokio_hotel!!

19.09.2007 19:39

Tokio hotel is best band<3333 Siis koko Tokio Hotel et ei pelkästään Tom ja Bill vaan myös Gustav ja Georg koska muuten sitä bändii ei olis:( Ja se olis ainaki musta TOSSSSSSIIIIIIIII tyhmä juttu en vois elää:'(
Essi Lamppu
Nokia

#115 TOKSUT SUOMEEN.!!

23.09.2007 19:04

TODELLAKIN TOKSUT SUOMEEN. EN PÄÄSSY EL:LLÄÄN. OMALLE KEIKALLE SUOMEEN,NE VAAN ON NIIN IHANIA. <<<33333 AINAKI TOMMMMMM.<33<33<33
Linda H
Helsinki

27.09.2007 15:17

Essin kanssa samaa mieltä. Itekkään en päässy el-konserttii :(
Ja ois iiihanaa jos ne tulis ihan omalle keikalle, ja et ne soittas enemmä ky yhen biisin. :)
Linda H
Helsinki

27.09.2007 15:19

Ne vois tulla takas siis Hesaan :D
Sini Karhu
Espoo

30.09.2007 18:07

Tokio Hotel, please come back. :)
Anni Ylönen
Pieksämäki

#119 Tom Kaulitz on ihanin<333

30.09.2007 20:35

Voispa Tom Kaulitz tulla pieksämäelle!!!Se ois siistii!!!<33

Maaria Vihervaara
Helsinki

01.10.2007 17:09

"THn pojat tekee kauheen homman siinä et ne oikeesti tulee kuuluisiks/suosituiks ja et ne oikeesti pärjää tulevaisuudessa"

Ai tekee vai? Jätkät ei ees osaa lukea musiikkia — kirjottavat jotain hikisiä sanoituksia. Ne promotaan ja stailataan muiden toimesta. Missä tossa on se kova työ?

"Olen nii rakastunut bändiin! laulaja on nii söpöö että voisin kuolla jos näkisin hänet livenä!"

Kertoo aika hyvin fanien mentaliteetista ;--)
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

02.10.2007 19:12

Voihan pyhä jooseppi mikä määrä on nimiä!!! :OOO
Mä ku kirjotin nimeni tohon ni olin joku 240. !!!
Iha hullua!

Toivottavasti TH nyt sit tulee uudellee Suomee, ihan omalle keikalle.
Niitä kuulemma yritetää saada ja pojat kuulemma innolla olis tulossa :)
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

02.10.2007 19:19

" "THn pojat tekee kauheen homman siinä et ne oikeesti tulee kuuluisiks/suosituiks ja et ne oikeesti pärjää tulevaisuudessa"

Ai tekee vai? Jätkät ei ees osaa lukea musiikkia — kirjottavat jotain hikisiä sanoituksia. Ne promotaan ja stailataan muiden toimesta. Missä tossa on se kova työ?"

Kyllä ne sitä musiikkiakin ite tekee ja sanoitukset samoin mut niillä on kuitenki ammatilaisia auttamassa, no apua, voivoi.
Ja Bill kyllä on suunnitellut niiden lavasteta ja vaikka mitä et kai siinäki luovuutta voi työnä kutsua.
Ne kiertää Eurooppaa hullun lailla, soitta soittaa, laulaa, soittaa, juoksee ympäriinsä fanien takia..
Ne ei oo sentään itsekkäitä, niiku jotku (puhun siis bändeistä).

Eikä ne niihin soittimii iha tosta vaan tartu ja ala soittaa, kyllä seki pitää opetella.
eikä kaikilla oo laulun lahjaa...

Jos nyt en välttämättä tykkäis jostain bändistä ni en mä rupee mun elämääni ja aikaani siihe käyttää, et etin kaikki mahd. chatit mitä bändistä löytyy ja pistä kaikkien fiilikset maan kamaralle haukkumalla paskaks tai muuten vaan sepostaa jotain, josta ei oo edes varma tai joka tulee sanottua iha ennakkoluulon pohjalta, toivon ettei kukaa muukaa..
Maaria Vihervaara
Helsinki

02.10.2007 21:25

Julianna Nikkinen,

kuuletko sinäkin sen autotunen sirinän?

Miljoonat muusikot tekevät itse biisinsä alusta loppuun, sovittavat, säveltävät, sanoittavat, promoavat itse itseään, soittavat savuisissa baareissa, ja tekevät paskahommaa siinä sivussa kun ketään ei näytä kinnostavan paneutuminen ja kaikkensa antaminen... Tuota ehkä alkaisin kutsua kovaksi työksi.
jenna riekki
kempele

05.10.2007 11:00

TODELLAKI TOKIO HOTEL SUOMEEN OON OOTTANU NIIN KAUAN JA LOVETAN NIITÄ NIIN PALJON JOS NE TULEE NI TULIS LÄHELLE MUT KEIKALLE MUN ON PAKKO PÄÄSTÄ I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE THI LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE THI LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH I LOVE TH OTTAKAA KANTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SIIS 3.9.2008 VAI

PARAS BÄNDI KAUTTA AIKOJEN
Sini Kärki
tampere

#125 HUOMIO!

09.10.2007 16:32

Tää adressi kannattaa ehdottomasti lähettää TH pojille, Saksan lähetystön ym. kautta koska täällä on niin paljon nimiä! Menihän Tokio hotel israeliinkin, kun ne kuuli siitä adressista :)