Hopeanuoli-manga suomeksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hopeanuoli-manga suomeksi.
Anni Vähätalo Nokia |
#51 Joo moi!02.12.2007 18:41Tulis nyt edes viimesen 5 vuoden aikana suomeks hopeanuoli tai weed mangaa! Oon jo kyllästyny piirtämään sitä mangaa ja myymään sitä kavereille! Ai niin,kun oon uus täällä niin mitä se alleviivaus oikeen tarkottaa? ja mä ainakin kannatan tota Sonja! ja oon itte käyny 2 kertaa japanissa eikä sieltä löydy melkein mitään tietoo kun joku vaan sano et sieltä sitä löytyy ja paljon! |
Anni Vähätalo Nokia |
#52 Kröhöm02.12.2007 18:49Satu Kähkönen... joo kyl me kaikki varmaan tiietään et missä se riki kuolee ja et se on söpö mut ei silti tartte "Riki on söpö!!!!!!!!!....." Kyl munki mielestä <3riki<3 on ihan sika söde :DD<33 En haluu mitenkään alkaa loukkaileen mut jos säästäisit ees *hiukan* tilaa :DDD mut kumminkin "<33Shiro<33" "<33Riki<33" "<33gin<33" ja "<33Weed<33" JA... |
Teijo Holmqvist Renko |
#53 Syy julkaisemiseksi20.02.2008 14:17On useita hyviä syitä julkaista GNG-manga suomeksi: 1) Kyseistä mangaa ei ole vielä julkaistu millään ymmärrettävällä kielellä. Kiina, Korea ja Japani eivät ole tavallisen pulliaisen silmissä ymmärrettäviä kieliä. 2) Hopeanuoli on THE lastenohjelma. Monet, jotka ovat pienenä katsoneet Hopsua, pitävät siitä paljon. En yhtään ihmettelisi, jos näiden lapsuuden muistojen perusteella moni ostaisi kyseisen sarjan. 3) Tämä ruikutus loppuisi. |
Janita Pitkänen Savonlinna |
#5420.03.2008 15:30Kyllä, ehdottomasti Hopeanuoli (sekä myös Weed ja Riki) suomeksi. Sarja on niin suosittu ja tunnettu, eikä sitä saa englanniksikaan mistään. Tämä olisi hyvä kustantamoiden kannalta, eipähän tulisi valituksia suomenkielisestä Hopeanuoli-mangasta tyyliin: "no voi ***** miks se pilataan suomenkielellä nyt kaikki 12-v pikkukakarat alkaa ihkuttaa sitä sitä paitsi mä ehdin just kerätä koko sarjan englanniksi ja se on paljon parempi niin". Uskoakseni esim. Narutosta on valitettu tällä tavalla. Hopeanuolen kohdalla tätä ongelmaa ei olisi. Sarjalla on taatusti niin paljon faneja, että tämä myisi loistavasti. |
Jesse Hautala Vantaa |
#55 Terve, kaikki!01.06.2008 01:41Haluisin nähdä Hopeanuoli mangan suomen kielisenä en ole nähnyt edes Japanin kielisenä vielä. Toivoisin nähdä kummatkin tai edes jomman kumman! Sen verran kiinnostunut olen Hopeanuolesta ja Weedistä. Mulle aivan sama mihin kieleksi se on käännetty kaikki kelpaa kunha ymmärrän sen juonen siinä ja tiedän mitä siinä tapahtuu, jos sitä ei saada Suomen kieliseksi niin sitten ei voi mitään, pitää vain toivoa parasta. |
Liisi Mattila Laukaa |
#56 Moi!14.06.2008 22:38Olen kuullut että moni suomalainen kustantaja on tehnyt tarjouksia Japanin puolelle mutta ongelma on ollut sitten Japanin puolella ettei tätä ole vielä julkaistu. :D Mikäköhän julkaisu Suomeen tulisi jos Hopeanuoli/Weed manga saataisiin suomeen? Sitä sopii miettiä ellei kustantaja itse kehittelisi uuden kannen. |
Lauri Ohukainen Liminka |
#5725.06.2008 22:59Huoh opetelkaa englantia ernut -.-'' |
Saila ''Tosifani'' Irmanen Kainuu |
#5828.06.2008 17:21Eikö tätä sanottu jo tarpeeksi monta kertaa? Älkää adressin vastustajat tulko tänne pilaamaan niiden iloa ja toivoa jotka sattuvat pitämään tästä kyseisestä sarjasta! Syitä julkaisemiseen: 1. Itse anime oli erityisen tuottava. Miksei siis manga? 2. Suomalaisia Gng-faneja on jo AIKA paljon. 3. Suomalaiset Ginga-fanit ovat jo luultavasti matkalla kiristämään kustantajia tuhopoltolla ja kutituksella. 4. MINÄ. |
Saila ''Tosifani'' Irmanen Kainuu |
