Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.
Vieras |
#27751 Re: Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET01.02.2014 21:00#27749: - Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET Entäs sitten nämä köyhät ja sairaat muissa uskoissa ja köyhyydessä jotka joka päivä kuolevat? Kuinkahan monta tuhatta lasta kuolee joka päivä, ei kristittyjä. Joutuvatko he helvettiin? Niinhän siinä isossa kirjassa sanotaan, mutta toisaalta Jeesus halusi kaikki lapset luokseen... |
Vieras |
#27752 Re: Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET01.02.2014 21:14#27749: - Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET Pyhä- ja rippikoulut kyllä on tullut käytyä, mutta eihän sellasta pelleilyä enää voinut 15-vuotiaana tosissaan ottaa. |
Vieras |
#27753 Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET01.02.2014 21:30#27746: - Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET Jeesus suostui uhrautumaan. Ei millään pahalla mutta sanakäänteistäsi päätellen olet mielestäni uskonut valheen. Ja näin kun on asianlaita, eipä ole ihme tuo kielenkäyttösi. Tuo järkijuttu kuuluu kyllä asiaan vaan ei ihan esittämälläsi tavalla. Ite olen tullut uskoon, tarkemmin sanottuna usko tuli minuun, ei omaa ansiotani, noin 17 vee. Ikäänkuin salama olisi välähtänyt ja asiat kirkastuivat kun Pyhä Henki ne kirkasti. Todennäköisesti äitini rukoili puolestani ja rukous kuultiin yläkerrassa. Nyt olen jo eläkeläisenä.
Olen monesti miettinyt homoa tai lesboa, että onko kukaan henkilö kertaakaan rukoillut heidän puolesta. Ja onkohan sillä rukoilemattomuudella merkitystä nykytilaan. Rukous on puhetta yläkertaan. Jotkut rukoilevat vain silloin jos he tarvitsevat jotain. Kannattaa rukoilla muulloinkin. Rukouksiini on vastattu monia kymmeniä kertoja. Kyllä siellä kotona ollaan. Eikä hengellisyyttä ole syytä sekoittaa mielihäiriöön yms. Ovat eri asioita. Tässä yleistietoa, oma asenteesi on avainasemassa. |
Vieras |
#2775401.02.2014 21:38Onkohan tämä palsta läpileikkaus suomalaisen kulttuurin tasosta. Olettekohan aivan tosissanne tästä Jeesus parodiasta vai provosoitteko asioita? Jotenkin vaikuttaa että käsijarru on jäänyt todella jumiin. |
Vieras |
#27755 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET01.02.2014 21:46#27752: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia tuon pyhä- tai rippikoulun kanssa. Äidin kanssakaan ei ollut ongelmia vaan oma asenteeni isää kohtaan oli aivan mahdoton. Siitä olen jälkeenpäin tehnyt 'parannusta'. Jokaisella jossain kohdassa jotain. Good night, sinnekin päin. |
Vieras (Herran oma) |
#27756 Re: Re: Re: Re: Re: Pirkko Jalovaaran ohjelmasta kantelu JSN:lle01.02.2014 21:57#27740: Signal - Re: Re: Re: Re: Pirkko Jalovaaran ohjelmasta kantelu JSN:lle Kiitos vastauksestasi! Kuten jo edellä mainitsin, tänä aikana on liikkeellä kaikenlaisia yrittäjiä, joten on syytä olla varuillaan. David Herzogista olen lukenut vain tuon Paavolan jutun, kokouksissa en ole ollut mukana. Se minua puistattaa, että Pyhä Henki tulisi vainajan kautta. Petri Paavola korostaa, että Pyhä Henki tulee joko suoraan ihmiselle tai rukouksessa kätten pään päälle panemisen kautta. Kokemuksesta tiedän kertoa, että itse olen ollut rukoiltavana eräässä suomalaisessa seurakunnassa alttarilla kätten pään päällä rukoilemisen kautta ja myös eräs tunnettu suomalainen evankelista rukoili myös puolestani ja näki samalla näyn, että Kristus on minun kanssani. Tuota kautta sain sinetin. Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä, en ala ohjailla ketään, mutta se huolestuttaa, jos ihmiset ovat mukana väärien profeettojen kokouksissa. DR Owuorin kokouksissa en ole myöskään ollut mukana. Sen olen lukenut, että rahan vuoksi hän ei kierrä julistamassa. TV 7:stä laitan tähän sen verran, että katsoin joskus ohjelman Martti ja Mirja Ojareksesta, jossa he kertoivat, kuinka he saivat Jumalalta kehotuksen perustaa kristillinen TV-kanava Suomeen. Itse katson mielelläni tuota kanavaa. Jokainen tehköön kuitenkin johtopäätöksensä näissä asioissa itse. Suodattimet on kuitenkin syytä olla toiminnassa. Kysyin sinulta Pyhän Hengen saamisesta itsellesi, mutta jos et halua siihen vastata, niin asia on sitten ok. Näistä profeetoista on ihan hyvä käydä keskustelua, koska yksi tietää yhtä ja toinen toista, että pysytään oikealla tiellä. |
Vieras |
#27757 Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET01.02.2014 21:57#27707: - JUMALALLAKIN ON TUNTEET Älkää nyt höpiskö. Ei Jumalalla tunteita ole. Ihmismielen ominaisuuksia! |
Vieras |
#27758 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET01.02.2014 21:59#27755: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JUMALALLAKIN ON TUNTEET Nyt olette sit best frendejä vai? |
Vieras |
#27759 Jotain ajateltavaa01.02.2014 22:32 |
Vieras (Herran oma) |
#27760 Ajateltavaa01.02.2014 23:11SOTT.net Signs of the times SOTT summary earth changes 2013 (ei heikkohermoisille eikä yötä vasten) |
Vanhurskaan polku kirkastuu kirkastumistaan |
#27761 Re:02.02.2014 05:54Kyllä minä olen aivan tosissani Jeesuksesta, koska tiedän 28v. kokemuksella Hänen olevan totta. Samaa voivat vakuuttaa miljoonat muutkin ihmiset, kysy keneltä tahansa uudestisyntyneeltä kristityltä niin saat saman vastauksen.
|
Vieras |
#27762 Re: Re:02.02.2014 08:37#27761: Vanhurskaan polku kirkastuu kirkastumistaan - Re:
Vastenmielisimpiä asioita kaltaistesi uskisten hommissa on ilmaisemasi itsenne vanhurskaaksi julistaminen ja sen mukana tapahtuva oman hännän nosto. Unohtuu Jeesuksen opetus fariseuksesta. | |
Vieras |
#2776302.02.2014 09:06Päivän Sana Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. Ps. 91:11 (KR33/38) http://raamattu.uskonkirjat.net/daily.html |
Vieras |
#27764 Re: Re: Re:02.02.2014 09:24Ei se oman hännän nostoa rakas ystävä oo. Sen on kaikki Jumalan armosta ja rakkaudesta.
|
Vieras |
#2776502.02.2014 10:55Minun sydämeni heltyy, minun säälini herää. En laske valloilleen vihani hehkua, en enää hävitä Efraimia, sillä minä olen Jumala enkä ihminen, minä olen pyhä sinun keskelläsi; en tule vihan vimmassa. Hoos.11:8,9 Mutta missä synti on tullut suureksi, siellä on armo tullut ylenpalttiseksi. Room.5:20 |
Vieras |
#27766 Re:02.02.2014 12:18
KIITOS vinkistä Paavolaan, nyt tässä kohtaa todella paljon! Kun Petri on itäsuomalaisena ihmisenä runsas-sanainen, tiivistelin tuota tekstiä jonkinverran ja lisäilin otsikoita väliin. Lopusta jätin paljon pois. Mutta eiköhän tästä ihan tarpeeksi tule: Käytä suurentajaa oik.alakulmassa!
