Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.
Vieras |
#2845118.02.2014 14:31Tämä on ehdottomasti tärkeä asia. Jumalan säätämiä lakeja ei saa mennä muuttamaan! Siitä seuraa rangaistus jossain vaiheessa, vääjäämättömästi. Kuinka kävi Sodoman, ja Gomorran kaupunkien? NE TUHOUTUIVAT SEKSUAALISIEN SYNTIEN TÄHDEN. "VANHURSKAUS KANSAN KOROTTAA, MUTTA SYNTI ON KANSAKUNTIEN HÄPEÄ!" MURHEELLISTA, ETTÄ PAPIT, JA PIISPATKIN, JOIDEN PITÄISI OLLA KANSAN VALONA, SALLIVAT KAIKEN SYNNIN YHTEISKUNNASSAMME.VIHOLLINEN ON SOKAISSUT SILMÄNSÄ NIIN, ETTEIVÄT HE LUE RAAMATTUA OIKEIN!! HE SEKOITTAVAT RAKKAUDEN, JA SUVAITSEVAISUUDEN. näiden HARHAANJOHTAJIEN palkka on oleva kadotus, ELLEIVÄT TEE PARANNUSTA! ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ JUMALA VAATII HEITÄ TILILLE, KUN OVAT EKSYTTÄNEET LAUMAANSA. HERRA ARMAHDA HEITÄ. |
Vieras |
#28452 Re: "Professori" - Ah, ma nauran!18.02.2014 14:55#28401: Castafiore - "Professori" - Ah, ma nauran! Ah! Jos kuitenkin esittäisit tarkemmat perustelut tuolle mielipiteellesi ! Eli faktaa pliis! |
res.matr. |
#28453 Miestä väkevämpää?18.02.2014 14:57#28435: Moraalinvartija - Yle uutiset Pitääkö suomalaisten naistenkin ´olla miestä´? Entä keitä ovat ne ´ihmiset´,joiden silmissä pitäisi olla..Aseksuaalisia hermafrodiittejako? Entä lakkaisiko mies olemasta mies sillä jos vain herkeäisi pitämästä siitä ´miehenä olemisesta´ kynsin hampain,hikisenä, naama irvessä kiinni? Vanha hokema "Pidä ittes miehenä" on eräs niitä typerimpiä sanontoja, joita tiedän.Siitä tulee lähinnä mieleen se vanha kompakysymys :"Pidetäänkö teillä mattoja lattialla?" ,johon vastaus on tietenkin: "Ei pidetä,kyllä ne meillä pysyvät lattialla ihan pitämättäkin..." Milloinkohan oikein maailmassa perustasolla aletaan lopultakin tajuamaan ja käsittämään ihan yleisesti se tosiasia, että mieheys on ihan samassa mielessä puhtaasti biologinen juttu kuin naiseuskin.Otan selventävän esimerkin:Niin omat vanhemmat kuin sukulaisetkin saattavat ojentaa ja nuhdella jotain koirankujeita tai kepposiaan tehnyttä pikkupoikaa toteamalla"milloinkohan sinustakin oikein tulee mies?" .Sensijaan jotain kolttostellutta pikkutyttöä ei oteta samanlaiseen puhutteluun ja kysytä:esim. että "Milloinkohan sinusta oikein tulee nainen?" Olennainen ero näissä kahdessa eri puhuttelutavassa on se, että pojalta kysyjä mielestään kasvattaa (...mieheksi). Hän esittää ´kysymyksen´ ,johon hän ei kuitenkaan odota eikä hyväksyisikään pojalta mitään vastausta . Näennäisen kysymyksen varsinainen pedagoginen tarkoitushan on näet vain hiljentää poika mietteliääksi ja syyllistää hänet moitteella. Se,joka vastaavassa tilanteessa esittäisi vastaavan kysymyksen tytölle, saisi vain omituisen leiman ja tekisi itsensä naurunalaiseksi." Etkö muka tuota tiedä?", sanottaisiin ,"Älä nyt aikaihminen tuollaisia lapselta ainakaan kysele,jos et itse biologiaa sen vertaa ole lukenut ,mene matkoihisi kiusaamasta lasta noine typerine kysymyksinesi!"
