Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

Pettynyt 7 tuotteen voittanut/maksanut
Vieras

#276 Miksi LAKI SALLII HUIJAAMISEN??????

27.01.2011 19:48

Miksi "sallin, että minua huijattiin" ?? Häpeän,koska luotin Fiksuhuutoon ja juhlin mielessäni sitä, että rahani eivät menneet hukkaan.. voitin samana päivänä 5 tuotetta ja 2 muuta aikaisemmin kuukauden aikana. Olin onnellinen yh-äiti, joka sai huudettua 2 lapselle tarpeellista, vaikka raha on kortilla (sairaseläkkeellä olen loppuikäni). Meni kuukausia.. en saanut tuotteita. Fiksuhuuto lupasi lähettää 2 viikon aikana.. viikot meni ja sama toistui. Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja heiltä sain ymmärrystä asiaan ja neuvoja.. olivat yhteydessä Fiksuhuutoon. Taas luvattiin.. ei tuloksena tuotteita minulle. On mennyt puoli vuotta. Menetin rahaa PALJON.. en saa edes sitä mitä maksoin Fiksuhuudolle voittamistani tuotteista postikuluineen. MIKSI IHMEESSÄ LAKI SALLII TÄMÄN???? MIKSI IHMEESSÄ FIKSUHUUDON SIVUT PYÖRIVÄT YHÄ ja SAAVAT HUIJATA!!!! FIKSUHUUTO lupaa toimittaa tuotteensa viimeistään 5 viikon kuluessa siitä kun ostaja on maksanut tuotteensa.. mutta ei toimita.. MIKSI SUOMEN LAKI SALLII SEN??? ARPAJAISLAKIKO SEN SALLII???? MIKSI SIVUT SAA HUIJATA YHÄ???
isojalka
Vieras

#277 Tuotteet

28.01.2011 11:43

Morjens. Kaksi Joulua on mennyt huudetuista ja maksetuista tuotteista, ei vaan kuulu.
vieras
Vieras

#278 Re: Tuotteet

28.01.2011 13:13

Sama täällä.Kahtena jouluna on jouduttu ostamaan osa uusia joululahjoja.Sinä oletkin vanha tuttu.Oli paras häipyä huutamasta samaa tuotetta,kun ilmestyit kuvioihin. Hyvää jatkoa sinulle.

Boxster
Vieras

#279 Fiksuhuuto

28.01.2011 17:18

Tänään tuli yksi viidestä voittamastani tuotteista. Huusin tuotteen 31.7.2010
Vieras
Vieras

#280 Re: Fiksuhuuto

28.01.2011 20:19

#279: Boxster - Fiksuhuuto 

älä valehtele! mikä tuote ja millä nimimerkillä huudettu.... hinta?

Boxster
Vieras

#281 Re: Re: Fiksuhuuto

29.01.2011 12:19

#280: Vieras - Re: Fiksuhuuto 

Tässä ote voittoviestistä kyseessä on Sonyn pöytäkaiuttimet.

Onneksi olkoon! Jätit viimeisen huudon ja voitit Kannettavat kaiuttimet hintaan 0,31€! Toivomme, että nautit voittamastasi kohteesta joka toimitetaan sinulle kahden – neljän viikon sisään tuotteen maksusta.
Nimimerkkini on Boxster

Boxster
Vieras

#282 Re: Re: Re: Fiksuhuuto

29.01.2011 17:54

#281: Boxster - Re: Re: Fiksuhuuto 

Sen verran vielä että paketti tuli Ruotsista, mutta mukana ei ollut minkäänlaista lähetyslistaa tai vastaavaa pelkkä numi ja osoite paketin päällä ja se tuli jopa kotiovelle asti.