David Hertzogin E K S Y T Y S New-Agessa ja okkultiikassa on taivaan portti ja tähtiportti opetus, jonka kautta enkelit ja jumalalliset olennot voivat olla yhteydessä maan päälle. Itse asiassa taivaan portti opetuksen takana on riivaaja- ja demonihenget, jotka ovat pukeutuneet valkeuden enkeleiksi ja he ottavat yhteyden ihmisiin tiettyjen paikkojen kautta, joita sanotaan taivaan portiksi tai tähtiportiksi. Druidit . He suorittivat rituaalejaan tiettyinä aikoina, jolloin voimakkaat hengelliset portit (portaali) olivat auki. Druidien mukaan hengellisiä seremonioita vietettiin keskikesän päivänä, keskellä talvea. kesän alkamisen ajankohtana sekä talven alkamisen ajankohtana. Edellä olevat ajankohdat olivat druideille aikoja joilla kyettiin kokemaan henki-energiaa ja liikkumaan henkien valtakunnassa. Arizonan Sedonassa intiaaninen keskuudessa uskottiin olevan myös portti henkiseen ulottuvuuteen. Arizonan Sedonassa on nykyään intiaaneja, jotka harjoittavat shamanismia, henkiparannusta jne. Arizonan Sedonan sanotaan olevan eräs Amerikan New-Age keskuksista, koska siellä on monenlaista New-Age liikehdintää. David Herzog perheineen asuu Arizonan Sedonassa. Kuten on käynyt edellä ilmi, niin taivaan portti opetus on muinaista harhaoppia, jota nykyään opetetaan myös New-Age liikkeissä sekä eksyttäjä saarnaajat opettavat sitä kirjoissaan, saarnoissaan ja seurakuntien sisällä, jonne heitä kutsutaan puhumaan. David Herzog on eksyttäjä ja okkultikko, joka opettaa pimeyden oppeja (New-Age ja okkultiikkaa). Okkultiikassa ja pimeyden henkivaltojen toiminnassa tietyt esineet ja paikat ovat tärkeitä, joiden kautta demonit aktivoivat valhevoiman vaikutusta. Herzog on eksynyt muinaiseen harhaoppiin taivaan portista, jonka kautta saadaan yhteys yliluonnolliseen maailmaan. David Herzogin tapaamat enkelit ja jumalolennot ovat demoneita, jotka ovat pukeutunet valkeuden enkeleiksi, jonka kautta he eksyttävät Herzogia ja kaikkia jotka uskovat häntä. Davidin opetus hengessä taivaassa vierailemisesta on sama asia kuin okkultistinen astraalimatka. Kun taivaan portti eksytys menee läpi, eli kun uskova uskoo siihen, niin sen jälkeen demonit alkavat ilmestymään uskoville eksyttäen heitä luulemaan, että kyseessä on Raamatun Jumalan toiminta. Pahuuden henkivallat alkavat myös näyttämään eksytetyille ihmisille näkyjä ja profetioita. Herzog opettaa kirjassaan Glory Invasion, että koska Jumala loi maailmankaikkeuden äänellään (ääniaaltojen kautta), niin kaikki maailman rakennusaineet tottelevat ääntä. Davidin mukaan syöpä ja muut sairaudet tottelevat ääntä.
