Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Lopen kyllästynyt

/ #1316 Onko fiksuhuuto huijarifirma vai kunnollinen firma?

23.10.2012 11:20

Kunnolliseksi firmaksi fiksuhuutoa on täällä sivustolla mainostanut 10-15 henkilöä. He ovat kertoneet saaneensa tuotteensa viimeisen puolen vuoden aikana. Heitä on täällä hiukan kritisoitu/epäilty/syyllistetty jne. Tämä ei ole ainakaan minun tarkoitukseni. He ovat kertoneet, että ovat saaneet pahoittelut ja uskottavat selitykset kun ovat saaneet tuotteitansa. Heille on kerrottu, että tuo oikeiskäsittely on ollut syy ongelmiin.

Huijarifirmaksi fiksuhuutoa on "haukkunut" minusta useampi (15-30), ainakaan minä en osaa päätellä tekstien sisällöstä kirjoittaako täällä kukaan useammalla nimimerkillä tai nimettömänä.
Nämä nimimerkit ovat kertoneet, että eivät ole saaneet tuotteitansa ja vähään aikaan kukaan ei ole saanut mitään yhteyksiä fiksuhuutoon. Minä ja useat muut ovat kertoneet kaikista niistä selityksistä joita fiksuhuuto/asiakaspalvelu on vastannut. Minä en muista, että yksikään niistä olisi sisältänyt tiedon siitä, että tuo oikeudenkäynti on ongelmien lähde ja kun se on ohi, niin kaikki saavat tavaransa. Minä ja muut ovat saaneet posteja, joissa useimmin on vaan todettu, että toimitukset ovat hiukan myöhässä ja tavarat lähtevät hyvin pian. Oli tämä tietysti mediassa esillä, joten siitä oltiin tietoisia. Tuon oikeudenkäynnin loppumisesta taitaa olla jo ainakin vuosi, joten kyllä heillä on ollut aikaa järjestää asiat sen jälkeenkin. Pitää myös muistaa, että fiksuhuudon sivut toimivat koko tuon oikeuskäynnin ajan ja sen jälkeen noin vuoden ajan ja koko sen ajan mainostivat normaalisti, ilmoittivat sivuillaan tavaroiden tulemisesta 2-4 viikon aikana. Jos toimitusaika on tällä hetkellä 100+ viikkoa niin ei se kovin totuudenmukaista toimintaa ole.

Joten fiksuhuuto on huijausta (huijaus on tietysti väärä sana jos joskus toimittavat tavarat kaikille), niin kauan kunnes toimittavat tavarat tai selkeästi kertovat aikataulun milloin tavarat tulevat ja pitävät sen suhteen myös sanansa. Jos näin käy niin en minäkään enää "hauku heitä".

YHTEENVETO: Pidetään sana vapaana ja rehellisenä. Minä olen "tyytyväinen" jos täällä ilmoitellaan tavaroiden saapumisesta, koska silloin on jotain toivoa saada tuotteensa.