|
Vieras |
#2845418.02.2014 15:09En missääntapauksessa halua että samaa sukupuolta olevat ihmiset pääsevät naimisiin.On häpeä että esim lapseni näkevät että samaasukpuolta olevat tyypit käsikädessä kulkevat saatika suutelevat. Kyllä koulukiusaaminen vain pahenee ja vielä aikui iässäkin. |
Vieras |
#2845518.02.2014 15:09Avioliitto on parisuhteen "vahvistus". Parisuhde on tarkoitettu vastakkaista sukupuolta oleville henkilöille. Jos niin ei olisi tarkoitettu, löytyisi meiltä kaikilta jo synnnyinlahjana molemmat "vehkeet" jonka käytön voisi valita. Alkeellisimmatkaan eläinkunnan kummajaiset eivät sekaannu samaan sukupuoleen. Vaan sitten ihminen jonka pitäisi olla kehityksen huipulla. Ei uroskoirasi yritä kiiman vahvimmassakaan kiimassa toisen uroskoiran kanssa pariutua. Ja jos sitä yrittää, lopetat koirasi, vaadit myyjä kenneliltä korvausta koiran erittäin epänormaalista vietistä. |
Vieras |
#2845618.02.2014 15:10Kerrankin asiallinen ja tarpeellinen adressi. Suomessa on homosuhteet saaneet suhteettoman julkisuuden,ilmeisesti koska poliitiikassa ja toimittajakunnassa pääsee parhaiten esille kunhan jaksaa muistuttaa " suvaitsevaisuudesta". NImimerkki : ensimmäisen kerran homon ahdistelemaksi joutunut 18-vuotiaana. |
Vieras |
#28457 Re: 50 000 rikki :)18.02.2014 15:19#28448: Koko kansan etu - 50 000 rikki :) Ja kuinka monta allekirjoittaneista on täysikäisiä?? Ihan vain noin niinku huomio. |
Vieras |
#28458 Re:18.02.2014 15:20Vaikuttaa, että olet niiden koulukiusaajien pahimpia kasvattajia, koska lapsillesi olet tuollaisia kivikautisia asenteita siirtämässä. |
Vieras |
#28459 Re:18.02.2014 15:20 |
Virgo92 |
#28460 Re: Re: Re: Pieleen meni !18.02.2014 15:21#28447: Koeranleuka - Re: Re: Pieleen meni ! Etkö todellakaan tiedä miten raskaaksi voi tulla? Pitääkö se muka selittää sinulle ! Sinusta ei sitten varmaan ole kuin ilveilijäksi,jos oikeasti et sitä tiedä! Jos olet kuitenkin ikäsi puolesta jo aikaihminen,niin kysy ihmeessä joltain tukihenkilöltäsi,tai henkilökohtaiselta terapeutiltasi tai ohjaajaltasi, tai katso asia Googlesta,kyllä sinä osaat. |
Vieras |
#28461 PAPPIEN VASTUU18.02.2014 15:21Malakian kirja 2 1.Te papit, teitä koskee tämä sana: 2.ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi, sanoo Herra Sebaot. Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vipittömin sydämin kunnioita minua. 3.Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon. 4.Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot. 5. Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten. 6. Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. 7. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja. 8. Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot. 9. Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat. Tänä päivänä osa papeista on homoja, osa ei usko Jumalaan ja Raamattuun, osa kuuluu vapaamuurareihin. |
Nimierkki |
#28462 Jess!18.02.2014 15:23 |
Minä vain |
#28463 Mitä tällä tasa-arvoisella avioliittolailla haetaan?18.02.2014 15:24Haetaanko sillä kirkon siunausta? Vai oikeutta adoptoida? Kirkon hyväksyntää vai mitä? Minusta rekisteröity parisuhde pitäisi riittää. Käsittääkseni se antaa ihan riittävät oikeudet ja velvollisuudet. Mietin, miten parisuhteen rekisteröinti eroaa esim. siviiliavioliiton vihkimisestä. Kysehän on siitä, miten juhlavaksi tilaisuuden tekee. Tärkeää on, että ihminen rakastaa toista. Sukupuolella tai suuntautumisella ei ole väliä. Rakkaus pitää osoittaa muutenkin kuin tunnustuksin. Se pitää näyttää teoin. Anteeksi ahdasmielisyyteni, mutta minua hieman kauhistuttaa ajatus siitä, että pieni tyttövauva voitaisiin homoseksuaalien adoptio-oikeuden laajentamisen myötä sijoittaa kahdelle homomiehelle. Joka tapauksessa on selvää, että Raamatulla päähän -metodi on jo niin nähty. Sitä ei tarvitse enää 2010-luvulla jauhaa. |
Vieras |
#28464 Re:18.02.2014 15:25Mistä nämä luolistaan kömpivät tyypit tänne yhtäkkiä pelmahtivat...? Silmät on ainakin pidetty kiinni tiukasti Raamatussa ja asenteet Impivaarassa, tietoa asioista ei olla edes kiinnostuttu hankkimaan. Eläimille homoseksuaalinen käytös on varsin yleistä. Sellaista se on myös homoseksuaalisille ihmisille. Olisi luonnonvastaista kieltää heidän luontainen taipumuksensa, joka ei aiheuta kenellekään ulkopuoliselle mitään haittaa - päivastoin kuin teidän typerä ja ymäärrystä karttava mekkalointinne toisten ihmisoikeuksien kustannuksella.
