naimalakko
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista naimalakko.
Vieras |
#76 Re: Re:27.03.2011 09:41Heh täällä ei oo kyllä mitään ruudinkeksijöitä liikkeellä :) Ettekö te osaa lukea sen vertaa, että ihan itse huomaisitte ettei kysymyksessä ole seksi vaan avioliittolaki. Kaikki samanvertaisia lain edessä. Ja sinä joka et erota kahden rakkaudesta ja vapaasta halusta kumppaneiksi ryhtynyttä paria eläimiinsekaantujista, toivon, ettet hanki ikinä kotieläintä. |
homoton Vieras |
#77 Outoja adresseja27.03.2011 09:43Vihreät ovat neljä vuotta istuneet maailman ydinvoimamyönteisimmässä hallituksessa mutta suurin huoli on tällä hetkellä se, että homot eivät saa samoja velvotteita kuin heterot. Lisäksi koko hallitus koostuu pelkästään homoystävällisistä puolueista ja vihreätkin toista kertaa putkeen mukana. Edelleen kysymys kuuluu: Miksei tätä asia ole ajettu läpi? Kirkkoa on turha syyttää tässä kohtaa, kirkkohäät on erikseen. |
hetero Vieras |
#78 Re: Ei pakko allekirjoittaa27.03.2011 11:18#1: k - Ei pakko allekirjoittaa
En tietenkään allekirjoita olen hetero ja seksuaalinen kanssakäyminen on lisääntyen vain mahdollista heterona. Valtio vääristyy ja tulee irvikuvaksi ihmisyyteen nähden.Silloin saavat vapauden ihmisyydelle vieraat muodot kuten homoseksuaalit ja ekoterroristit. Taitaa Anni olla ekaa kertaa lakossa kun työministeri ei koskaan ole työtä tehnytkään. |
Sosionomi (AMK) Vieras |
#79 Leikkiä ikä kaikki?27.03.2011 11:34En usko, että kukaan pistää pahalla sitä, jos vihreät lapsellisin tavoin uhkailevat: "me ei leikitä teiän kanssa, ennen ku te leikitte meidän säännöillä." Jo pienenä opitut metodit näemmä pätevät yhä :>.. Ei kai siinä muu auta, kuin todeta, että leikkikää vihreämieliset toki rauhassa omaa leikkiä, omassa pikku nurkassanne, jos se hyvältä tuntuu :). Sittenku rupee äksy hellittämään, niin voitte taas tulla heteroina rohkeasti naimapuuhiin! Homot toki ovat milloin tahansa tervetulleita kirkkoon, mutta valitettavasti sääntöjä ei voi muuttaa, kun sääntöjen suunnittelija on luomuksensa takana ja tietää parhaiten, millä säännöillä on kaikille hyvä leikkiä. Eniveis, homot on pop, mutta homous ei kuulu ev.lut. kirkkoon, mikäli kirkko tahtoo pysyä Raamatun sanassa. Sitten kun revitään sivuja Raamatusta irti kirkon sisällä, niin uskon että tämäkin lapsikapina voinee tuottaa hedelmää. Mutta, onneksi vielä kirkko pitäytynee kirkkojärjestyksessä ja Raamattu sen ylimpänä auktoriteettina. Siunausta kumminkin itse kullekin säädylle -- niin homolle kuin heterollekin! |
Kesäaika Vieras |
#80 Hehheh27.03.2011 11:49No mutta nythän on hyvä katsoa kuinka moni tämän allekirjoittaa. Mä ainakin odotan et vähintään noin 300 tuhatta koska eikö meillä ole sen verran myös suomenruotsalaisia? En tarkoita että he olisivat homoja vaan sitä että vaaleissa on noussut yhdeksi aiheeksi myös 'pakkoruotsi'. Siinäkin käydään vääntöä vähemmistöön liittyvistä seikoista ja tasa-arvosta - tällä kertaa kielen suhteen. Itse olen hetero eikä mulla ole mitään homoja vastaan ihmisinä. Olen sitä mieltä että heidän tulee saada lain edessä lähes samat oikeudet kuin heteroilla. Lähinnä poikkeuksena