Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.
Vieras |
#130118.10.2012 12:18Tuossa kysyttiin alkaako takuu,kun maksanut tuotteen,vai silloin kun sen saanut.Oli kai takuuehdot mukana,kun sait tavarat. |
En ole katkera mutta kuitenkin |
#1302 Re: Re: Re:18.10.2012 19:23Edelleen olisi toivottavaa että kerrottaisiin milloin tavarat on voitettu ja mielellään myös mitä tavaraa on toimitettu. Osaisi hieman laittaa oikeaan perspektiiviin tuota tavaroiden toimittamisen "oikeellisuutta". On aivan eri asia jos toimittavat tavaroita joiden arvo on esim. alle 30€/kpl kun jos toimittavat tavaroita joiden arvo on esim. 300€/kpl. Myös se kiinnostaa toimitetaanko tavaroita kronologisessa järjestyksessä (voitto ajankohdan mukaan) vai jollakin toisella logiikalla ja millä. Onko ainoa toimittava yritys ollut Pixmania vai onko toimituksia tullut muistakin yrityksistä?
Pixmania dokumenteista löytynee lähetyksen käsitelleen henkilön nimi. Voisiko joku äskettäin tuotteensa saanut laittaa nimen tänne niin voisi ottaa häneen yhteyttä ja sitä kautta yrittää saada selvitettyä yhteystietoja tilaajaan (Fiksuhuuto tai mikä lie nykyään). |
vieras |
#1303 Re: Re: Re: Re:18.10.2012 22:55#1302: En ole katkera mutta kuitenkin - Re: Re: Re: Viesteissä 811 ja 812 on jotain pientä tietoa pakettejen lähettäjästä.Noita tietoja ovat monet kyselleet,mutta jostain syystä vastaukset ovat " kiven alla." |
Vieras |
#1304 Re: Re:19.10.2012 08:35Kyllä puhelimen takuuaika alkaa siitä kun se on Pixmanialta lähtenyt. Mulla oli ongelmia kesällä fiksulta saadun Canonin kameran kanssa ja Pixmanian asiakaspalvelu auttoi siinä auliisti. Otat vaan yhteyttä sinne asiakaspalveluun niin kyllä luulisi takuut järjestyvän.,, |
emil |
#1305 pixmanian takuuehdot19.10.2012 09:20tälläset on pixmanian takuuehdot eli kyllä se kattaa!!! |
Vieras |
#130619.10.2012 11:19Mä sain 2 kuukautta sitten viimeksi kamaa ja Playstation 3 oli vaihdettu Slim-malliin. eipä siinä mitään vikaa ole tullut ja hyvin on pelittänyt! |
Vieras |
#130719.10.2012 11:2416. Kaikilla tuotteilla on tuotevalmistajan myöntämä uuden tuotteen takuu, mikäli muuta ei erikseen ja selvästi ole ilmoitettu. Takuuasiat hoidetaan Sunnycentin kautta. Tollainen löytyi sunnyn ehdoista.Mikäli en nyt ihan väärin muista,fiksulla taisi olla samat ehdot. Mutta eipä voi tarkistaa,kun ei ole mistä tietoa saisi. |
En ole katkera mutta kuitenkin |
#1308 Re:19.10.2012 13:39Hieno juttu että sait tavaroita Fksuhuudosta. Voisitko vielä kertoa mitä tavaroita sait (tuon PS3 lisäksi) ja milloin olit nuo voittanut ja mikä yritys oli tavaran toimittajana (Pixmania, Verkkokauppa vai joku muu). |
Vieras |
#130919.10.2012 14:25Jos Käyttäjä tekee tilauksen jonkun muun kuin Pixmania.com kauppiaan kanssa, Käyttäjän tulee tutustua yhteistyökumppaneiden jäsenyysehtoihin. Oletteko tutustuneet Fiksu-huudon ehtoihin?? |
TERO |
#131019.10.2012 15:58moi,sain Nokian puhelimen ja täällä oli jossain vaiheessa juttua muistaakseni niitten kielten vaihtamisesta?? Miten se nyt meni eli missä ne kielet voi vaihtaa? Puhelin tuli Pixmanialta ja oli vuodelta 2010... |
vieras |
#1311 Re:19.10.2012 16:26Viestissä 1051 Timo Riihimäki näkyy kirjoittavan kielten vaihtamisesta. |
olkoon nimimerkitön |
