Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

#31526 Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

14.03.2014 12:44

#31414: res.matr. - Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

Neuvostoliittolaiset maakuulut tiedemiehet viittasivat aina omiin tutkimksiinsa, kun he loivat uutta sosialistista ihmistä. Puoli maailmaa uskoi silloin heitä, - myös suomalaisista. Herra kaataa nämä ihmisten rakennelmat, kun tulee sen aika, niinkuin sitten tulikin.

Vieras

#31527 Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

14.03.2014 12:48

#31526: - Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

Niinpä. Moderni tiede viittaa koko tiedemaailman kriittisesti arvioimaan tutkimustietoon, jeesukset täysin kritiikittömästi omiin Raamatun tulkintoihinsa ja aina välillä jonkun jahvetin uniin. Näistä jälkimmäinen muistuttaa enemmän tuota neukkulan kommunismiuskontoon perustuvaa kvasitiedettä.

res.matr.

#31528 Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

14.03.2014 12:50

Minä en ole  koskaan täällä (enkä muuallakaan)viitannut mihinkään neuvostoliittolaisiin tutkimuksiin.

vieras

#31529 Re: Homous tuhoaa Luojamme luoman elämän.

14.03.2014 12:54

#31524: vieras - Homous tuhoaa Luojamme luoman elämän.

Jos sitä 2 vuottakaan? Jeesuksen paluu omilleen, ahdistuksen aika, kansojen tuomiot ja Herran päivä ovat tulossa.

Suomen Lähetysseura sai Israelissa kenkää homoparin Kambozaan lähettämisen vuoksi. Tuomio alkoi jo Herran huoneesta. Kirkon homomyönteisyyden vuoksi ("kiitos" piispojen Askola, Mäkinen & kumppanit) Suomi menettää siunauksensa ja saa kirouksen päällensä, ellei muutosta tapahdu. Myös tasa-arvoisen avioliittolain hyväksyminen vaikuttaa tuleviin tuomioihin, niin meillä kuin muuallakin. Ohjelmassa Kuningaskunnan tuuli, kävi selvästi ilmi, että Suomen ev.lut seurakunnissa ei noudateta Raamattua, vaan maallisia oppeja.  Ev.lut. seurakunnista puuttuu Jumalan Elävä Henki.

vieras

#31530 Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

14.03.2014 13:04

Herra tulee myös kaatamaan kaikki ihmisten epäjumalat.  Ulkomaisia uutisia pitkään seuranneena, olen sitä mieltä, että kaadot ovat jo alkaneet.

X

#31531 Re: Homous tuhoaa Luojamme luoman elämän.

14.03.2014 13:06

#31524: vieras - Homous tuhoaa Luojamme luoman elämän. 

Itärajan yli pääsee  kyllä nykyään ,joten tervemenoa-voit lähteä heti kun saat  valuuttaselvitykset tehtyä ja passi-ja viisumiasiasi kuntoon. Selittele siellä että olet joutunut homojen vainon kohteeksi täällä , kerro näyistäsi,ano ortodoksisen kirkon suojelusta niin kuka ties  saat   nopeammin Venäjän kansalaisuudenkin -tai sitten  passituksen johonkin sikäläiseen mielisairaalaan-siellä olisit ainakin turvassa...

Signal

#31532 Re: Re: Re: Kun vanhauskoiset kynttilämieltään osoittivat

14.03.2014 13:21

#31342: - Re: Re: Kun vanhauskoiset kynttilämieltään osoittivat

Moro, ei kiinnosta olla mukana tässä väittelyhässäkässä, koska muutosehdotus eduskunnassa tulee menemään ihan prikulleen Herran tahdon mukaisesti. Hän kyllä tietää miten pitkälle sallii tämän luopumuksen mennä, joten on sekin mahdollista että laki muuttuu. Nyt on kyse Herran seulonnasta, kumman puolen itse kukin valitsee, maailman meluisan joukon vai Raamatun Sanan.

Joka tapauksessa, kohta tulee Suomeenkin Jaakobin ahdistus ja Herran puoleen huudetaan maallisen ja hengellisen ravinnon puutteessa. Ja Herra vastaa antaen voimakkaan herätyksen, Raamatun profeetallisen Sanan mukaisesti.

Joten hyväähän tässä on vain pian tulossa, tuon Suomen syvän nöyrtymisen jälkeen.

Vieras

#31533 Re: Re: Re: Re: Kun vanhauskoiset kynttilämieltään osoittivat

14.03.2014 13:27

#31532: Signal - Re: Re: Re: Kun vanhauskoiset kynttilämieltään osoittivat

Katsos kun täällä meuhkaavat pikkujahvetit haluavat ihan itse Jahveksi Jahven paikalle, niin ei maltti riitä olla hiljaa...

Vieras

#31534 Re: Re: Huldra vastaa

14.03.2014 13:29

#31503: - Re: Huldra vastaa

Hupsis. Olet hiukan jäljillä, mutta maali on päinvastaisessa suunnassa.

Ja minä annan käskyn, että jokainen, olkoon hän mitä kansaa, kansakuntaa ja kieltä tahansa, joka puhuu pilkaten Sadrakin, Meesakin ja Abednegon Jumalasta, hakattakoon kappaleiksi, ja hänen talonsa tehtäköön soraläjäksi; sillä ei ole muuta jumalaa, joka niin voi pelastaa kuin tämä."

