Poistettu..
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Poistettu...
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
12.06.2007 17:33- Poiston ajankohta: 09.03.2012
- Poistamisen syy:
ilves . Hattula |
#212.06.2007 18:37adressista: "Mutta mitäpä Suomen laki sanoo tästä jalosta tavasta sovittaa synnit?" ei varmaankaan sanois hyvää. ensinnäkin, et sinä niitä syntejä sovita, pyydät vaan sovittamaan. toiseksi: sanallinen uhraus riittää (kirkossakinhan rukoillaan vain) kolmanneksi: katuminen auttaa, niinhän Jeesuskin sanoi. |
Sakari Järvinen Adressin tekijä |
#312.06.2007 19:13Oletkohan edes koskaan lukenut Raamattua? Sillä Herramme Jeesus selkeästi näyttää Johannekselle, että kuolleet tuomitaan ensisijassa TEKOJEN eikä USKON MUKAAN! Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. (Ilm 20:12) |
12.06.2007 21:29- Poiston ajankohta: 09.03.2012
- Poistamisen syy:
#513.06.2007 11:19Itse Herra Jumala on käskenyt kymmenen käskyn antamisen yhteydessä uhraamaan Hänelle. "Herra sanoi Moosekselle: "Sinun tulee sanoa israelilaisille: Te itse näitte, että minä puhuin teille ylhäältä taivaasta. Älkää asettako mitään minun rinnalleni, älkää tehkö itsellenne jumalia hopeasta tai kullasta. Rakentakaa maa-alttari minua varten ja uhratkaa sillä polttouhrinne ja yhteysuhrinne, lampaanne ja nautanne. Paikassa, jonka pyhitän omalle nimelleni, minä tulen luoksenne ja siunaan teitä. Mutta jos teette minulle kivialttarin, älkää tehkö sitä hakatuista kivistä, sillä jos käsittelette kiveä teräaseella, teette sen epäpyhäksi. Älkääkä tehkö minun alttarilleni portaita, ettei niitä noustessanne häpynne paljastuisi." (2. Moos. 20:18-26) "Noudattakaa siis näitä käskyjä ja eläkää niiden mukaan, niin kuin Herra, teidän Jumalanne, on teitä käskenyt. Älkää poiketko oikealle älkääkä vasemmalle, vaan kulkekaa vakaasti sitä tietä, jota Herra, teidän Jumalanne, on käskenyt teidän kulkea. Silloin menestytte ja saatte elää kauan siinä maassa, jonka otatte omaksenne." (5. Moos. 5:32-33) |
ilves . Hattula |
#614.06.2007 19:00no nii, en allekirjoita, koska jos olisit tutkinut asiaa vähän tarkemmin ei tätä adressia edes ois! Jeesus kumosi vanhoja uskonnolisia tapoja ja vastusti uhraamista. Antamasi tiedot lähteet on Vanhasta testamentista... |
Henriikka Virtanen Hämeenlinna |
#714.06.2007 22:01Tämä on täysin kieroutunut addressi. Jos tämä on pilaa, se on todella vääristynyttä. |
Nico Levander helsinki |
#8 hahaha15.06.2007 09:04ootsä kännis? |
satu siitonen hankasalmi |
#9 paljon pahempaa kuin känni15.06.2007 09:46Kirjoittaja luulee, että kaksi tuhatta vuotta ja sitäkin vanhemmat neuvot olisivat tänä aikana päteviä. Ethän sitten voi koskaa käyttää lentokonetta, et katsoa TV:tä, et kuunnella radiota, et käyttää sähköä. Unohda uhrit tai voit olla itse pian sellainen. |
Tiina Erone Ristiina |
#1016.06.2007 22:52En todellakaan ymmärrä miten voit opettaa tuollaista. Jos todella olet kristitty, niin oletpa huonosti Raamatun lukenut. Ennen Jeesusta synnit saatiin anteeksi uhraamalla eläin -> Jeesus kuoli ristillä SYNTIEMME PUOLESTA, meidän ei tarvitsis uhrata enää Jumalalle, koska Jeesus SOVITTI synnit. Mikä merkitys Jeesuksella olis, jos kerta pitäis yhä uhrata? Ei mikään. Ja kyllä, olen kristitty myöskin. |
