Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Pettynyt 7 tuotteen voittanut/maksanut
Vieras

/ #276 Miksi LAKI SALLII HUIJAAMISEN??????

27.01.2011 19:48

Miksi "sallin, että minua huijattiin" ?? Häpeän,koska luotin Fiksuhuutoon ja juhlin mielessäni sitä, että rahani eivät menneet hukkaan.. voitin samana päivänä 5 tuotetta ja 2 muuta aikaisemmin kuukauden aikana. Olin onnellinen yh-äiti, joka sai huudettua 2 lapselle tarpeellista, vaikka raha on kortilla (sairaseläkkeellä olen loppuikäni). Meni kuukausia.. en saanut tuotteita. Fiksuhuuto lupasi lähettää 2 viikon aikana.. viikot meni ja sama toistui. Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja heiltä sain ymmärrystä asiaan ja neuvoja.. olivat yhteydessä Fiksuhuutoon. Taas luvattiin.. ei tuloksena tuotteita minulle. On mennyt puoli vuotta. Menetin rahaa PALJON.. en saa edes sitä mitä maksoin Fiksuhuudolle voittamistani tuotteista postikuluineen. MIKSI IHMEESSÄ LAKI SALLII TÄMÄN???? MIKSI IHMEESSÄ FIKSUHUUDON SIVUT PYÖRIVÄT YHÄ ja SAAVAT HUIJATA!!!! FIKSUHUUTO lupaa toimittaa tuotteensa viimeistään 5 viikon kuluessa siitä kun ostaja on maksanut tuotteensa.. mutta ei toimita.. MIKSI SUOMEN LAKI SALLII SEN??? ARPAJAISLAKIKO SEN SALLII???? MIKSI SIVUT SAA HUIJATA YHÄ???