#131223.10.2012 00:44Voitin 2010 noin vähän yli 100 tuotetta, jotka maksoin plus parikymmentä joita en enää lähtenyt maksamaan. Näistä noin 120-130:stä en ole saanut yhtäkään tuotetta. JAtkoin huutoja ällistyttävän pitkään, tulihan heiltä siinä vaiheessa vielä vakuutteluja ja ylimääräisiä korvaushuutoja. Olen menettänyt toivon jo aika päiviä sitten ja minusta on täysin käsittämätöntä että täällä kirjoitellaan puhelimien laadusta ja iloitaan voitoista! - Jotenkin toivoisi täsmällisiä dokumentteja nähtäväksi tai muutoin yksilöidympiä tietoja ja faktaa nimen tai edes huutonimimerkin allekirjoituksin varustetuin esimerkein. Kaikki fiksuhuudossa enemmän pelanneet saavat kyllä nimimerkit mieleensä. - Tai, niin no, miksi tähän kirjoitin? en tiedä, en ikinä usko näkeväni yhtään fiksuhuudon voittoani. Onko tämä heidän rulettiensa jatkoa, jossa joka sadas tai joka tuhannes voittaa eli saa tuotteen ja voidaan nimellisesti todeta asioiden rullaavan? Luulenpa että valtaosa petetyistä ei seuraa edes tätä palstaa (kuten minäkään en ole kuukausiin), ja koettaa vain autuaasti unohtaa tulleensa huijatuksi. Ei voi puhua reilusta yrityksestä, jos se ilmoittelee ja ottaa yhteyksiä vain tuotteiden saajiin, mutta ei rivilläkään valittele asiaa yleisesti tai heille, jotka jäävät paitsi. --- Ja, en tässä vaiheessa mainitse nimimerkiäni minäkään, koska sen käyttäminen ei näytä kuuluvan valitusten ja ilotusten eli palstan tapoihin. Muutoin toivoisi asiallista informaatiota, ei toinen toisensa haukkuja. Eivät kai tässä vihaiset ole tyytyväisten vihollisia ja päinvastoin? |
Vieras |
#131323.10.2012 07:26Ihan turhaa kieltää muilta iloisuutta jos itse ei ole saanut. Minulla on kaikki syy iloita eikä mitään velvollisuutta tehdä siitä sinulle raportteja. Sain äskettäin kymmeniä tuotteita jotka olin voittanut 2009-2010 ja minulla on oikeus olla niistä iloinen. Todistelu sinunlaisillesi olisi kuin kantaisi vettä kaivoon ja sen vuoksi voitkin vapaasti uskoa minua tai olla uskomatta. Mielestäni fiksuhuuto on hoitanut hommansa todella hyvin, kaikki muu puhe on sontaa. |
Vieras |
#131423.10.2012 08:28juuri niin,joillekkin tuntuu olevan kovinkin ylitsepääsemätöntä ymmärtää että Fiksuhuuto ei ole huijannut yhtään ketään.valtio pilasi niiden toiminnan ja se juttu on käsitelty joka paikassa jo monta kertaa.jotkut vain jankuttavat tuota huijatuksi tulemistaan niin että uskovat siihen varmaan pian jopa itsekin.tuo on täysin väärin Fiksuhuutoa kohtaan joka yritti korjata tilannetta ja typeryyden huipentuma.toisille vain oma etu on tärkein ja sen nimissä ovat valmiita syyllistämään ketä tahansa.toivottavasti ei tavaroita tulekaan kun kerran asenne on tuollainen. |
vieras |
#1315 Re:23.10.2012 10:25En aio minäkään pistää tansseja pystyyn muiden , tuotteensa saaneiden puolesta.(tohelo1) |
Lopen kyllästynyt |
#1316 Onko fiksuhuuto huijarifirma vai kunnollinen firma?23.10.2012 11:20Kunnolliseksi firmaksi fiksuhuutoa on täällä sivustolla mainostanut 10-15 henkilöä. He ovat kertoneet saaneensa tuotteensa viimeisen puolen vuoden aikana. Heitä on täällä hiukan kritisoitu/epäilty/syyllistetty jne. Tämä ei ole ainakaan minun tarkoitukseni. He ovat kertoneet, että ovat saaneet pahoittelut ja uskottavat selitykset kun ovat saaneet tuotteitansa. Heille on kerrottu, että tuo oikeiskäsittely on ollut syy ongelmiin. Huijarifirmaksi fiksuhuutoa on "haukkunut" minusta useampi (15-30), ainakaan minä en osaa päätellä tekstien sisällöstä kirjoittaako täällä kukaan useammalla nimimerkillä tai nimettömänä. Nämä nimimerkit ovat kertoneet, että eivät ole saaneet tuotteitansa ja vähään aikaan kukaan ei ole saanut mitään yhteyksiä fiksuhuutoon. Minä ja useat muut ovat kertoneet kaikista niistä selityksistä joita fiksuhuuto/asiakaspalvelu on vastannut. Minä en muista, että yksikään niistä olisi sisältänyt tiedon siitä, että tuo oikeudenkäynti on ongelmien lähde ja kun se on ohi, niin kaikki saavat tavaransa. Minä ja