#1119.06.2007 13:01Johanneksen Ilmestys kertoo selkeästi pelastuvien määrän, joka on sata neljäkymmentä neljä tuhatta! "Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat." (Ilm 14:3-5) Nykyisen maailman väkilukuun suhteutettuna siis VAIN NOIN JOKA NELJÄSKYMMENESTUHANNES pelastuu, ja loput heitetään SIIHEN JÄRVEEN, JOKA TULTA JA TULIKIVEÄ PALAA! Tietenkin suurin osa maailman ihmisistä kuuluu näihin epäjumaloita ja Saatanaa palvoviin pakanakansoihin, jotka eivät missään tapauksessa pelastu, mutta turha silti kuvitella, että tuohon pelastuvien ihmisten määrään mahtuisi enempää kuin kourallinen suomalaisia! Tältä kouralliselta myös VAADITAAN asioita, jottei Taivaan Isä pitäisi heitä saastaisina ja valhettelijoina! Heidän on paitsi USKOTTAVA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN ja SEURATTAVA HÄNTÄ KAIKESSA, myös oltava NEITSYEITÄ, TÄYSIN VALHEETTOMIA ja SEURATTAVA HERRAN LAKIA KIRJAIMELLISESTI! Tähän lakiin kuuluu myös uhraaminen! Turha siis edes väittää, että kaikki lapsena kastetut pelastuisivat Jeesuksen uhrin takia, vaan SUOMESTA EI TOSIAANKAAN PELASTU KUIN SE PIENI TOSIUSKOVAISTEN JOUKKO, EIKÄ SIITÄKÄÄN KUIN SE SYNNITTÖMIN OSA! KAIKKIA MUITA JUMALAMME PITÄÄ SAASTAISINA VALHETTELIJOINA JA HEITTÄÄ HEIDÄT IKIAJOIKSI TULISEEN JÄRVEEN! Voimme vain rukoilla, että Suomi evankelioituisi ja mahdollisimman moni noista sadasta neljästäkymmenestä neljästä tuhannesta olisi suomalaisia!!! Pelkkä usko ja tyhjänpäiväinen lässytys ei tosiaankaan riitä! |
19.06.2007 13:18- Poiston ajankohta: 25.10.2020
- Poistamisen syy:
ilves . Hattula |
#1319.06.2007 14:37Mistä sä tiedät kui paljon ihmisiä pelastuu??! Jos siis pitää uskoa Jeesukseen, niin eikö se sit oo silleen että Jeesus uhrasi itsensä muiden puolesta. Kuinka monta kertaa tiedät Jeesuksen uhranneen eläimen...? Jeesus nimittäin vastusti uhraamista. piste. |
Johann Wolfgang Von Goethe Grani |
#14 Piristys.19.06.2007 15:17Päivän askareiden parissa on aina mukavan piristävää lukea/kohdata/kuulla/jne. tämäntyylisiä asioita. On niin erityisen rentouttavaa saada nauraa ihmisille, jotka luulevat (huom. Tieto on Tieteen ydin) parin tuhannen vuoden takaisen kirjan (jonka säkeet, luvut ja mahdollisesti koko kokonaisuus on hyvin todennäköisesti muuttunut 'rikkinäisen puhelimen' tavoin moneen otteeseen) kertovan todellisen maailman synnyn, selventävän oikean ja väärän käsitteet. Voisinko minä, normaali länsimaalainen ihminen, Todella uskoa, että juuri Tämän kirjan opit ovat ne "oikeat" - että juuri Tämä uskonto ja sen mukainen jumal-hahmo on se "oikea"? Hyvä Sakari J, mitä ihmeitä sitten olivat kreikkalaisten jumaltarustot? Entä keitä olivat roomalaisten jumalat? Allah? Kuka ihme on buddha? Entäpä ne kivikautiset uskomukset? Vai onko se "yksi ja sama", vain eri muodoissa? Miksi ihmeessä sitten uskovaiset sotivat muita uskoja vastaan, jos kyseessä on sama oppi-isä? Typeryyttä vai typeryyttä, kenties typeryyttä? Tietääkseni kristinusko on peräisin juutalaisuudesta? Ja islam on jatkoa kristinuskolle? Kristityt - arjalaiset, natsit - kiduttivat ja tappoivat suurimman osan juutalaisista. Tämänkö