#5928.06.2008 17:21Ja sitä paitsi Gingaa ei ole julkaistu englanniksi saati sitten Suomessa! |
jaakko laaksila pori |
#60 Moi29.06.2008 00:32OOn kattonu hopsuja ja rakastan niitä.Mutta en voi nähdä hopeanuoli mangaa suomeksi koska tämän animen tuottajat tekevät sitä meidän eurooppalaisten silmissä ymmärrättömillä kielillä joita emme ymmärrä lainkaan niin miksei sitä voitaisi nyt julkaista suomeksi? Jos julkaistaisiin moni huokaisisi helpotuksesta. Toivotaan kaikki hopsu fanit nyt vain parasta :D. |
matti haavisto kiukainen |
#61 Satu Kähkönen.29.06.2008 10:18#44 Riki on söpö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Riki on hopeanuolen isä joka kuolee taistelussa agagabuuttoa vastaan sen nimi on Akakabuto joka tarkoittaa punaista kypärää, jos huomasit karhulla punaisen harjan niin nimi tulee siitä.. nimi oli videonkin takana kirjoitettu väärin. |
Saara Rusanen Sotkamo |
#6208.11.2008 19:22Onko kenelläkään mitään tietoa, että onko tätä viety yhtään eteenpäin? Olisi mukava pysyä kärryllä. 8'] |
Sini Malmi Espoo |
#63 Montako nimeä?11.11.2008 17:26Montako nimeä tarvittaisiin, että GNG-mangaa alettaisiin suomentamaan? Todella monia mangoja on tullut suomeksi, niin miksei tätäkin? Mikä on ongelma?! |
Tiia Kolkka Heinola |
#6411.12.2008 14:21Mää ainakin ostaisin GNG-,ja GDW-mangoja, jos niitä täällä Suomessa myytäisiin. :'D Mutta ei se mua haittaisi, vaikka ne ois englanniksi...Toivottavasti niitä tulee tonne kauppojen hyllyihin!^^ |
Ano Nyymi Porvoo |
#65 Miksi adressi?!11.01.2009 19:58Siis ei tämä ole adressin aihe. "Adressi (ransk. adresse = suunta, osoitus) on * Useiden henkilöiden allekirjoittama, vallanpitäjille tai päättäjille suunnattu poliittinen julkilausuma. Suomessa Venäjän vallan aikana (vuonna 1899) kerättiin Suuri adressi, joka vastusti Nikolai II:n allekirjoittamaa helmikuun manifestia. " Tuo on adressi! Vaikka kuinka pidätte siitä sarjasta niin se on aivan kirjakustantamoiden oma asia millä kielellä kirjojaan julkaisevat! Ette te tällä adressilla minnekään pääse. 1. Kenelle aioitte adresinne luovuttaa? Jo tämä yksi kysymys on tarpeeksi. Järki käteen. Sanoisin, että tämä adressi olisi fiksuinta vain yksinkertaisesti poistaa. |
Dimi Halonen Järvenpää |
#66 Ano Nyymi... pffftt31.01.2009 23:18Juu kuule, jos haluat valittaa adressien aiheista, niin löytyy täältä turhempiakin. Esim. muutamia TV-sarjoja on suomeen saatu taikalootan ohjelmistoon takaisin Adressit.comin adressien avulla. "Turhien adressien". Jos itse kerran harrastat poliittisia adresseja niin painu poliittisille sivuille pois kiusaamasta niitä jotka kyllä oikeasti yrittävät saada jotain läpi. Tämä ADRESSE on suuntaaosoittava nimilista ihmisistä, JOTKA OLISIVAT VALMIIT OSTAMAAN GNG-sarjakuvaa, jos sitä julkaistaisi joko suomen- tai englanninkielellä suomessa. Tarkoituksena on lähettää se kustantamoihin, jotka etsivät uusia sarjakuvia käännettäviksi ja painettaviksi lukijoille. Tämä on siis suuntaaosoittava lista tulevista ostaja-asiakkaista. Suksi siis Sudaniin. Siellon lämmin. |
Leena Kantanen Muurame |
#67 moi31.01.2009 23:33hei hopeanuoli on **** ***** |
Tanja Korhonen Espoo |
#6805.02.2009 10:58Allekirjoitin! Hopsunuoli on pakko saada suomeksi! Manga menisi ihan varmasti kuin kuumille kiville ja varmasti paremmin kuin esim suurin osa muista tähän mennessä suomeksi julkaistuista mangoista. Hopeanuolessa on minun mielestäni sitäpaitsi hyvä juoni ja toteutus on onnistunut loistavasti<3<3<3<3<3<3<3<3 |
Tanja Korhonen Espoo |