|
Nimierkki |
#28465 Wau!18.02.2014 15:27 |
Vieras |
#28466 Re: Mitä tällä tasa-arvoisella avioliittolailla haetaan?18.02.2014 15:30#28463: Minä vain - Mitä tällä tasa-arvoisella avioliittolailla haetaan? "Minusta rekisteröity parisuhde pitäisi riittää. Käsittääkseni se antaa ihan riittävät oikeudet ja velvollisuudet." Noin tuhannen kerran: Erilainen parisuhdemerkintä antaa mahdollisuuden diskriminointiin esimerkiksi työnhaussa. Syytä voidaan keksiä jälkikäteen eikä todellisia perusteita pääse siis näyttämän toteen. Näin niin kauan, kun on olemassa homovihamielisiä ja -kammoisia työnantajia. "Anteeksi ahdasmielisyyteni, mutta minua hieman kauhistuttaa ajatus siitä, että pieni tyttövauva voitaisiin homoseksuaalien adoptio-oikeuden laajentamisen myötä sijoittaa kahdelle homomiehelle." Anteeksi ei anneta moista ahdasmielisyyttä. Tästä päätöksestä ei voi valittaa. Valitan. "Joka tapauksessa on selvää, että Raamatulla päähän -metodi on jo niin nähty. Sitä ei tarvitse enää 2010-luvulla jauhaa." Tästä kuitenkin lohtuboonukset. |
Koeranleuka |
#28467 Re: Re: Re: Re: Pieleen meni !18.02.2014 15:32#28460: Virgo92 - Re: Re: Re: Pieleen meni ! Kaks naesta keskennään? Mitenkäs se onnistuu? |
Vieras |
#28468 Re: Re: Re: Re: Re: Pieleen meni !18.02.2014 15:36#28467: Koeranleuka - Re: Re: Re: Re: Pieleen meni ! No voi! Ihan hyvin onnistuu ja molemmat voivat saada lapsia. Mietihän sitä. |
Vieras |
#28469 Re: Re:18.02.2014 15:41Se on vielä sitä viime hetken lentoa ja vielä muutamia voimakkaita räpiköintiliikkeitä, ennen kuin... |
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
18.02.2014 15:42- Poiston ajankohta: 18.02.2014
- Poistamisen syy:
lapset ensin.. |
#28471 Ropinan syy18.02.2014 15:49Mistä nämä luolistaan kömpivät tyypit tänne yhtäkkiä pelmahtivat...? Tais kuule tulla joku fiba. Varmaankin vahingossa lipsahti tämä, median salailema adressi ihmisten nähtäville! Kauan tässä on pitänytkin katsella ja kuunnella pelkästään homojen hehkutusta. Kuinkahan ropisisikaan, jos mediamyllytys olisi ollut TASAPUOLISTA!!
|
Jone Pekkarinen |
#28472 Jaa, tälle adrressille18.02.2014 15:50Mukana ilman muuta puolustamassa perinteisiä kristillisiä perhearvoja |
Ja laariin ropisee nimiä |
#28473 Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto18.02.2014 16:10Hyvä adressi! |
Alex |
#28474 Re: Miehen ja naisen välinen suhde18.02.2014 16:17#2: Pitäisi kaikille terveille olla itsestään selvä asiakin. - Miehen ja naisen välinen suhde Täysin samaa mieltä. HOMO hormonaalisesti modifioitu. Ei normaali, kaipaa lääkärin apua.. |
res.matr. |
#28475 Re: Ropinan syy=kaikkea aikansa ja aika aikaa kutakin...18.02.2014 16:19#28471: lapset ensin.. - Ropinan syy Nytkö sinä tämän vasta näit? Onhan tämä ollut täällä vaikka kuinka kauan jo,vaan.... eipä taida enää pitkään olla... |
|
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
44657 Luotu: 27.09.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3407 Luotu: 02.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2671 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
844 Luotu: 05.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
315 Luotu: 07.11.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
264 Luotu: 13.11.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
181 Luotu: 05.11.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
126 Luotu: 07.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
811 Luotu: 15.05.2023
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1024 Luotu: 08.10.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
264 Luotu: 01.11.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28382 Luotu: 08.10.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3083 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
586 Luotu: 15.10.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
622 Luotu: 01.11.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18047 Luotu: 01.03.2023
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
56 Luotu: 10.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14930 Luotu: 15.07.2023
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1588 Luotu: 25.10.2024
Lohikosken lähikirjasto tulee säilyttää
286 Luotu: 05.11.2024