Lazy Town pois TV:stä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lazy Town pois TV:stä.

Mika Suutari
Karjaa

#1 Heh

11.06.2007 18:55

Lazy Town todellakin on tekopirteä, mutta joillekkin ihmisille tämähän on aika upean huono sarja ;D Uskon että tämä voisi jäädä televisioon, vaikkakin on kaikkea huonoa, jopa vanhemmat ihmiset (ei niin apaattiset) voivat nauraa sille kuinka huono se todella on.
Hinni Suomalainen
Varkaus

#2 En ole todellakaan samaa mieltä!!!

28.12.2007 18:10

Itse olen katsonut ja omasta mielestä toi on erittäin hyvä tapa saada kannustettuu liikkumaan ihmisiä. Lapsethan aina haluavat olla samanlainen kuten, joku sankari. Monet perheet ovat sanoneet, että omenaa on menny tosi paljon ton ohjelman asiosta. Mitä enemmän on kaikkee erikoista ohjelmassa niin sitä parempi! te aikuiset vaan näätte tän erinäkökulmasta,koska te olette jo tehneet töitä ja rutinoituneet,mut entä lapset? he ovat kasvavia,leikkisiä ja tarvitsevat virikkeitä. Magnus Scvheving on luonut hyvän tavan kannustaa lapsia eteenpäin,liikkumaan ja elämään terveellisesti. Jos jokainen lastenohjelma ois vaan just semmosta et on 2 hölmöläistä ja ne vaan kaivaa nenään niin mitä kivaa siinä on. Ohjelmat perustuu siihen, että ne viihdyttävät ja jopa antavat vinkkejä. Ja omasta mielestä on erittäin upeeta katsella niitä liikkeitä mitä Sportacus tekeeja musiikki on hyvää. Valittakaa te vaan, mutta omasta mielestä ohjelma on luotu erittäin hyvin sohvaperunoille, ylipainoisille ja muutenkin epäsäännööllisesti syöjille.
Lara
Vieras

#3 Vaikeeta itsellä!

06.07.2010 13:07

Pitkästä aikaa loistava ohjelma!!!

Tämän adressin tekijä on luultavasti itse hieman laiska ja lihava...katkeroitunut kun ei jaksa laihduttaa ja siinä samalla lihottaa omia lapsia kun ei jaksa tehdä terveellistä ruokaa!!!

Vieras

15.12.2010 09:23

Lisäksi sarjan pääpahis Robi Rähmä laiskottelee, syö jatkuvasti epäterveellistä ruokaa, mutta pysyy silti langan laihana. Tämä voi antaa lapselle kuvan, että laiskottelu ja herkuttelu eivät oikeasti ole syitä lihavuuteen.
shawn the sheep

#5 herramunjee!!

19.05.2011 15:01

ei voi olla totta! olen muutaman vuoden myöhässä tämän adreesin kommentoimisesta....MUTTA.. jos AP vielä katselee tätä niin terveiset : telkkari on pullollaan väkivaltaisia taisteluohjelmia lapsille ja pikkuvanhoja sarjoja, jotka oikeasti voi olla haitallisia lapsille !!! Esim. mm. Ben ten , Bakugan, teenage mutant ninjat jnejnejne... näistä ohjelmistahan voisi koota adressin!! mutta se että lazy town edustaa terveitä tapoja liikuntaa, hyviä ruokailutottumuksia niin johan on aikoihin elettyä että se olisi lapsille haitallista!! tekopirteä ohjelman tyyli saa lapset hyvin innostumaan aiheesta!!
Satu

#6 Yllätyin

24.07.2011 09:26

Uskomaton adressi. Nauratti kovin kun löysin. Vielä enemmän nauratti, että jotkut ovat allekirjoittaneet tämän vaatimuksen.

Se on hei aikuisten asia kertoa lapselle että joudut syömään enemmän kuin yhden porkkanan. Eihän lastenohjelmat muutenkaan ole realistisia kuvauksia elämästä, eikä niiden tarvitsekaan olla. Niitä katsotaan yhdessä ja niistä jutellaan. Pienikin lapsi ymmärtää jo huumoria ja ettei kaikki asiat ole totta mitä telkkarissa näytetään. Hurjat jutut ja vähän liioittelevat ovat aina olleet lasten suosiossa sitä paitsi. Kyseessä on nykypäivän satu laiskuudesta ja ahkeruudesta. Liikkumisen ilosta kaiken tämän passiivisen ajankulutuksen joukossa mihin pienetkin lapset oppivat nykypäivänä. Ei ohjelmaa tule ottaa liian vakavasti, kuten ei mitään ohjelmia. Kritiikkiä kannattaa opettaa jo lapsille, eikä telkkaria ole tarkoituskaan pitää lastenhoitajana ja kasvattajana. Se tehdään ihan itse.
meillä katsotaan LAZY TOWNIA

#7 uskomatonta!!!

25.05.2012 12:02

siis televisiosta (ainakin meillä) voi valita mitä katsoo. kaikki ei todellakaan sovi lapsille mutta että lazy townin näyttäminen pitäisi kieltää.. voi herranjestas sentään. kanavaa voi aina vaihtaa, se on vanhempien vastuulla ja päätettävissä
Entinen katsoja

#8 Jesus Christ

12.03.2016 22:20

Jos ohjelma noin paljon "provosoi" kanavaa voi vaihtaa. Televisiosta kaikki normaalit ohjelmat ovat hävinneet ja niiden tilalle on tullut/tuli todella tyhmiä ohjelmia: Häät arttarilla, Unelmien poikamies jne. Ja sitten se, jossa aikuiset ovat nakuja jossain saarella. Jos miettii esimerkiksi sitä, että miksi Robi pysyy langan laihana, mutta silti syö kakkua ja karkkia yms. vilkaiskaa jaksoa "Sporfake". Siinä näkyy, että Robilla on rasvaa vatsan alueella, kun hän vapauttaa vatsalihakset. Ohjelman ylipirteä supersankari: kyllä, Zigi: kyllä. Nykyiset lastenohjelmat on erittäin surkeita, miljoonaan potenssin surkeampia kuin Lazy Town. Opettavainen lastenohjelma, kuten Lazy Townin pitää olla, ja kyllä nykyään itsekin huomaa, minkälainen ohjelma on, kun varttui.

Vanhemmat voivat ihan ITSE vaihtaa kanavaa, jos se niin paljon häiritsee.

Vieras

#9 robi rähmä eli lezi town sairastaa syöpää olen kuulut jostakin vaan

14.12.2016 17:14

#4: -  

anonymous

#10 Robbie Rotten on paras

13.01.2017 08:57

We Are Number One

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.04.2017 14:34