K U L T A – Jumalan kirkkaus? David Herzog on kertonut, että hän koki Torontossa siunauksen, jonka jälkeen ihmeet ja merkit ovat seuranneet hänen toimintaansa. Herzogin mukaan uskossa on erilaisia tasoja kuten us k o n taso, v o i t e l u n taso ja kaikista suurimpana k i r k k a u d e n taso. David opettaa, että uskon maailmassa voit tehdä suurenmoisia asioita, mutta kirkkauden maailmassa kykenet tekemään vielä suurempia asioita. Herzogin mukaan kirkkauden kautta voi tapahtua suuria ihmeitä kuten yliluonnolliset laihtumiset, hiusten kasvu ja värimuutokset sekä kultaihmeet. Herzogin mukaan kaikista suurin kirkkauden tason ihme on rahan antamisen ihme, jossa kuulijat vievät rahansa saarnaajan taskuihin. David Herzog kertoo kuinka Jumala on antanut hänelle ilmestystietoa kirkkauteen kylvämisestä. Sen mukaan seurakunta tai yksittäinen uskova vapauttaa Jumalan kirkkauden toiminnan rahan antamisen kautta. Herzogin mukaan kirkkauteen kylväminen toimii parhaiten kun antaa rahansa saarnaajille, joilla on ylivertainen voitelu. K ö y h i e n a u t t a m i n e n e I tuo Herzogin mukaan n i i n n o p e a t a v o i t t o a kuin rahan antaminen erikoisen voitelun omaaville saarnaajille. Herzogin mukaan k u l t a on näkyvä merkki siitä, että J u m a l a n k i r k k a u s on tullut takaisin Jumalan kansan keskuuteen....David Herzog käyttää Jeesuksen nimeä puheissaan ja rukoillessaan sairaiden puolesta. Raamatun sanan mukaan eksyttäjät valhevoiman kautta käyttävät Jeesuksen nimeä tehden ihmeitä ja tunnustekoja, mutta he eivät ole Herran Jeesuksen lampaita, vaan eksyttäjiä. Herzog käyttää Jeesuksen nimeä valhevoiman kautta eksyttääkseen ihmiset uskomaan, että Jumala parantaa ja tekee ihmeitä hänen kauttansa. Meidän uskovien tulisi ymmärtää ettei Jeesuksen nimen käyttäminen sairasten parantumisissa ja voimallisissa teoissa ole tae siitä, että Herra Jeesus tekisi nämä ihmeet. Raamatun sanan mukaan hedelmistään puu tunnetaan. David Herzog vakuuttelee hänen toimivan Jumalan voitelemana, vaikka David ohjaa ihmisiä uskomaan asioihin, joita ei löydy Raamatusta ja joista Raamattu ei opeta.
tarkoittaa sitä, että Jumala antoi heille kirkkauden voitelun, jossa ei enää tarvitse laskea käsiä ihmisten päälle, vaan parantumiset ja ihmeet tapahtuvat välittömästi ilman käsien päälle panemista.David Herzog opettaa, että Apt:n neljännessä luvussa Jumala antoi opetuslapsille kirkkauden tason, jossa voi tehdä enemmän kuin helluntaipäivän Hengen vuodatuksen kautta, jossa saatiin vain uskon ja voitelun taso. Jumala ei vuodattanut Apt.n neljännessä luvussa toista aaltoa, eikä antanut suurempaa ja voimakkaampaa kirkkautta kuin helluntaipäivänä, sillä Apt:n neljännessä luvussa Herzogin opetus kirkkauden tasosta on sa-atanallinen eksytys, jonka kautta henkivallat tarjoavat uskoville valhevoimaa kirkkauden paketissa, sillä Raamatun sanan mukaan sa-atana tekeytyy valkeuden (kirkkauden) enkeliksi. Pahuuden henkivallat haluavat sammuttaa a i d o n P y h ä n H e n g e n toiminnan ja voitelun, siksi he tarjoavat uutta kirkkauden tasoa. Jos eksyt vastaanottamaan tämän uuden "kirkkauden tason", niin silloin lankeat alttiiksi demonivoimien valhevoiman vaikutuksille. Herzogin kirkkauden tason takana on sa-atanalliset henkivallat, jotka ovat ottaneet valkeuden ja kirkkauden muotoa eksyttääkseen uskovia pois totuudesta. Nuo edellä mainitut kolme Davidin harhaoppia avaavat ovet demonien suorittamille ihmeille ja valhevoiman manifestaatioille.