vuoksi kidutukset ja uhraukset tulisi sallia jatkaaksemme perinteitä? Sivistymätöntä. Nyt muslimit hyökkäilevät kristittyjen kimppuun? Periytyykö viha isältä pojalle? Säälittävää. Voisinko todella uskoa ristiretkien olevan oikeutettuja? Olen kuullut, että tuon kirjasi mukaan jumalasi rakastaa kaikkia. Silti kuitenkin kaikkia, jotka eivät häneen usko, on rankaistava? Temppeliherrat olivat ristiretkiaikain rikkainta väestöä - mistä lieneet rahat ja aarteet ynnä muut kalleudet peräisin? Muilta. Ryöstettyinä. Riistettyinä. Nykyajan sodat vievät samaan suuntaan aivan kuin yli puolen vuosituhannen takaiset retket. Ja taas kerran kyseessä on aikansa äveriäimmät. Sattumaa? Tuskin. Omasta mielestäni, historiaa lukeneena, kirkon tyranniajat täysin oikein tulkinneena totean, että kristinuskon jumalasi, jonka käskyjä kirkon alaiset toteuttavat, hyvä Sakari J, on kuin perus länsimaalainen ihminen - valmis kuolemaan synteihinsä sen seitsemän kertaa. Eikä lainkaan sen kaltainen kuin kirjasi antaisi ymmärtää. Ehdotan teokseen alaotsikointia: "Raamattu - Kaksinaismoraalin käsikirja". |
19.06.2007 15:54- Poiston ajankohta: 25.10.2020
- Poistamisen syy:
#16 Olet oikeassa.19.06.2007 15:56Koko kristikunnan pitäisikin yhdistyä taistelemaan hengen sotaa vääräuskoisia vastaan. Ensiksi kaikkien kristittyjen maiden on tietenkin lopetettava vääräuskoisten paapominen omassa maassaan ja kastettava heidät Herran uskoon niin, että he pysyvät siinä! Jos joku ei suostu kasteeseen tai tekee sen vain muodon vuoksi, niin hän ei ole kelvollinen asumaan uskovien keskuudessa! Herra tuntee heitä ja muita kerettiläisiä vastaan vain yhden rangaistuksen! "Velhonaisen älä salli elää." (2.Moos 22:17) "Joka uhraa muille jumalille kuin Herralle, ainoalle, olkoon vihitty tuhon omaksi." (2.Moos 22:19) "Ja joka Herran nimeä pilkkaa, rangaistakoon kuolemalla; koko kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi. Olipa se muukalainen tai maassa syntynyt, joka pilkkaa Herran nimeä, hänet surmattakoon." (3.Moos 24:16) "Jos sinun veljesi, sinun äitisi poika, tai sinun poikasi tai tyttäresi tai vaimo, joka on sylissäsi, tai ystäväsi, joka on sinulle kuin oma sielusi, salaa houkuttelisi sinua ja sanoisi: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita et sinä tunne eivätkä sinun isäsi tunteneet - niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne, lähellä sinua tai kaukana sinusta, maan äärestä toiseen - niin älä noudata hänen mieltään äläkä kuule häntä; älä sääli äläkä armahda häntä äläkä salaa hänen rikostansa, vaan tapa hänet: oma kätesi kohotkoon ensimmäisenä häntä vastaan surmatakseen hänet, ja sitten koko kansan käsi." (5.Moos 13:6-9) Kun kristityt ovat järjestelmällisesti tuhonneet vääräuskoisuuden omista maistaan, niin seuraavaksi kristillisten maiden pitää yhdistyä valloittamaan pakanakansojen alueet! Ohjenuoranamme olkoon Herran ohje, kun hän käski Moosesta valloittamaan kansalleen Luvatun Maan! "Puhu israelilaisille ja sano heille: Kun olette kulkeneet Jordanin yli Kanaanin maahan, niin karkoittakaa tieltänne kaikki maan asukkaat ja hävittäkää kaikki heidän jumalankuvansa, hävittäkää kaikki heidän valetut kuvansa