on adoptio. Kuulun kirkkoon mutta Raamattu ja Jumala ovat minulle vain tarina ja mielikuvitushahmo joten siihen en sitä perusta vaan yksinkertaisesti siihen että se ei ole adoptoitavan lapsen etujen mukaista. Homot ovat tainneet unohtaa että vaikka lapsella olisi kotona kivaa ja ystäväperheet olisivat 'aivan fantsuja' niin luonnonmukainen 'isä/äiti' asetelma puuttuisi. Itselläni on lapsi joka tulee suvaitsemaan homot ihan siinä missä minäkin mutta kunnioittaa luontoa normaalin heteroperhemallin mukaisesti. Vihreät puolueena ajaa hyviä asioita mut mun ääni kyllä menee puolueelle joka ajaa myös muita isossa mittakaavassa tärkeämpiä asioita eikä ole niin äärimmäisen agressiivinen hymyssä suin. Järkevä homo varmasti ymmärtää eikä tee tästä niin hirveää haloota kuin tämä egoistinen pikkuryhmä täällä joka on päättänyt että haluaa leikkiä kotia ja postiluukussa lukee sama sukunimi. Hyvää Sunnuntaita! |
Vieras |
#81 Ei riitä tämä naimalakko27.03.2011 12:43Äänestyslakkoon vain kaikki vihreät! Ei meitä muuten vakavasti oteta. |
rosvo Vieras |
#82 haku päällä...27.03.2011 13:08äänestän...vihreitä.... |
Tosi vihreää... Vieras |
#83 Kindergarden27.03.2011 13:18"Mitä! Enkö saakaan bensa-autooni diiseliä! No, en sitten ota autovakuutusta!" |
jopo Vieras |
#84 Peräsuolen kautta27.03.2011 13:21Haisee pahalle |
- Vieras |
#85 Päivi Räsänen, missä orjasi ovat?27.03.2011 13:22Jos johonkin olen kyllästynyt, niin tuohon Raamattu-korttiin. "Raamatussa homous kielletään!" Kyllä, aivan. Mutta toisaalta Raamattu neuvoo myös pitämään orjia, kivittämään aviorikkojat ja uhraamaan useassa tilanteessa eläimiä milloin minkäkin rikkomuksen takia. Mikseivät siis "tosiuskovaiset" tee tällaista? Vai onko vain niin, että Raamatusta otetaan ne kohdat, jotka itselle sattuvat sopimaan? Siltä vahvasti vaikuttaa. Tämän päivän Suomessa kaikki eivät halua tasa-arvoa. Se on surullista. |
Vieras |
#8627.03.2011 13:22Saata mitä haluatte sontaa vihreille..... |
Pekka Raukko Vieras |
#87 Rekisteröinti kaikille27.03.2011 13:24Minusta on väärin, että en saa rekisteröidä parisuhdettani. |
uuteen aikaan Vieras |
#88 pojat27.03.2011 13:31emme uskalla laittaa nimeä alle, koska nimi näkyy. olemme eläneet naapureina jo kaksikymmentä vuotta. edes aikuiset lapset eivät tiedä, että isällä ja naapurin kaverilla on jotain. toivottavasti nuoremmilla on helpompi tie, kuin meillä. |
pelleilyä Vieras |
#89 Ei pakko allekirjoittaa27.03.2011 13:46#1: k - Ei pakko allekirjoittaa Kun täällä nyt ollaan sitä mieltä et kaikkien pitää saada elää niinku haluaa, niin miks te homot ette sit hyväksy pedofiileja?! Eikö niillekkin kuulu ihmisarvo? Mites kun itse tykkään elämistä ja haluaisin lehmän kanssa naimisiin? Saanko minäkin kirkkohäät? |
Vieras |
#90 vastoin luontoa27.03.2011 13:49Vai ovat porkkanansyöjävihreät nyt yhtäkkiä sitten homoja! En varmasti äänestä vihreitä! |
Vieras |