Nuo edellä mainitut kolme Davidin harhaoppia avaavat ovet demonien suorittamille ihmeille ja valhevoiman manifestaatioille.Davidin opetus toisesta aallosta, kirkkauden tasosta tarkoittaa sitä ettei Jumala olisi antanut helluntaipäivänä Pyhän Hengen vuodatuksessa kaikkea Jumalan voimaa ja kirkkautta opetuslapsille, vaan Apt:n neljännessä luvussa olisi tullut ylimääräinen annos, eli koko Jumalan kirkkaus ja voima opetuslapsien käyttöön. Raamatun sanan opetuksen mukaan helluntaipäivänä Pyhän Hengen vuodatuksessa Jumala antoi koko kirkkautensa ja voimansa opetuslapsille. Tämä tarkoittaa sitä, että koska David Herzogin opetus ylimääräisestä Pyhän Hengen kirkkaudesta ja voimasta on epäraamatullinen, eikä sellaista ole tapahtunut, niin voima joka David Herzogissa vaikuttaa yli Raamatun kirjoitusten on riivaajahenkien voimaa, ei Jumalan voimaa. Raamatun sanan opetuksen mukaan helluntaipäivänä Pyhän Hengen vuodatuksessa Jumala antoi koko kirkkautensa ja voimansa opetuslapsille. Tämä tarkoittaa sitä, että koska David Herzogin opetus ylimääräisestä Pyhän Hengen kirkkaudesta ja voimasta on epäraamatullinen, eikä sellaista ole tapahtunut, niin voima joka David Herzogissa vaikuttaa yli Raamatun kirjoitusten on riivaajahenkien voimaa, ei Jumalan voimaa.
Davidin oma kertomus paljastaa hänessä vaikuttavan voiman olevan valhehenkien voimaa, ei Jumalan voimaa. Davidin opetus taivaasta maan päällä tarkoittaa todellisuudessa sitä, että sa-atanan henkivallat eksyttävät häntä valhekirkkauden kautta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että Davidin taivaan portti kokemukset sekä taivaassa käymisen kokemukset ovat riivaajahenkien antamia ja vaikuttamia valhekokemuksia. Davidin toisen aallon voima ja kirkkauden taso on riivaajahenkien valhevoiman vaikutusta, ei Jumalan Pyhän Hengen toimintaa. S U U R E M M A T - VAI l A A J E M M A T ? Tutkimalla jälleen kerran Raamatun kokonaisopetuksen, niin saamme ymmärryksen siihen, ettei kukaan uskova voi tehdä maan päällä suurempia ihmeitä kuin mitä Jeesus teki. Alkutekstin mukaan Joh 14:12 suurempia sana on kreikaksi m e i d z o n, joka tarkoittaa suurempia ja laajempia. Kun tutkimme Raamatun kokonaisopetuksen, niin ymmärrämme, että kyseessä on laajemmat teot, eivät suuremmat teot, sillä uskon teot ovat tietenkin silloin laajempia kun joka puolella maailmaa on paljon uskovia, jotka uskovat Herraan Jeesukseen. ...
|
Vieras |
#27767 Re: Re:02.02.2014 12:59
Petri on tehnyt myös kotivideon, http://www.kotipetripaavola.com/davidherzog.html Aivan alhaalla! Tässä vielä loppu-osa:
Uskoon tulleet shamaanit ovat kertoneet kuinka heillä on ollut kyky tehdä astraalimatkoja, kun he ovat irtautuneet ruumistaan ja kuinka "enkelit" ovat vierailleet heidän luonaan. He ovat kertoneet, että kun he olivat tulleet uskoon, niin he ymmärsivät, että nämä "enkelit" olivat demoneja, jotka olivat tekeytyneet valkeuden enkeleiksi sekä astraalimatkat olivat valhenäkyjä ja kokemuksia. Herran Jeesuksen opetuslasten tulee pysyä Jumalan sanan totuudessa koska muuten riivaajahenget eksyttävät heitä valhenäyillä ja yli Raamatun Kirjoitusten menevillä opetuksilla: 1 Kor 4:6 Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on," ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan.