ja kukistakaa kaikki heidän uhrikukkulansa. Ottakaa sitten maa haltuunne ja asukaa siinä, sillä teille minä annan omaksi sen maan." (4.Moos 33:51-53) Lisäksi todellisessa pyhässä sodassa on aina muistettava antaa kaikista sotasaaliiksi saaduista eläimistä ja ihmisistä osuus polttouhrina Herralle! Tätä eivät tietääkseni amerikkalaiset ole tehneet omassa sodassaan, joten se ei voi olla oikeutettu! "Sotaretkeen osallistuneiden osuus, puolet saaliista, oli 337 500 lammasta ja vuohta, ja Herralle kuuluva vero oli siten 675 eläintä. Nautakarjaa sotilaat saivat 36 000 päätä, joista Herralle kuuluva vero oli 72 eläintä; aaseja oli 30 500 ja niistä Herralle kuuluva vero 61 eläintä, ja ihmisiä, vankeja, oli 16 000, joista Herralle kuuluva vero oli 32 henkeä. Mooses luovutti tämän veron, Herralle kuuluvan uhrilahjan, pappi Eleasarille, niin kuin Herra oli käskenyt." (4.Moos 31:36-41) Samalla tavoin kristikunnan on nyt hyökättävä pakanain maille ja tehtävä koko maailma Luvatuksi Maakseen! Jeesus on jo antanut meille tämän käskyn, käskyn kastaa kaikki maailman asukkaat opetuslapsikseen! "Ja hän sanoi heille: Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." (Mark 16:15-16) MEIDÄN ON MYÖSKIN RISTIRETKILLÄMME KOSTETTAVA KAIKKI SE VÄÄRYYS, MINKÄ VÄÄRÄUSKOISET OVAT TEHNEET KRISTITYILLE! TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ MONET KRISTITYT KUOLEVAT MARTTYYRIKUOLEMIA VAIN SIKSI, ETTÄ HE USKOVAT JEESUKSEEN KRISTUKSEEN! MEIDÄN EI KUITENKAAN TARVITSE KOSTAA YKSIN, SILLÄ MEILLÄ ON TURVANAMME JUMALAN JA JEESUKSEN TUHOVOIMA! "Koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat, ja antaa teille, joita ahdistetaan, levon yhdessä meidän kanssamme, kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille." (2.Tess 1:6-8) KOKO PYHÄ RAAMATTU ON TÄYNNÄ ESIMERKKEJÄ JUMALAN TUHOVOIMASTA! JUMALA ON TUHONNUT KOKONAISIA VÄÄRÄUSKOISTEN KAUPUNKEJA! LISÄKSI HÄN ON JO KERTAALLEEN TUHONNUT KAIKKI MAAILMAN ASUKKAAT MUUTAMAA OIKEAUSKOISTA LUKUUNOTTAMATTA! "Sillä katso, minä annan vedenpaisumuksen tulla yli maan hävittämään taivaan alta kaiken lihan, kaiken, jossa on elämän henki; kaikki, mikä on maan päällä, on hukkuva. Mutta sinun kanssasi minä teen liiton, ja sinun on mentävä arkkiin, sinun ja sinun poikiesi, vaimosi ja miniäisi sinun kanssasi." (1.Moos 6:17-18) NÄIN TOTISESTI HERRA VOI TEHDÄ MAAILMALLE, ELLEMME ME RYHDY TOSITOIMIIN! |
19.06.2007 16:38- Poiston ajankohta: 25.10.2020
- Poistamisen syy:
Johann Wolfgang Von Goethe Grani |
#18 Laulujen laulu19.06.2007 19:26Kuningas Salomon (näin kerrotaan) kirjoittama "Laulujen laulu" on mielestäni kirjan upeinta tekstiä - todellista proosaa, mutta sielukasta ja kaunopuheista. Siteeraan kirjoituksen sanomia itsekin toisinaan. Harmi, että se on liitetty niinkin latteaan pakettiin kuin tuohon "raakileiseen mättöön". P. Alakangas, taitaapa tuo herra Järvinenkin mainitsemasi elimen omistaa - sen käyttö, vaaliminen ja siitä huolehtiminen on vain tainnut jäädä kovin vähäiselle. "Viisaus on sitä, jotta osaa käyttää älykkyyttään." Aiheeseen liittyen: Ei uhrauksia, sillä maa ei kanna päällänsä henkilöä, joka voisi erottaa uhrattavat joukosta - henkilöt, jotka olisivat sen "arvoisia". Kaikki olemme yhtä ja samaa massaa. JK. Goatse on hyvin väännetty, tosin sen olemus saattaisi sopia mieluummin toiselle 1700-luvun kirjailijalle: Donatien Alphonse François, Marquis de Sadelle. |
