Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

mies53

#526 tuotteet

10.08.2011 00:40

Voitin tuotteet huhtikuussa 2010

Vieras

#527 #473 #471 Re: #469 huijaus firma

10.08.2011 12:08

Syytäjän virastosta sain tietoa että syytteeni on siirretty Tampereelta
Vaasaan ja annettiin ymmärtää että kasataan kaikki syytteet sinne .
Annettiin myös ymmärtää että on iso juttu ...Toivossa on hyvää elää .....

Vieras

#528 Re: #473 #471 Re: #469 huijaus firma

10.08.2011 12:20

Vieras

#529 Toivoa ei taida enää olla...

10.08.2011 17:26

Mullakin on vuoden takaisia voittoja saatavana n. 40 kappaletta, eikä mitään ole tullut. Rahaa meni noihin "turhan" paljon. Olin käyttänyt tuota saittia jo aikaisemmin ja olin saanut sieltä kaikki tavarat ulos (siihen mennessä), joten erehdyin vielä viime kesänä.

En ole vielä tehnyt rikosilmoitusta lähinnä siinä toivossa, että voisivat sieltä edes jotain toimittaa jos pysyvät pystyssä. Näistä keskusteluista ei saa selville sitä, toimittavatko he tavaraa oikeasti vai huijaavatko pelkästään. JOs tietäisi, että huivaavat pelkästään, niin homma pitäisi saada suljettua lopullisesti. Se taas tarkoittaa sitä, ettei sieltä kukaan enää saisi mitään tavaraa.

-Toivosta luopunut
vieras

#530 toimitukset

10.08.2011 17:57

Taitaa fiksuhuuto itse ilmoitella,että joku muka olisi saanut joitain tuotteitaan.Ainakin yksi ilmoitus on väärä,siitä olen VARMA.
vedän tauluun jos näen!

12.08.2011 17:02

ite kans kyllästyin odottomaan tavaroitani! noin 20 tuotetta saamatta ja 1,5 vuotta jo odottanut!!! menee hermot!!!! eilen tein rikoilmoituksen asiasta!
Seija

#532 Re:

12.08.2011 18:03

#531: vedän tauluun jos näen! -

Aivan sama juttu minulla.Olen lähettänyt fiksuhuutoon katkeran sävyisiä viestejä kaunistelematta mitään.Vastauksetkaan eivät ole oleet kovin ystävällisä.Huomatin heitä,että he ovat asiakasPALVELIJOITA ja minä se palveltava asiakas.

Henna

#533 Pari tuotetta tuli

15.08.2011 13:15

Tänään tuli Canonin Ixus ja LCD-telkkari viimein vihdoin postissa, yli vuosi piti odottaa...
en usko

#534 Re: Pari tuotetta tuli

16.08.2011 21:58

#533: Henna - Pari tuotetta tuli

ookkohan vaan saanut?? vai ootko joku fiksuhuudon kätyri??? kuinka me muut emme sit saa mitään? millä nimimerkillä huudat? tai mikä on oikea nimesi ja mistäpäin?? että voin tarkistaa???

vieras

#535 Re: Re: Pari tuotetta tuli

17.08.2011 09:13

#534: en usko - Re: Pari tuotetta tuli

Niinpä,toista vuotta olen minäkin maksettuja tuotteita odotellut ja ihmetellyt miksi sellaiset huutajat ovat jo tuotteensa saaneet,jotka ovat minun jälkeeni ne voittaneet.

Vieras

#536 Re: Re: Re: Pari tuotetta tuli

17.08.2011 15:35

#535: vieras - Re: Re: Pari tuotetta tuli

En usko että kukaan on saanut tavaroitaan. Olen itse odotellut jo kaksi vuotta ja aina vastataan että kaikki tullaan toimittamaan. Ei varmaan saada kun katsoo, että samoja on taas huudettavana mitä pitäis mullekin tulla.

Autokin on kaksi vuotta pian ollut listalla ja jaana 1262 jaksaa vaan huutaa samoin joku allu yms. omia robotteja ne on.

Kun nyt porukka ymmärtäis ja saatais tietoa että ei kannata mennä näille sivuille.

On ihmeellistä ettei toimintaa saada loppumaan ja porukkaa vastuuseen selvästä petoksesta.