Kol 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama K O H T A L O K A S T A H Y P N O O S I A Haville kertoi, että sairasten parantumisten tekniikkana käytettiin hypnoosin muotoa, jossa hypnotisoitava on koko ajan tietoisessa tilassa, mutta kuitenkin hypnoosissa. Havillen mukaan esimerkiksi ylistysmusiikkia soitetaan tietyllä tavalla valmistaen ihmisiä hypnoosiin. Havillen mukaan tällä hypnoositekniikalla voidaan vaikuttaa sillä tavalla, että sairas luulee tulleensa terveeksi. Esimerkiksi ihmiset joilla on kipuja, voivat hyppiä ja juosta hypnoositilassa mihin he eivät tavallisesti kykene. He luulevat tulleensa terveiksi, vaikka eivät ole parantuneetHaville kertoi, että eräässä kokouksessa oli epilepsiaa sairastava ihminen, jolla oli jalka kipeä, mutta hypnoositilan aikana hän ei tuntenut jalassa olevaa kipua. Hän uskoi tulleensa terveeksi epilepsiasta jättäen pois lääkityksen, sillä seurauksella että hän kuoli muutaman viikon päästä epilepsiakohtauksen aiheuttamiin seurauksiin, koska hän ei ollut oikeasti parantunut, vaan koki hypnoosin kautta valeparantumisen. Haville sanoi, että syöpää sairastavan ihmisen kivut häviävät hypnoosin aikana, mutta syöpä ei ole kuitenkaan parantunut. Havillen mukaan tämä on erittäin vaarallista sillä tätä tekniikkaa käyttävät uskolla parantajat tappavat enemmän ihmisiä kuin parantavat heitÄ. On olemassa tietenkin oikeita Jumalan vaikuttamia parantumisihmeitä, mutta on olemassa myös valhevoimaa, erilaisia tekniikoita kuten hypnoosi jne. Joissakin tapauksissa riivaajahenget saavat valhevoiman kautta aikaan parantumisen, mutta silloinkin on kyseessä usein väliaikainen parantuminen sekä eksyminen uskomaan pimeyden kavalia harhaoppeja. Monet ihmiset jotka puolustavat Herzogia sanovat hänen tehneen parannuksen ettei hän enää opeta mm. taivaan portaali opetusta. David Herzog opettaa taivaan portaali opetusta kirjassaan The Ancient Portals of Heaven: Glory, Favor, and Blessing, joka on julkaistu heinäkuussa 2011. David ei ole tehnyt julkisesti parannusta ja hylännyt taivaan portaali opetusta, vaan opettaa sitä edelleen. EKSYTYS KÄTKEYTYY USEIN JULISTUKSESTA Kerron muutaman esimerkin kautta kuinka kavalalla tavalla eksytys toimii. Minulla oli tilaisuus ennen erästä kokousta puhua erään messiaanisen juutalaisen saarnaajan kanssa useita tunteja. Hän sanoi minulle, että kaikki VT:n 613 käskyä ovat vielä voimassa Uudessa Liitossa paitsi ainoastaan eläinsyntiuhri ei ole enää voimassa, niin juutalaisille kuin pakanauskoville. Tämän saarnaajan mukaan juutalaiset ovat jaloja öljypuun oksia ja pakanat ovat adoptoituja öljypuuhun. Kun kysyin häneltä tarkemmin asiaa, niin kävi ilmi että hän uskoo pakanoiden olevan samassa osassa kuin adoptiolapsi, jonka vanhemmat eivät ole hänen biologisia vanhempiaan.Tämän saarnaajan edellä olevat opetukset ovat harhaoppeja sillä kaikki 613 VT:n käskyä eivät enää ole voimassa, sillä esim. kaikki VT:n temppelipalvelukseen, pappeuteen sekä uhrilakeihin liittyvät lait ovat kumoutuneet Uudessa Liitossa. Samoin myös niin Herraan Jeesukseen uskovat juutalaiset ja pakanat ovat saman Isä Jumalan lapsia, ilman mitään erotusta. Kun aikoinani tutkin Branhamin harhaoppeja, niin huomasin että hänen suomenkielelle käännetyistä saarnoista oli jätetty kääntämättä alkuperäisen englanninkielen puheen harhaoppeja. Tällainen toiminta on järkyttävää ihmisten tietoista eksyttämistä. Ilmestyskirjan avonainen ovi ei ole taivaan portti, jonka kautta taivaan joukot vierailisivat keskuudessamme, vaan taivaan ovi oli avoinna vain Johannekselle, että hän Hengessä saisi nähdä Jeesuksen näyttämän näyn koskien ihmiskunnan viimeisiä päiviä. 