20.06.2007 14:58- Poiston ajankohta: 25.10.2020
- Poistamisen syy:
Alpo Leppänen Laukaa |
#2015.07.2007 07:07Haha :D liekö läppä vai ei. Allekirjoittaisin kyllä silti mieluusti ellei olisi niin ylitseampuvan kristillinen tuo sanoma. Itse olen nähkääs pakana, ja vaikka useimmiten osaankin suhtautua huumorilla kristittyjen vouhotuksiin niin tiedän että jotkut hullut ovat ihan tosissaankin. Eikä se hirveästi naurata kun ajattelee että joillain noista hulluista on omia lapsia jotka joutuvat tuota mielenvikaisuutta kestämään. Kristinusko on huonoimmillaan hyvinkin vihaa lietsova, ja semmoiseen on aika vastata muuten kuin vihalla. Ainakin minun. Onneksi tiedän että on myös järkeviäkin kristittyjä niin en sentään ole alkanut vihata koko uskontoa. Antaa kaikkien elää omalla tavallaan, jookos? |
Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
15.07.2007 11:55- Poiston ajankohta: 29.10.2010
- Poistamisen syy:
Jenni Vastola Pori |
#22 Jaahas24.08.2007 19:27Ompas taas kaikenlaista vääntöä aiheesta. Jeesus, Jumalan ainoa poika, oli täydellinen uhri joka sovitti synnit. Sen tähden uhreja ei enää tarvita. Jehovantodistajatko oikeasti ajattelevat näin, että murha olisi jotain mitä Jumala tahtoo? Erikoinen Jumala heillä. Kaikkea hyvää kaikille... |
05.09.2007 19:17- Poiston ajankohta: 05.06.2010
- Poistamisen syy:
Axel Dorff Helsingfors |
#2417.09.2007 08:57Luulin adressia vitsiksi, jonka tarkoitus oli vain pilkata Raamattua.. Mutta keskustelun perusteella kirjoittaja on joko hullu tai sitten pila on TODELLA huonoa. Oletetaan että olet tosissasi. Voi sinua ja raamatuntulkintaasi! Vai muka sataneljäkymmentäneljätuhatta.. Joka vuosi menee taivaaseen jo pelkästään kymmenen miljoonaa viatonta lasta, jotka kuolevat nälkään ja köyhyyteen. Ilmestyskirjassa selvällä suomen kielellä sanotaan, että pyhien joukko on lukematon. Lasten kaltaisten on taivaan valtakunta, sanoo Herra, ja lisää: Jos ette käänny ja tule niin kuin lapset, ette suinkaan tule sisälle taivaan valtakuntaan. Jeesus puhuu myös laista: En minä ole tullut lakia kumoamaan, vaan täyttämään sen. Idea on se, että kukaan ihminen ei pysty lakia täyttämään; et sinäkään polttouhreinesi, sillä sanoohan herra: Joka vihastuu veljellensä ja sanoo: sinä tyhmä, on ansainnut helvetin tulen. Teemme syntiä jo ajatuksissamme, saati sitten teoillamme, epärehellisyyttä, kateutta, kärsimättömyyttä... jne jne. Tästä on esimerkkejä jo Vanhassa Testamentissa, jos et Uutta halua uskoa. Ei ollut kuningas Daavid synniton, vaikka olikin mies Jumalan mieleen. Katumuksen kautta armahdukseen kävi Daavidinkin uskon tie. Ei täyttänyt lakia myöskään Mooses, joka ylpeydessään otti kunnian itselleen Jumalan ihmetöistä, vaan syntien anteeksianto oli se, joka hänetkin pelasti. Jumalan armoon ja lupaukseen tulevasta Vapahtajasta ovat luottaneet myös Vanhan Testamentin pyhät. Siksi tuli Jeesus ihmiseksi. Teurasuhriksi, karitsaksi, jotta uhreja ei enää tarvittaisi. Täyttämään Jumalan