Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras (Herran oma)

/ #27756 Re: Re: Re: Re: Re: Pirkko Jalovaaran ohjelmasta kantelu JSN:lle

01.02.2014 21:57

#27740: Signal - Re: Re: Re: Re: Pirkko Jalovaaran ohjelmasta kantelu JSN:lle

Kiitos vastauksestasi! Kuten jo edellä mainitsin, tänä aikana on liikkeellä kaikenlaisia yrittäjiä, joten on syytä olla varuillaan. David Herzogista olen lukenut vain tuon Paavolan jutun, kokouksissa en ole ollut mukana.  Se minua puistattaa, että Pyhä Henki tulisi vainajan kautta.  Petri Paavola korostaa, että Pyhä Henki tulee joko suoraan ihmiselle tai rukouksessa kätten pään päälle panemisen kautta. Kokemuksesta tiedän kertoa, että itse olen ollut rukoiltavana eräässä suomalaisessa seurakunnassa alttarilla kätten pään päällä rukoilemisen kautta ja myös eräs tunnettu suomalainen evankelista rukoili myös puolestani ja näki samalla näyn, että Kristus on minun kanssani.  Tuota kautta sain sinetin. Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä, en ala ohjailla ketään, mutta se huolestuttaa, jos ihmiset ovat mukana väärien profeettojen kokouksissa. DR Owuorin kokouksissa en ole myöskään ollut mukana.  Sen olen lukenut, että rahan vuoksi hän ei kierrä julistamassa. TV 7:stä laitan tähän sen verran, että katsoin joskus ohjelman Martti ja Mirja Ojareksesta, jossa he kertoivat, kuinka he saivat Jumalalta kehotuksen perustaa kristillinen TV-kanava Suomeen.  Itse katson mielelläni tuota kanavaa. Jokainen tehköön kuitenkin johtopäätöksensä näissä asioissa itse.  Suodattimet on kuitenkin syytä olla toiminnassa.

Kysyin sinulta Pyhän Hengen saamisesta itsellesi, mutta jos et halua siihen vastata, niin asia on sitten ok.

Näistä profeetoista on ihan hyvä käydä keskustelua, koska yksi tietää yhtä ja toinen toista, että pysytään oikealla tiellä.