2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää. 3 Ja minä tiedän, että tämä mies-oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää- 4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua. 9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu. 2 Kor 11: 14 Eikä ihme; sillä itse sa-atana tekeytyy valkeuden enkeliksi. 15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. Mark 13:22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
1 Tess 5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
|
Vieras (Herran oma) |
#27768 Re:02.02.2014 13:10Rodney Howard-Browne "Pyhän Hengen baarimikko" - katsoin taas Petri Paavolan sivuja Varoituksia/Ajankohtaista uskosta (etusivulla) - tästä miehestä. Uskoisin, että kyseisiltä sivuilta löytyy paljon muutakin mielenkiintoista luettavaa, kunhan ehtii tutkimaan. Empä oikein löydä sanoja, kun katsoin alkua noista videoista! Lähde taitaa olla harvinaisen selvä. Sääli ihmisiä, jotka menevät mukaan. |
Vieras |
#27769 Re: Re:02.02.2014 13:50#27768: Vieras (Herran oma) - Re:
Joo, huomasin, että, nyt samalla saan vastauksen moneen auki jääneeseen ihmettelyn aiheeseen joissakin karismaattisissa piireissä, ei kuitenkaan kaikissa niissä. Termit ja käsitteet, jotka eivät kuitenkaan hengeltään vastaa ollenkaan niitä sanoja, joita lausutaan. No tämän täytyy olla sitä Pyhän Hengen varustusta, joka jo etukäteen kertoo suurpiirteisesti, että nyt ollaan kaltevalla pinnalla. |
Bö! |
#2777002.02.2014 14:30Uskovaisuuden perusongelma on kietoutua totuutensa vyyhtiin. Yhtään samanlaista totuutta ei ole suodattunut yhdenkään ihmisolion läpi. Siinä on jo osatotuus. Esim. Kristinuskon perusidea katosi jo viimeistään Nikean kirkolliskokouksessa. Näillä pelotteluilla ei ole muuta merkitystä kuin ärsyyntyminen hallinnan menettämiselle. Sitä ja sellaisia on ollut aina jotka seuraavat olemattomia sääntöjä, "tunnollisesti". Pelkkä ihmistyyppikysymys jolla ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Tämä hengillä uhkailu on edelleenkin sitä samaa hallinnan menettämistä jonka takana on todennäköisesti pelko. Pelko erillisyydestä, pelko yksinäisyydestä, syyllisyys, pelko ... On aivan turha toimenpide sievistellä, yrittää olla totuuden torvi tai mitään muutakaan. Ihminen löytää vain ja ainoastaan totuutensa oman kehityksensä kautta. Se että on uskontoja, kirjoituksia ym. On hyvä jalusta tutkailulle. Kaikki on lopulta vain harhaa ja perinteiden pelkousko on nykyaikana kuin kärpäšen surinaa korvissa. Sen vuoksi on tietoa nykypäivänä paremmin käsiteltävissä nyky ihmiselle. Kukin kietoutukoon yksilötasolla seitteihinsä mutta laajemmin se ei herätä. Uskoontulo on useimmiten kriisin tai pakotuksen lopputulos joten silloin sen tyrkyttäminen toiselle on kuta kuinkin yhtä kyseenalaista kuin esim. pakottaa ihminen kävelemään nelinkontin. Tätä ylivertaisuuden yritystä on nyt jatkunut 1111 sivun verran. Tutkikaa välillä jotakin mistä ette oikeasti tiedä paljoakaan. Sillai voi oppia. |
Vieras |