lain, jottei yksikään, JOKA HÄNEEN USKOO, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän. Minä olen lammashuoneen ovi, sanoo Herra, ja jatkaa: Joka tulee lammashuoneeseen muuten kuin minun kauttani, on varas ja ryöväri. Tällainen varas on se, joka omalla hyvyydellään ja synnittömyydellään luulee kelpaavansa Jumalalle. Oliko oikeanpuoleisella ristillä riippunut ryöväri elämässään täyttänyt Mooseksen lain? Ei ollut. Elämänsä yhdennellätoista hetkellä tämä kurja roisto tunnusti Jeesuksen herrakseen. Rukous ei ollut kummoinen, vain pyyntö: Muista minua, kun tulet valtakuntaasi. Ja vastaus, jonka kuoleva vapahtaja antoi, oli se, jota meidän jokaisen tulisi rukoilla omalle kohdallemme: Tänä päivänä sinä olet minun kanssani paratiisissa. |
Ahti Hietanen Vantaa |
#2513.10.2007 13:16Jeesus oli tietääkseni Marian ja Joosefin esikoinen. Häntä ei kuitenkaan uhrattu. Eikö tämä jo osoita sen ettei esikoista pidä uhrata? |
|
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Suuri kulttuuriadressi Maamme hallituksen lyhytnäköiset ja suhteettomat leikkaukset uhkaavat perusoikeuksiamme, oikeuttamme kulttuuriin ja hyvinvointiin. Taide ja kulttuuri ovat eri muodoissaan läsnä kaikkialla. Kulttuuria ovat esitykset, kirjastot, museot, näyttelyt ja konsertit, tv-sarjat ja elokuvat, kirjat, tanssi ja laulu. Taiteilijat ovat luoneet myös talomme, huonekalumme, vaatteemme ja muotoilleet arjen esineet tai kulkuvälineet. Taide ja kulttuuri ovat niin monin eri tavoin mukana elä...
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Allekirjoita Suomen hallitukselle osoitettu vaatimus lopettaa perusteeton ja kohtuuton Israelin tuomitseminen YK:n yleiskokouksessa ja YK:n alajärjestöissä, sekä pidättäytymään Palestiinan valtion tunnustamisesta, mikäli tietyt ehdot eivät täyty. Adressin taustalla on 20 Israel-järjestön muodostama Israel-ystävyystoimikunta. UN Watch -järjestön mukaan (https://unwatch.org/database/) Israel on 2015-2024 saanut osakseen 69 % YK:n yleiskokouksen tuomitsevista päätöslauselmista. Suomi on äänestänyt...
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
Arvoisa eduskunta ja hallitus, Esitämme vetoomuksemme TYKS Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi. Yöpäivystyksen lakkauttaminen siirtäisi päivystyskäynnit Turkuun, mikä lisäisi potilaiden kuljetustarvetta, ensihoidon kuormitusta ja hoitoon pääsyn viivästymisen riskiä. Yöpäivystyksen lakkauttaminen johtaisi valvonta- ja osastohoitoa vaativan erikoissairaanhoidon loppumiseen: Saloon jäisi ainoastaan terveyskeskussairaala ja päiväkirurginen yksikkö. Yöpäivystyksen lopetuksen seurauksena TY...
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
ISRAEL-PÄIVÄ JYVÄSKYLÄSSÄ SAPATTINA 9.11.2024! JEESUS: SILLÄ PELASTUS ON JUUTALAISISTA! JOHANNES 4:22 Raamattu- ja Israel-marssi klo 11-12 Kompassi Kauppakatu 33 Suomen ja Israelin liput mukaan! Sepänkeskus Kyllikinkatu 1 klo 12-16 Kahvit Puheet: Ilkka Vakkuri, toiminnanjohtaja Israelin Ystävät ry Jouko Piho, eläkkeellä oleva luokanopettaja, kirjailija ja kustantaja Ari Rusila, blogisti ja Lähi-idän asiantuntija Saara Mörsky, musiikki Roger ja Liisa Finch, Sapattiopetus yms. Sapattiateria klo...