#6905.02.2009 11:04Hei hopsunuolen/muun mangan haukkujat. saatteko kenties jotain tyydytystä siitä että tulette toi faneille haukkumaan ja valittelemaan että on ihan hönö sarja yms..? Entä me muut pidämme siitä? Pitääkö kaikki olla juuri niinkuin te haluatte? Muut näkevät paljon vaivaa saadakseen sitä sarjaa suomeksi. Tulee vain mieleen kysymys että oletteko kenties itse nähnyt koko sarjaa? jos ette menkää ihmeessä ensin katsomaan ja tulkaa vasta sitten haukkumaan ja uhoamaan. Epäilen että ette itse tekisi mitään tällaista koska keskitätte kaikki voimavaranne vain haukkumiseen. Hopeanuoli on ehkä vanha sarja mutta hyvinse on saavuttanut suosiota ja saanut faneja, kuten itse näette. Joten jos haluatte haukkua mangaa yms.. niin perustapa oma foorumi ihan vain mangan haukkumiselle. Tämä ei satu olemaan sellainen sivusto. Ainakaan tietääkseni. |
Tanja Korhonen Espoo |
#7005.02.2009 11:07korjauksie edelliseen viestiin ^^` *tosi* ja entä jos me muut pidämme siitä sarjasta?* |
erkki ... lappeenranta |
#7127.03.2009 17:10eipä taia asia edistyä kun adressin tekijä vetää rokulia! Ei tainnut ollakkaan kovin tärkeä asia. Ei sen puoleen, minunkin mielenki on tässä about kahdessa vuodessa muuttunut ja nyt on ihan sama, tuleeko sitä vai ei, ei jaksa kiinnostaa 8') |
mirja mikkonen oulu |
#72 ketkä rupee suomentaan !!!!27.05.2009 13:00onko yhtään hajua et ketkä rupee suomentaa tätä mangaa..ite kyllä osaisin suomentaa tätä mangaa...onko yhtään tietoa et ketkä ne rupeais suomentaan ....voisin kyllä ottaa selvää,mut eihän se minun homma niinkään ole |
mirja mikkonen oulu |
#73 sori27.05.2009 13:01sanat ketkä suoemntaa tuli vähän liikaa XD |
Joanna Paavisto Tampere |
#74 Hopeanuoli mangaa suomeksi22.06.2009 17:43Sivuilta www.hopeinenmanga.suntuubi.com löytyy Hopeanuoli mangaa suomeksi ja sitä saa lukea sieltä ilmaiseksi! |
Ennu Pitkänen Pelkosenniemi |
#75 Kannatan24.06.2009 07:25Mä ainakin haluaisin lukea niit mangana. Netistä ei oikein jaksais bongata niit ja suomentaa, ku oon Enkussakin huono. Miten niitä saisi sitten tänne? Manga ja Anime rulettaa! Siinä ei ole itään kamalaa, jotta se pitäisi hylätä. |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
16184 Luotu: 31.12.2012
Sote-lähipalvelut turvattava Luvialla
394 Luotu: 31.12.2024
Kimaran päiväkodin lapsille väistötilaksi parakkiratkaisu Askistoon
244 Luotu: 03.01.2025
Tekojäärata Hyvinkäälle!
172 Luotu: 29.12.2024
Wanhojentanssit Mikkelin jäähallille
1798 Luotu: 27.12.2024
Ei tuuli- tai aurinkovoimaa Häädetkeitaan luonnonpuiston ympäristöön!
118 Luotu: 31.12.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15922 Luotu: 15.07.2023
Vaadimme Seinäjoelle vähintään 2,5 km suojaetäisyyden tuulivoimaloille asutukseen nähden
282 Luotu: 11.12.2021
Kissojen vapaana pidon kieltolakia ei tule hyväksyä.
94 Luotu: 16.12.2024
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
101559 Luotu: 27.09.2024
Kansalaisadressi Ei kaivosta Rautavaaralle
440 Luotu: 13.12.2024
KEIJÄRVEN SUOJASTENLAHTI YLÖJÄRVELLÄ TULEE SUOJELLA, EI RAKENTAA
193 Luotu: 19.11.2024
Iisalmen sairaalan ympärivuorokautinen päivystys on säilytettävä
5307 Luotu: 03.02.2024
Pohjois-Valkealan lasten puolesta!
103 Luotu: 13.12.2024
Vetoomus moottoripyöräkerhojen kieltämistä vastaan.
2732 Luotu: 01.12.2024
Vaadimme raudanpuutteen tunnustamista sekä tasa-arvoista hoitoa
15879 Luotu: 20.10.2022
Vetoomus seremonialistin tai vihkijän virallistamisesta ilman uskonnollista yhteisöä
173 Luotu: 18.10.2024
Vetoomus Karteroopin toiminnan jatkumiseksi
119 Luotu: 19.12.2024
Saksalan uimahallia ei tule lakkauttaa
500 Luotu: 18.09.2024
Hollolan musiikkiluokkien tulevaisuus on turvattava!
514 Luotu: 13.12.2024