#2777102.02.2014 15:15"Kaikki on lopulta vain harhaa ja perinteiden pelkousko on nykyaikana kuin kärpäšen surinaa korvissa." Tiedätkös kuka on "kärpästen herra"? |
Vieras |
#27772 Re:02.02.2014 15:28Jestapo Jepulis - tulipas mielleyhtymä! Pienenä lisävinkkinä Herzogin juttuun: Herzogin puolestapuhujat sanovat Davidin käyttävän sellaista terminologiaa, jota nykyihmiset ymmärtävät. Tällaisia sanoja on Herzogin kannattajien mukaan muun muassa energia, joka tarkoittaa Pyhän Hengen energiaa, korkein voima tarkoittaa Jumalaa ja portaali on väylä Jumalan luokse. Herzogin kannattajat sanovat, että David haluaa saavuttaa ihmisiä puhumalla heidän kieltään. Psalmi 90 1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". 3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. 4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. 5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, 6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
(Sieltä se teksti näyttää tulevan vähän vaihtelevammassa muodossa.
|
Vieras |
#27773 Homo siellä, homo täällä ja homoja AINA kaikki olleet ;)02.02.2014 15:43
Joopa joo, tällaisilla "tutkimuksilla" yritetään Suomessa nuorempaa polvea sumuttaa "homouskoon". Voi tätä valheitten aikaa!!
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_miesten_homosuhteet_yleisia_jo_ennen_sotia_suomessa/7032073
|
Vieras (Herran oma) |
#27774 Perinteiset perhearvot kunniaan!02.02.2014 15:50Ranskassa marssitaan tänään perinteisten perhearvojen puolesta (ehkä kymmeniätuhansia ihmisiä). Yle net Kaikkihan sen jo ehkä tietävätkin. |
Vieras |
#27775 Re: Homo siellä, homo täällä ja homoja AINA kaikki olleet ;)02.02.2014 17:23#27773: - Homo siellä, homo täällä ja homoja AINA kaikki olleet ;)
Hiukan omituista, että natsiajan suhteen aina puhutaan "näin päin." Saksan ja Itävallan taajamat kukoistivat homokulttuurista juuri natsiaikaan. Ja siellä sitä viettivät veikot Goebbelsistä lähtien aikaansa homobaareissa ja muissa kohtaamispaikoissa |
|
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
44658 Luotu: 27.09.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3407 Luotu: 02.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2671 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
844 Luotu: 05.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
315 Luotu: 07.11.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
265 Luotu: 13.11.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
181 Luotu: 05.11.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
126 Luotu: 07.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
811 Luotu: 15.05.2023
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1024 Luotu: 08.10.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
264 Luotu: 01.11.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28382 Luotu: 08.10.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3083 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
586 Luotu: 15.10.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
622 Luotu: 01.11.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18047 Luotu: 01.03.2023
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
56 Luotu: 10.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14930 Luotu: 15.07.2023
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1588 Luotu: 25.10.2024
Lohikosken lähikirjasto tulee säilyttää
286 Luotu: 05.11.2024