#9127.03.2011 13:56"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko." Niinhän tosiaan Raamatussa sanotaan, mutta Vanhassa Testamentissa jossa sanotaan myös ettei ihminen saa syödä sikaa, mies on epäpuhdas iltaan asti jos tällä on ollut siemensyöksy, nainen jolla on kuukautiset on epäpuhdas seitsemän päivää ja kaikki jotka koskettavat häntä ovat saastaisia iltaan asti, transvestismi on iljetys Herralle jne. Jos ainoastaan tuota yhtä Herran antamaa käskyä noudatetaan miksei noita muita sitten? Noudattaisivat sitten edes Herraansa kun häntä ylistävät... Ja vielä kun luterilaisuudessa juuri kerrotaan Evankeliumin ilosanomaa ja käytetään homovastaisuuden syynä vanhaa testamenttia jota luterilaisuudessa ei noudateta. |
Sosionomi (AMK) Vieras |
#92 Re: Päivi Räsänen, missä orjasi ovat?27.03.2011 14:38#85: - - Päivi Räsänen, missä orjasi ovat? A) Aviorikoksesta kivittäminen, |
Miekkonen Vieras |
#93 Re: Ei pakko allekirjoittaa27.03.2011 14:38#89: pelleilyä - Ei pakko allekirjoittaa Niin tai mä voisin vaikka haluta kolme vaimoa ihan samoilla lakisääteisillä kun nyt tän mun yhen kans, eikse ois ihan ok kans jos kaikki kolme olis tyytyväisiä? Pysyis enemmän luontoakin vapaana ku samassa taloudessa olis enemmän väkeä? Olis niinku paljon sellasia kommuuneita joissa jotkut asuu jo nytkin. |
tunsääliö Vieras |
#94 Re: Hehheh27.03.2011 14:50Joopa joo, pahimpia ovat just nämä mukasuvaitsevaiset. Ottaisit sinäkin vaan sen heteroidyllis ja pakenisit vuorille, niin ei tarviis katsella, kun "egoistinen pikkuryhmä" kehtaa toivoa yhtäläisiä perus- ja ihmisoikeuksia kuin mitä sunkin pikku hetskuihmisyydelles on annettu. Voit mennä sinne leikkii kotii ja hakata vaimos ja raiskata lapses, niin kuin oivat heterot lehtipalstojen mukaan tekevät. Hyvää sunnuntaita! |
Kesäaika Vieras |
#95 Re: Hehheh27.03.2011 14:53Kiitos :) Eiks ookkin ikävää kun tällasia 'mukasuvaitsevaisia' on 99,0 prosenttia suomalaisista? Tai ehkä vähemmän kun joku prosentti on kuitenkin täysin homotuuta vastaan. |
Homopari Vieras |
#96 Epäreilua27.03.2011 14:54Miksi me emme saa keskenään lapsia vaikka miten päin oltaisiin. Tuttava hompsupari kertoi meille kun oli kuullut landepaukun kertovan siemenen itävän paremmin kun lannoitus on kunnossa. Siltikään lapsia ei tule. Me homot vaadimme kaikkia naimalakkoon siihen asti kunnes me saamme keskenämme lapsia. |
tunsääliö Vieras |
#97 Re: Re: Päivi Räsänen, missä orjasi ovat?27.03.2011 14:54#92: Sosionomi (AMK) - Re: Päivi Räsänen, missä orjasi ovat? Hellanlettas, että ihan AMKKI-sosionomi laskeutuu tänne meidän keskuuteemme ja laittaa asiat poikki ja pinoon. Toivotaan et kirjottelet uskonsisartes kanssa samalla tavalla suu vaahdossa avioeroa vastaan ja kampanjoit ahkerasti alkoholilainsäädännön tiukennusten puolesta - AI NIIN mut nää raamatulliset jutut sattuukin osumaan ihan just näille paaviakin paavillisemmille heteroille, no ei niistä sit tarvii niin välittää, eiks jee. Louskutetaan me vaan täällä netissä jostain sellasesta ihmisryhmästä, jota on kiva lyödä ja haukkua, onhan meidän omat asiat hyvin reilassa. Ei muuta kuin roviot palamaan! |
juukelispuukelis Vieras |
#98 Re: Re:27.03.2011 14:56Ihan yhtä hyvä syy se on kuin esim. lihansyöntiin. |
cvb Vieras |
#9927.03.2011 15:10valitaanko lesbon jälkeen homo presidentiksi ? |
tunsääliö Vieras |