Seija

#537 Re: Re: Re: Re: Pari tuotetta tuli

17.08.2011 16:17

#536: - Re: Re: Re: Pari tuotetta tuli

Mäntylä on jo saanut itselleen auton (näkyy google mapissa seisovan hallin pihassa) Täytyyhän nykyisenkin johtajankin saada asiakkaiden rahoilla itselleen oma auto.Näin se vaan menee.Itse olen nykyään tilannut tuotteita Hobby Hallista ja Net Anttilasta.Saa juuri sitä mitä haluaa ja toimitusaikakin on vähän yli viikko ja tuotteiden takuu pelaa.Fiksuhuudon kaikki tuotteet ovat ylihinnoiteltuja.Hobby hallissa ja Anttilassa on sekin hyvä puoli,että makuaikaa saa jopa vuoden,tuotteen hinnasta riippuen.HUIJAAMINEN KESTÄÄ NIIN KAUAN,KUN ON HUIJATTAVIA.

2 vuotta odottanu

#538 iltalehti

18.08.2011 15:46

Iltalehdessä juttu fiksuhuudosta. Hyvä saada julkisuutta tälle asialle.

Vieras

#539 Vituttaa tuollainen vedätys ja huijaaminen!!!!

18.08.2011 17:46

Olen odottanut puolitoista vuotta tuotteita, jotka olen Fiksuhuudosta huutanut. Tuotteita on kymmen kunta ja kallein niistä on Nokian Xpres puhelin. Asiakaspalveluun olen ollut yhteydessä erittäin monta kertaa ja vaatinut saada pikaisesti tuotteeni, mutta sieltä vain kerrotaan toimitusvaikeuksista, yms....

anonymy

#540 Re: Samaa mieltä

18.08.2011 18:45

#1: - Samaa mieltä

Herra joka on kaiken takana, ja joka on kuultu ääneen myös lausuvan "tuotteita ei toimiteta, paitsi jotain pientä vain" on Jussi Mäntylä, Vaasalainen herra joka löytyy myös sosiaalisesta mediasta http://www.facebook.com/Jusamiitti ehdotankin että otetaan suoraan yhteyttä, kait ymmärtää itsekin että ei lopu hyvin herralla kun pelleilee tuollatavalla

Don P.

#541 Kahvinkeitinten kiistaton kuningas

18.08.2011 20:30

Kohta juhlitaan 2 vuotista odotusaikaa kahvinkeittimelle. Vähintään puolivuosittain oltu yhteydessä fiksuhuudon puolelle, vastaukset olleet aina vähintäänkin jänniä. Olisi paikallaan pienet polvilumpiohieronnat tuon puljun suuntaan.
Petri Malm
Adressin tekijä

#542 Juttua Iltalehdessä

18.08.2011 21:39

http://www.iltalehti.fi/digi/2011081814224609_du.shtml

Tämän päivän verkkojulkaisussa jälleen asiaa Fiksuhuudosta.
Olinkin jo likimain unohtanut tämän kunnes näin päivän otsikon. Selväähän nyt on ettei Fiksuhuuto tule toimittamaan kaikkia voittojaan, vuoden 2009 voittajat vielä odottavat tuotteitaan ei siinä auta selitellä toimitusvaikeuksista yhtään mitään. Uskomatonta että yritys voi yhä edelleen toimia ja vielä useassa maassa.
juupajuu

18.08.2011 22:37

Teidän on ihan turha lähetellä tuonne asiakaspalveluun viestejä, tehdä rikosilmoituksia ja nostaa syytteitä. Niitä tuotteita ei lähetetä, eikä ole alunperinkään aiottu lähettää, koska niitä ei ole olemassa. Rikosilmoituksia ja syytteitä on ollut kasapäin vaikka kuinka kauan, eikä silti ole mitään tapahtunut. Ainoa, miten tuon toiminnan voi lopettaa on lakata huutamasta tuotteita. Tuttavani oli töissä fiksuhuudossa. Toimenkuvaan kuului tuotteiden huutaminen feikkinikeillä hinnan nostamiseksi ja asiakaspalautteisiin valehtelu, että huudetut tavarat olivat kyllä tulossa...
znd

#544 Re:

18.08.2011 23:31

#543: juupajuu -

Äänestäkää kokoomusta

raine

#545 Kaverini sai tuotteensa viime viikolla

19.08.2011 00:03

itse odottelen vielä nokialaistani fiksuhuudosta, mutta kaverini sai viime viikolla kotiteatterinsa. Joskohan ne pian tulisi minullekin kun tuntuu ainakin tavara liikkuvan
vieras

#546 Re:

19.08.2011 10:08

#543: juupajuu -

Eikö tämä ystäväsi voisi auttaa meitä,jos hänellä on faktaa tietoa fiksuhuudon toiminnasta.Näillä sivuilla ovat erään muutkin kertoneet olleensa töissä fiksuhuudossa,joku jopa vaati rahaa 500 euroa,niin olisi valmis kertomaan fiksuhuudon toiminnasta.Ei paljon kannattaisi tulla näille sivuille "retostelemaan" ellei ole haluakaan saada fiksuhuudon petollista toimintaa loppumaan.

Antti T.