muut ovat saaneet posteja, joissa useimmin on vaan todettu, että toimitukset ovat hiukan myöhässä ja tavarat lähtevät hyvin pian. Oli tämä tietysti mediassa esillä, joten siitä oltiin tietoisia. Tuon oikeudenkäynnin loppumisesta taitaa olla jo ainakin vuosi, joten kyllä heillä on ollut aikaa järjestää asiat sen jälkeenkin. Pitää myös muistaa, että fiksuhuudon sivut toimivat koko tuon oikeuskäynnin ajan ja sen jälkeen noin vuoden ajan ja koko sen ajan mainostivat normaalisti, ilmoittivat sivuillaan tavaroiden tulemisesta 2-4 viikon aikana. Jos toimitusaika on tällä hetkellä 100+ viikkoa niin ei se kovin totuudenmukaista toimintaa ole. Joten fiksuhuuto on huijausta (huijaus on tietysti väärä sana jos joskus toimittavat tavarat kaikille), niin kauan kunnes toimittavat tavarat tai selkeästi kertovat aikataulun milloin tavarat tulevat ja pitävät sen suhteen myös sanansa. Jos näin käy niin en minäkään enää "hauku heitä". YHTEENVETO: Pidetään sana vapaana ja rehellisenä. Minä olen "tyytyväinen" jos täällä ilmoitellaan tavaroiden saapumisesta, koska silloin on jotain toivoa saada tuotteensa. |
Vieras |
#131723.10.2012 13:07Kyllä se niinpäin on pikemminkin, että harvemmin annetaan kehuja verrattuna niihin jotka valittavat. Sen vuoksi me julkisesti tyytyväiset olemme vain jäävuoren huippu verrattuna niihin jotka saavat tavaransa ja eivät asiasta mitään ilmoita. Uskonkin siksi että meitä tuotteita saaneita on valtava joukko kun lähes kaikki ovat asiasta hiljaa. Tuo analogia on todella ontuvaa, että fiksuhuuto olisi huijausta siihen asti kunnes toimittavat sinullekin tavarat. Eivät ne ole sen enempää tai vähempää huijareita vaikka eivät lähettäisi yhtäkään tuotetta. Hienoa pikemminkin niiden toiminnasta tekee se, että silti yrittää toimittaa tuotteita vaikka eivät ole asiassa syypäitä. Yrityksillä menee joskus huonosti ja tässä tapauksessa se oli valtion syytä. Eivät ne sitäpaitsi tuotteita lähettäisi kellekkään jos olisivat huijareita. Se on karu fakta, jota eivät tyhmimmätkään teistä voi kiistää. Ymmärrän hyvin että eivät soittele mitään ennenkuin tietävät milloin tavarat saa toimitettua. Lopettakaa tuo fiksuhuudon haukkuminen huijariksi niin ehkäpä niillekkin tulee enemmän kiinnostusta ruveta kommunikoimaan aktiivisesti. Tuskin jaksavat kauaa hankkia tavaroitanne hirveällä hommalla jos kielenkäyttönne on tuollaista haukkumista. |
vieras |
#1318 Re:23.10.2012 13:40Luuletko ihan tosissasi, että siellä luetaan näitä sivuja ja kaiken lisäksi välitetään mitä täällä kirjoitellaan.Vain " he?" itse tietävät totuuden? |
Vieras |
#1319 Re:23.10.2012 13:53Tavaroiden toimitus tuskin on kiinni kielenkäytöstä tällä sivustolla. Kun ovat niin kiireisiä etteivät ehdi vastata eivätkä tiedottaa mitään asiakkailleen, eivät varmaankaan ehdi lukea tämmöisiä kirjoituksia. |
Vieras |
#132023.10.2012 14:11No asiaahan ei varmasti silti auta yhtikäs mitään se että heitä sanotaan täällä huijareiksi samaan aikaan kun toimittavat parhaansa mukaan porukalle tavaraa. |
Vieras |
#132123.10.2012 14:47"Jos heitä sanotaan huijariksi täällä",kuten tuossa sanoit.Luulisi jo siinä tilanteessa heidän tulevan jossain muodossa esiin ja kertoisivat miten toimittavat tavaransa.En yhtään ihmette jos vihaisia ihmisiä kuten tuo 1312.Jos saatavia yli sata.eikä hajuakaan toimituksista,niin eiköhän hänellä ala hälytyskellot soimaan. |
Vieras |
#132223.10.2012 14:56No mitäpä fiksuhuuto sille asialle voi kun eivät ole tuota sotkua itse aiheuttaneet. Pelkästään koittaneet korjata sitä. Ihmettelen kun et voi syyttää asiasta valtiota joka on todellinen syypää tähän ongelmaan, kun lähtivät soosaamaan tuota yritystä tuohon kuntoon ja hävisivät? Onko se liian iso maali kun helpompi on syyttää yritystä? |