Jamo
Vieras

#283 Tavarat tuli

30.01.2011 01:49

Itseasiassa itsekin sain tavarat maanantaina kuukausien odottelun jälkeen, joten voisiko homma olla korjaantumassa jos kerran ylipäätään lähettelevät näitä tuotteita? Nyt on kaikki tullut mitä pitääkin ja vaikea tuota on huijauksena touhua pitää vaikka myöhässä tulivatkin. Harva tavaransa saanut tänne kirjoittaa, mutta minä ajattelin sen tehdä. Miksi siis firma huijaisi, mutta kuitenkin yrittää lähettää samaan aikaan tavaraa asiakkaille? Onko kaikki sitä miltä näyttää?
Vieras
Vieras

#284 Re: Tavarat tuli

30.01.2011 13:43

#283: Jamo - Tavarat tuli 

Kuinkas kauan jamo joutui odottelemaan tuotteita, mitä tuotteita toimitettiin ja onko todisteita että olet tuotteet saanut? Jostakin ihmeen syystä olen pettynyt fiksuhuutoon että en usko kirjoitustasi

xxx6767
Vieras

#285 Tavarat eivät ole tulleet!!

30.01.2011 23:13

Saa nähdä miten minun käy. On tuo Anna Fiksuhuudon asiakaspalvelusta lupaillut nyt jo niin monta kertaa tuotteita, joten en minäkään usko ennenkuin jotain postista tulee. Jossain vaiheessa minäkin olin tyytyväinen Fiksuhuutoon kun tavaratkin tuli kohtuullisella odotusajalla. Nyt mulla on 4 tuotetta jo kesästä 2009 ja aika monta voittoa viime vuoden kesältä + alkusyksystä. Voittoja n. 30kpl ja kaikki toimittamatta. Täytyy kyllä sanoa, että tein virheen kun en viime kesänä "selvittänyt" tilannetta etukäteen vaan ostelin huutoja sen enempää harkitsematta.
Pekelius
Vieras

#286 Poliisilaitoksen tiedote !!! 31.1.2011

31.01.2011 15:50

Tänään soitettiin Poliisilaitokselta, nyt lähtee paperit syyttäjälle ja prosessi
käynnistyy ....24 rikosilmoitusta on tehty tällä hetkellä nimikkeellä (Petos)...
Että nyt kipinkapin tekemään se rikosilmoitus tai joku ilmoitus poliisille... HUOM! Syyttäjä ajaa ainoastan niiden etuja jotka ovat tehneet rikosilmoituksen ....Tekemätön rikosilmoitus ei ole vaade !!!

Jorpa kyyseppi
Vieras

#287 Ei savua ilman tulta

02.02.2011 04:52

Jos se noin lujille ottaa hävitä tyhmyyttänsä muutama satanen, niin ohikulkiessa voi paiskata vaikka Molotovin terveisiä ikkunasta sisään. Siinä ei paljoa häviä ja konttori lähtee aivan varmasti viiden satsin jälkeen Suomesta lopullisesti.
vieras
Vieras

#288 Re: Poliisilaitoksen tiedote !!! 31.1.2011

04.02.2011 14:47

#286: Pekelius - Poliisilaitoksen tiedote !!! 31.1.2011 

Nyt niitä rikosilmoituksia on 25 tai oikeastaan 26.Meidän perheeltä lähti 2 ilmoitusta.

Taitavat lähetellä niitä tuotteitä jonkun aikaa saadakseen asiakkaat rauhoittumaan.Sitten taas loppuu kun kanan lento.

alpo 50
Vieras

#289 Re: Re: Re: Fiksuhuuto

07.02.2011 21:30

#281: Boxster - Re: Re: Fiksuhuuto 

ei ole tullut voitettuja tuotteita

SS
Vieras

#290 Fiksuhuuto

09.02.2011 16:30

Olemme odotelleet huudettuja tuotteita jo lähes 1.5v. Aina vaan tulee vastaukseksi koottuja selityksiä, kun kyselee tavaroiden perään. Ihmettelen, että jotkut vielä käyttävät palvelua:(. Toivottavasti kaikki lopettaisivat huutamisen kyseisessä paikassa!!

Vieras
Vieras

#291 Re: Fiksuhuuto

09.02.2011 18:45

#290: SS - Fiksuhuuto 

Olen samaa mieltä , mutta olen seurannut fiksuhuudon suvuja jonkun aikaa .

Kyllä siellä on hiipumisen merkkejä , nykyään ei ole kuin 5-6 tuotetta joita huutaa

pääasiassa fiksun omat huutajat . Oiketa huutajia on korkeintaan alle kymmenen ..