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Hei! Turun kaupunki valmistelee kaavamuutoshanketta, jossa osia nyt virkistyskäyttöön kaavoitetusta alueesta muutettaisiin kerrostalojen rakennusalueeksi. Hanke etenee nimellä Katariinanlaakson asuntomessualueen täydennysrakentamista koskeva asemakaavamuutos (Jagellonicankatu 3 ja 4). Kyseinen alue on poikkeuksellisen arvokas niin luonnon, historian kuin kaupunkikuvan kannalta, ja kaavamuutoksen toteuttaminen aiheuttaisi merkittävää haittaa näille arvoille. Arvokas ympäristö tuhottaisiin peruut...
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu – ja kylä! Jyväskylän Kuohun kylän päiväkotikoulu on ollut lakkautusuhan alla yli 20 vuoden ajan. Tänä vuonna tilanne on vakavampi kuin koskaan aiemmin, sillä Jyväskylän kaupungin sivistyslautakunta on äänin 7-6 puoltanut ehdotusta, jonka mukaan koulu lakkautettaisiin 35 000 euron vuotuisten säästöjen aikaansaamiseksi. Miksi näin ei saa käydä: Jyväskylän kaupunki on MAL-sopimuksessa (4/2021) sitoutunut kehittämään Kuohun kylää....
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla! Apua tarvitaan kiireellisesti Linnanvirrassa talvehtiville sorsille ja joutsenille poikasineen. Kaupunkilaisten huoli on suuri. Kaupunkilaiset ovat alkaneet ruokkia nälkään nääntyviä lintuja ja tästä Kajaanin kaupunki on tehnyt rikosilmoituksen. Linnanvirrassa talvehtii muuttoviettinsä kadottaneita tai muuten muuttoon kykenemättömiä sorsia. Talvehtimaan on nyt saapunut myös Kajaanin Linnanvirrassa jo neljä talvea talvehtinut joutsenpari...
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta. Kristittyinä suomalaisina olemme järkyttyneitä siitä, miten Suomi äänesti YK:ssa Israelia vastaan vaatien puolen miljoonan juutalaisen siirtämistä pois omista kodeistaan Israelin Jumalan heille lupaamalta maa-alueelta. Jo Vanhan Testamentin alussa Jumala on antanut neuvon siitä, miten tulisi toimia. 1 Moos. 12:3 ” Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukun...
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Estetään yhdessä sota veteraanien häpäisy ja seistään heidän kanssaan itsenäisen Suomen tukena. Ota kantaa ja äänestä Presidentti Stubbin päätöstä vastaan. Jos olet saanut kutsun linnan juhliin, kannustamme myös sinua allekirjoittamaan ja menemään askelen edelle kieltäytymällä kutsusta. Haluamme osoittaa kunnioitusta sotiemme veteraaneille ja heidän uhrauksilleen, koko itsenäisen Suomen kansalle. Allekirjoita vetoomus, joka vaatii palauttamaan veteraanit Suomen itsenäisyyspäivän juhliin 6.12.202...
Mainostettu adressi
Mainosta tässä
Lisää adressi "Poistettu.." tähän luetteloonAdressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhö Me Karhen alueella ja sen ympäristökylissä Ylöjärven kuntaan veromme kantavat asukkaat haluamme tulla kuulluksi Ylöjärvellä. Karhen Ympäristökoulu on vetovoimatekijä. Se tarjoaa mahtavan mahdollisuuden perheille, jotka haluavat lapsensa kyläkouluun, mutta kuitenkin lähelle kaupunkia. Lähtökohta Ylöjärven talouden tasapainotustoimena on esitetty Karhen koulun lakkauttamista. Kuntaliitokset ja rakennemuutos ovat...
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
48079 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
575 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2731 Luotu: 07.10.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3430 Luotu: 02.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
864 Luotu: 05.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
323 Luotu: 07.11.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
184 Luotu: 05.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
832 Luotu: 15.05.2023
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1033 Luotu: 08.10.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18064 Luotu: 01.03.2023
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28394 Luotu: 08.10.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3085 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
591 Luotu: 15.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14941 Luotu: 15.07.2023
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
57 Luotu: 10.11.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
131 Luotu: 07.11.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
264 Luotu: 01.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
625 Luotu: 01.11.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1588 Luotu: 25.10.2024
Vaadimme Haminan päättäjiä perumaan kaupungin veronmaksajille vahingollisen sähkö- ja lämpöverkon kaupan
655 Luotu: 15.10.2024
Adressit.com
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.