#547 Tunnen hyvin yhden Fiksuhuudon työntekijöistä

19.08.2011 10:27

Jouni Laihon järjestämä 2 vuotta kestänyt oikeudenkäynti ja tavarantoimittajan konkurssi kuulemma sekoitti tyyppien liiketoiminnan ja tekevät tällä hetkellä kaikkensa sen korjaamiseen. Ihan tavallisia ihmisiä ovat, mutta jokainen voi kuvitella millaista jälkeä 2 vuoden mediajahti ja oikeusruljanssi saa aikaan tuoreessa firmassa. Eihän siinä mitään järkeä olisikaan, että joku alkaisi huvikseen jättämään tavaroita toimittamatta, kun on jo kymmeniä tuhansia tavaroita toimittanut ja keksinyt ensimmäisenä maailmassa tuollaisen innovaation. Se saattoi olla yleisöstä tosi kivaa ja jännää lukea syyttäviä uutisia yrityksen oikeudenkäynnistä ja hirnua netissä kuinka tyyppien on pakko olla roistoja kun Jouni Laihokin kerran niin sanoo, mutta yritykselle itselleen se koko typerä ruljanssi lieveilmiöineen maksoi lähemmäs miljoonan euroa. Siksi tuotteet ovat myöhässä.

Hauska huomio oli muuten sekin, kun tuossa Iltalehden jutussa jättivät kokonaan kertomatta että Fiksuhuutohan voitti sen arpajaisoikeudenkäynnin. Tyypillistä suomalaista laatumediaa. Linkki: http://www.kaleva.fi/uutiset/fiksuhuuto-ei-syyllistynyt-arpajaisrikokseen-nayta-kommentit/857722

Ihan selkeästi ovat kuitenkin saaneet tilannetta parempaan suuntaan, kun tuotteita lähtee. Ihan ymmärrettävää on se, että kun tilanne täytyy yrittäjien itse liiketoiminnalla korjata, niin kaikki eivät saa tuotteitaan kerralla. Halusin nämä faktat infota, huolimatta siitä aivottomasta piruilusta jota varmaan nyt täälä osakseni saan, kuten kaikki jotka vähääkään puolustavat.

vieras

#548 Re: Tunnen hyvin yhden Fiksuhuudon työntekijöistä

19.08.2011 11:29

#547: Antti T. - Tunnen hyvin yhden Fiksuhuudon työntekijöistä

VOI JUMANKAVIT MITÄ VEDÄTYSTÄ!!Oletko koskaan saanut viestejä ,miksi tuotteet ovat myöhässä.Ne ovat niin uskomattomia selityksiä,että ei voi kun nauraa.Oikeudenkäynnissä muuten hävijäjä maksaa "viulut"

Antti T.

#549 Re: Re: Tunnen hyvin yhden Fiksuhuudon työntekijöistä

19.08.2011 12:29

#548: vieras - Re: Tunnen hyvin yhden Fiksuhuudon työntekijöistä

Juuri tälläistä älyvapaata nettioksennusta uumoilinkin saavani vastaukseksi.

Oikeudenkäynnin voittaja saa korvauksena asianajokulut, mutta 2 vuoden oikeussirkuksessa ja mediajahdissa asianajokulut ovat harmeista ja kuluista pienimmät. Ei tee kauhean hyvää liiketoiminnalle, kun firma on jatkuvasti poliisi-tv:ssä tai kymppiuutisissa arpajaisrikoksista (Mikä ihmeen rikos se edes on??), vaikka on syytön.

Jätkien suurin virhe oli näköjään keksiä liian hyvä liikeidea tänne kateelliseen Suomeen, jossa kansa suorastaan pyytää mediaa luomaan menestyjistä huijareita. Sitten ihmetellään suureen ääneen kun tuotteet on myöhässä ja keksitään monensorttisia salaliittoteorioita CAPSLOCK POHJASSA. Harva edes muistaa enää, että kymmenissä tuhansissa suomalaisissa kotitalouksissa on tällä hetkellä Fiksuhuudon toimittamia tuotteita.

yksi petetty

#550 Re: Re: Re: Tunnen hyvin yhden Fiksuhuudon työntekijöistä

19.08.2011 12:40

#549: Antti T. - Re: Re: Tunnen hyvin yhden Fiksuhuudon työntekijöistä

SITÄ SAA MITÄ TILAA. ITSELLÄSI TAITAA OLLA "OMA LEHMÄ OJASSA" OMA KIRJOITUKSESI ON TODELLA ÄLYVAPAATA,VAI MUKA LIIAN HYVÄ LIIKEIDEA (kenelle on,kenelle ei )LAITAHAN OIKEA NIMESI JA OSOITTESI,JOS ON KANTTIA.