#100 Re: Hehheh27.03.2011 15:10"Itse olen hetero eikä mulla ole mitään homoja vastaan ihmisinä. Olen sitä mieltä että heidän tulee saada lain edessä lähes samat oikeudet kuin heteroilla." Jospa avataan tään Bush nuoremman hengenheimolaisen ajatusmaailmaa. Kaikkien ihmisten on saatava yhtälaiset oikeudet. Eiku ei pidäkään, lol trollasin! Minulla itselläni on tietenkin kaikki nämä oikeudet, jotka tietyltä ihmisryhmältä puuttuu ja joita nuo ryhmät hakevat normaalin länsimaalaisen oikeusvaltion tarjoamien prosessien kautta. Muutama vuosikymmen sitten Yhdysvalloissa oli eräiden osavaltiolainsäädäntöjen nojalla kiellettyä solmia avioliittoa valkoisen ja "värillisen" kanssa. Sekin oli ihan OK! Ihmisten on saatava yhtälaiset oikeudet, paitsi ei pidäkään! Ihan luonnotonta muutenkin kun kaikenmaailman mustaihoiset sekaantuu puhtaaseen valkoiseen herrarotuun. Harmillista kun kaatui tämäkin sääntely! Onneksi on homot, joita voi vielä ihan eduskunnan puhujanpöntöstä lyödä niin prkeleesti, tuntuu ihanalta kun voi sanoa ihan mitä tahansa, ja ihastuneet heterot ympärillä taputtaa käsiään. "Itselläni on lapsi joka tulee suvaitsemaan homot ihan siinä missä minäkin mutta kunnioittaa luontoa normaalin heteroperhemallin mukaisesti." Itselläni on toive, että se lapses sairastuu esimerkiksi johonkin sydäntautiin, jonka parannuskeinona ei ole muuta kuin LUONNOTON elinsiirto. Siis ei jumalauta! Vähänkö kipeetä, että jonkin aivokuolleen onteloista revitään sen sydän irti ja asennetaan se toisen ihmisen kehoon, huh huh tätä ei jumala ole tarkoittanut, kyllä sen verran pitää luonnon normaalia elämänmallia ymmärtää, että jos organismi on kuolemassa, niin sitten se kuolee - luontoon kuuluu syntymä ja kuolema, pois siitä ihminen välistä sörkkimästä. Ihan hemmetin luonnotonta, kyllä sen jo maalaisjärjelläkin tajuaa.
|
|
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
43497 Luotu: 27.09.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3372 Luotu: 02.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2550 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
718 Luotu: 05.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
257 Luotu: 07.11.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
173 Luotu: 05.11.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
120 Luotu: 07.11.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
263 Luotu: 01.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
999 Luotu: 08.10.2024
Lohikosken lähikirjasto tulee säilyttää
281 Luotu: 05.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
618 Luotu: 01.11.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28364 Luotu: 08.10.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3077 Luotu: 13.01.2023
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
763 Luotu: 15.05.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
578 Luotu: 15.10.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18040 Luotu: 01.03.2023
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
53 Luotu: 10.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14923 Luotu: 15.07.2023
Pikku-Neulamäen metsä säästettävä rakentamiselta
2637 Luotu: 05.05.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1578 Luotu: 25.10.2024