Että ei muuta kuin Jihuu

petetty ja pettynyt
Vieras

#292 fiksuhuuto

11.02.2011 12:52

Näkyy fiksuhuuto jollakin kepulikonstilla saaneen uusia huijattavia.
epävarma huutaja
Vieras

#293 Jotain edes, mutta katotaan...

12.02.2011 00:21

Tänään tuli Apple iPad postissa viimein ja sähköspostissa pahoittelujen kera, mutta vielä olisi yksi vedenkeitin saamatta. Sanoivat että se Laihon alottama arpajaisoikeudenkäynti tuli niin kalliiksi ja että siks on tuotteet myöhässä, mutta tiedä noista...
Vieras
Vieras

#294 Jotain edes , mutta katsotaan ..

12.02.2011 00:57

Kommentoi Jaa Facebookissa
Noin on
Vieras
#22 http://fiksuhuutohuijaus.blogspot.com/
04.08.2010 10:01

Terveisiä Ruotsista
# Erik wrote:

Hej har jobbat på mrsvensson i ca 1 år , slutade för jag skäms ,jag har varit med på alla deras möte & allt är en bluff tyvärr , dom sa till oss att bara lägga upp auktioner hela tiden & alla som har vunnit skulle inte få några vinster det går ut flera hundra tals vinster varje månad för flera miljoner men ut till folket kommer inga vinster därför sluta jag . kolla tillbaka på era e-mail så står det mitt namn erik.Posted 28 Jul 2010 at 9:01

Lähde

Noin on
Vieras
#23 Tuosta
04.08.2010 10:02

Valitan huonoa suomennosta, mutta kutakuinkin asian ydin on seuraava:

Hei työskentelin mrsvensso:nille (fiksuhuudolle) noin yhden vuoden, lopetin häpeän takia. Olen ollut kaikissa heidän tapaamisissaan ja kaikki on valitettavasti huijausta. He sanoivat meille, että laittakaa vain lisää huudettavaa kokoajan ja ne jotka ovat voittaneet eivät saa (joitakin) voittoja. Laitoimme voittoja sadoittain joka kuukausi useilla miljoonilla, mutta ihmiset eivät saa voittoja, siksi lopetin. Tarkistakaa/ tutkikaa teidän sähköpostinne niin, että nimeni/lähettäjänä on erik.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

12.02.2011 13:43

Vieras

#296 Terve teille

13.02.2011 15:10

Kirjoitin Fiksuhuudon epärehellisyydestä lehteen - Iisalmen Sanomat 27.12.2010. Senkin jälkeen olen silloin tällöin käynyt heidän sivuillaan ja vieläpä käyttänyt lähettämiänsä korvaavia ilmaishuutoja; järjetöntä myös se; inhottaa numerovilistys ja samojen kamojen kuvat. Olen voittanut huokeampia tavaroita vuoden aikana sen verran hirmuisen määrän, että hirvittää. Mitään ei ole tullut. Olen kyllä kirjoittanut heille alkavani pian viedä asiaa lakiteitse eteenpäin; vaan että sekin osaa olla vastenmielistä, ei tahdo jaksaa moiseen ruljanssiin. Vastaukset joita "Annalta" saan ovat samoja kuin teille muille. Tuntuupa enempi kuin kummalliselta, että joku on saanutkin jonkun voittonsa. Olen toki valmis kimppaan jos tätä esim. tai myös yhdessä viedään lakitupaan, mutta niin kyllästynyt ja masentunut olen tosiaan hommaan ollut etten ole adressisivuakaan jaksanut tänä vuonna lukea. Että tämmöinen tilanne. - edmond.
Vieras
Vieras

#297 Re: Jotain edes, mutta katotaan...

13.02.2011 19:46

#293: epävarma huutaja - Jotain edes, mutta katotaan... 

höpö höpö.. tiedän, että Fiksuhuuto on ongelmissa Checkout Oy:n kanssa, joten tääkin viesti on kusetusta... eli tuo huijarifirma yrittää saada edellämainitun firman vakuuttuneeksi, että tavaraa toimitetaan, koska ilman Checkout:ia he eivät saa rahaa tilillee... tosin Checkout Oy tietää "ongelmat" eli he ovat yhteisvastuulliset korvauksissa... !!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

14.02.2011 22:34