Vieras

#31535 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

14.03.2014 13:40

#31527: - Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

Mitenkäs noi tietosi nyt oikein sopivat yhteen. Neukkula valtakunnassa nimenomaan Jumalan sana oli kielletty, niin puhuttuna kuin tekstinäkin ja lakia rikkovat neukkulan tiedeyhteisö määräsi vankileireille ja sairaaloihin.

Siihen aikaan oli samanlainen solidaarisuus- ja tasa-arvohypetys, kuin nyt tämä homohypetyskin. Ei mikään ihme, viruksen alkuperä on samasta lähteestä.

Vieras

#31536 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

14.03.2014 13:44

#31535: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

En väittänyt, että uskon kohde olisi sama. Väitin, että uskomisen tapa oli sama: Joku kertoo, miten asia on ja sitten vaan uskotaan. Ja kuten kommunistiset, niin myös uskonnolliset "tutkimuslaitokset" suoltavat täysin vinoa ja tieteellisiä kriteerejä täyttämätöntä mukatieteellistä tietosaastetta.

Ekonomi

#31537 Kallis,kalliimpi, homo

14.03.2014 13:46

Suomalaisen yhteiskunnan mätäpaiseita pitäisi ankaralla kädellä karsia. Ei yhteiskunta näin voi toimia, ettei tähän valtiovallan taholta puututa. Sosiaalimenot ovat huikeassa kasvussa ja tähän epäkohtaan ei reagoida mitenkään.
Börje tykkää

#31538 Ruotsiin

14.03.2014 13:49

Muuttakaa Ruotsiin homot, siellä voi tuntua kotoisemmalta

Vieras

#31539 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tämän hetken tilanne on valhetta.

14.03.2014 13:56

#31523: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tämän hetken tilanne on valhetta.

No,  ei olis pitänyt siihen liittää mitään,  mikä vaikuttaa  ensimmäisen kysymyksen merkitykseen!

Vieras

#31540 Re: Re: Re: Huldra vastaa

14.03.2014 13:57

#31534: - Re: Re: Huldra vastaa

En ole pilkannut Jumalaa ainoassakaan kirjoituksessani tänne toisin kuin hän jolle vastasin.

Vieras

#31541 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

14.03.2014 13:57

#31536: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Älä itse valehtele!

Jolla on korvat se kuulkoon. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

Ns. tiedeyhteisöjen lisäksi, on toki myös paljon niitä, jotka puhuvat Jumalasta, mutta eivät pysy totuudessa. Paljon.

Vieras

#31542 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tämän hetken tilanne on valhetta.

14.03.2014 13:59

#31539: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tämän hetken tilanne on valhetta.

Lisäyksen tarpeellisuus liittyy olennaisesti siihen, että totuudenkertomisen vimmassanne olette levitellyt laajasti valhetta, että kyseessä olisi kirkollisen vihkimisen statuksen muuttaminen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

14.03.2014 14:03

Tervemenoa, kuka kaipaa?

#31544 Homoudesta

14.03.2014 14:06

Sukupuuttoon kuoleva laji, ei tulevaisuutta.

Vieras

#31545 Re: Re: Re: Re: Kun vanhauskoiset kynttilämieltään osoittivat

14.03.2014 14:06

#31532: Signal - Re: Re: Re: Kun vanhauskoiset kynttilämieltään osoittivat

Ihan oikeassa olet, olen minäkin siihen luottanut, että Hänen tahtonsa tapahtuu tässäkin asiassa.
Siis parhaat päivät ovat edessä päin.
Kiittäkää joka tilassa...älkää murehtiko mistään vaan saattakaa kaikessa asianne Jumalan tietoon rukouksessa ja anomisessa kiitoksen kanssa ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva sydämenne ja ajatuksenne Jeesuksessa Kristuksessa...

alias Veikko

Valitse nimimerkki

#31546 Otsikko

14.03.2014 14:21

Kirjoita kommentti...

Jaa, taisin mennä vähän vipuseen tietokonneen oston kanssa, kun on ihan omat revontulet täällä leiskumassa Hei! :) Voihan pönttö sentään! Vai kuuluuko jokun kokemuspiiriin tälläinen leiskuminen ja osa ruudustakin menee välillä mustaksi?

Vieras

#31547 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tämän hetken tilanne on valhetta.

14.03.2014 14:22

#31542: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tämän hetken tilanne on valhetta.

Sillähän juuri yritetään sitä sanoa,  että ei mittään vaikuta,  vaikka vaikuttaa niin pahuksesti koko heela yhteiskuntaan!

Vieras

#31548 Re: Otsikko

14.03.2014 14:26

#31546: Valitse nimimerkki - Otsikko

Eiköhän Jouko Piholta löytyisi joku tuohon tilanteeseenkin sopiva profetia....?

Vieras

#31549 Re: Homoudesta

14.03.2014 14:30

#31544: Tervemenoa, kuka kaipaa? - Homoudesta

Kukas niitä homoja synnyttää?

Vieras

#31550 Re: Otsikko

14.03.2014 14:31

#31546: Valitse nimimerkki - Otsikko

Siltä vähän vaikuttaa. Toivottavasti oli uusi jossa vakuutus.