Vieras |
#132323.10.2012 15:10Eiköhän fiksu asian voittanut.Saanut korvaukset.Oikeuskäsittelyn aikana taisi olla "kultaista aikaa".Silloinhan fiksun toiminta kiihkeimmillään.Kun jatkuvasti tuota valtiota syytät,onko sinulla jotain näyttöä ,miten se se vaikutti fiksun toimintaan.Minulle ei koskaa asiakas-palvelu maininnut käräjöintiä huonoon toimintaan.Oli ihan muita asioita,jotka vaihteli ajan myötä.Minä vain asiakas- palvelun tietoihin perustan tietoni. |
Vieras |
#132423.10.2012 15:18Ovathan he moneen kertaan ilmoittaneet julkisuudessa sen vaikuttaneen ongelmiin ja minullekin kertoivat puhelimessa syyt tilanteeseen hyvin seikkaperäisesti kun olin tavaroitani saamassa. Minun mielestäni se on ihan uskottava syy ja jokainen voi kuvitella mitä tuommoinen vaikuttaa tuoreeseen yritykseen kun vuosikaupalla rähisevät. Sehän kesti vuosia koko homma ainakin lehtitiedoista kun vertaa, joten ymmärrettävää ettei se yritykselle hyvää tee. Eihän ne saaneet oikeudestakaan kuin omansa pois ja vaikutukset on aina laajemmat. |
Lopen kyllästynyt |
#1325 Re:23.10.2012 15:25Olet varmaan oikeassa tuon suhteen, että harvemmin annetaan kehuja kun valitetaan, mutta sekin perustuu olettamukseen. Ymmärrän, etteivät he soittele jokaiselle asiakkaalle etukäteen, mutta jos he oikeasti toimittavat tavaroita parhaan kykynsä mukaan, niin ei olisi iso vaiva LÄHETTÄÄ YHTÄ SÄHKÖPOSTIA vaikka kaikille käyttäjille, että ovat hengissä ja tekevät parhaansa. Jos ollaan rehellisiä niin en tiedä tällä hetkellä onko fiksuhuuto huijausta vai ei. Sen kyllä totean, että he eivät ole toimineet normaalien hyväksyttyjen toimintatapojen mukaan tähän mennessä. Pelkästään se, oikeuttaa minut olemaan tyytymätön fiksuhuudon toimintaan.
|
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
60367 Luotu: 27.09.2024
Forssan sairaalan palvelut turvattava
2299 Luotu: 21.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
5568 Luotu: 02.11.2024
Jyväskylän kaupunki ei saa luopua Nuorten taidetyöpajan tiloista
963 Luotu: 21.11.2024
Vetoomus Siuntion vuodeosaston ja Villa Charlottan toiminnan säilyttämisen puolesta Vädjan för bevarande av Sjundeå bäddavdelning och Villa Charlotta
695 Luotu: 17.11.2024
Vanhusten virikeohjaajan työtä ei saa lopettaa Ruovedellä
349 Luotu: 23.11.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
1152 Luotu: 13.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
1068 Luotu: 05.11.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
418 Luotu: 01.11.2024
Adressi Porlammin päiväkodin säilyttämisen puolesta
146 Luotu: 18.11.2024
KEIJÄRVEN SUOJASTENLAHTI YLÖJÄRVELLÄ TULEE SUOJELLA, EI RAKENTAA
135 Luotu: 19.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2918 Luotu: 07.10.2024
VAATIMUS POIKKEUSLUPIEN POISTAMISESTA KOKOMUUNNOSRISTEYTYSTEN OSALTA KARVANLAATUJEN SISÄLLÄ SML:n LIITTOKOKOUKSEEN
76 Luotu: 20.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
406 Luotu: 07.11.2024
Opiskelijoiden tukien korotus/ Höja studerandes stöd
74 Luotu: 20.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15026 Luotu: 15.07.2023
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28492 Luotu: 08.10.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
656 Luotu: 15.10.2024
Länsi-Herttoniemen kaavaehdotus HEL 2022-012662 muokattava
734 Luotu: 14.08.2024
Vastustamme tuulivoimaloiden rakentamista Hillonevalle Saarijärven Pylkönmäelle vakituisen- ja loma-asutuksen läheisyyteen
353 Luotu: 18.03.2021