Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Vieras

#536 Re: Re: Re: Pari tuotetta tuli

17.08.2011 15:35

#535: vieras - Re: Re: Pari tuotetta tuli

En usko että kukaan on saanut tavaroitaan. Olen itse odotellut jo kaksi vuotta ja aina vastataan että kaikki tullaan toimittamaan. Ei varmaan saada kun katsoo, että samoja on taas huudettavana mitä pitäis mullekin tulla.

Autokin on kaksi vuotta pian ollut listalla ja jaana 1262 jaksaa vaan huutaa samoin joku allu yms. omia robotteja ne on.

Kun nyt porukka ymmärtäis ja saatais tietoa että ei kannata mennä näille sivuille.

On ihmeellistä ettei toimintaa saada loppumaan ja porukkaa vastuuseen selvästä petoksesta.

Vastaukset

Seija

#537 Re: Re: Re: Re: Pari tuotetta tuli

2011-08-17 16:17:47

#536: - Re: Re: Re: Pari tuotetta tuli

Mäntylä on jo saanut itselleen auton (näkyy google mapissa seisovan hallin pihassa) Täytyyhän nykyisenkin johtajankin saada asiakkaiden rahoilla itselleen oma auto.Näin se vaan menee.Itse olen nykyään tilannut tuotteita Hobby Hallista ja Net Anttilasta.Saa juuri sitä mitä haluaa ja toimitusaikakin on vähän yli viikko ja tuotteiden takuu pelaa.Fiksuhuudon kaikki tuotteet ovat ylihinnoiteltuja.Hobby hallissa ja Anttilassa on sekin hyvä puoli,että makuaikaa saa jopa vuoden,tuotteen hinnasta riippuen.HUIJAAMINEN KESTÄÄ NIIN KAUAN,KUN ON HUIJATTAVIA.