KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Kissaparat

#4032 Tuntipalkka 200 euroa

20.01.2013 14:15

Asianajajan tuntipalkka noin 200e eli ei ole kohta varoja, mitä käyttää ....
KKY:en alasajo on alkanut....

Tietääkö kukaan , kuinka paljon KKY on jo maksanut asianajajalle?

Vastaukset

Timo P.

#4034 Re: Tuntipalkka 200 euroa

2013-01-21 17:12:51

#4032: Kissaparat - Tuntipalkka 200 euroa

Ei KKY ole vielä maksanut mitään. Minä olen maksanut meidän taloudestamme myös KKY:n oikeudenkäyntikulut, sillä olemme olleet tähän asti häviäjiä.

Summa on nyt runsaat 15000 euroa ja sitten vielä omat asianajokulut päälle. Kotivakuutus maksoi vain yhden jutun osalta osuutensa. Vaikka oli siis kaksi juttua; minun ja vaimoni. Kun käräjäoikeus halusi käsitellä kaikki (erilaisetkin) jutut samalla kertaa, niin vakuutusyhtiö TURVA sai neronlaimauksen: käsitellään korvauskin vain yhtenä juttuna.

(TURVA irtisanoi kesken kaiken oikeusturvavakuutuksemme. Syynä huono kehitys asiakassuhteessamme tai jotain sinne päin! Joten vakuutus ei korvaa enää tulevia. Mitähän muuten sellaisella oikeusturvavakuutuksella oikein tekee, jonka yhtiö sanoo irti sitten, kun rahoja tarvitaan?)

Mutta hävinnythän maksaa sitten lopulta kuitenkin kaiken. Laskua tulee koko ajan lisää, sillä juttu jatkuu ...

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

2013-01-21 17:13:13


Valehtelijoiden klubi

#4037 Re: Tuntipalkka 200 euroa

2013-01-22 10:42:42

#4032: Kissaparat - Tuntipalkka 200 euroa 

 Hyvillä aikeilla on taipumus romuttua väärissä käsissä! 

On todella surullista seurata KKY:n kehityskaarta ansiokkaasta eläinsuojeluyhdistyksestä juristien ja opportunistien käsikassaraksi ja leikkikentäksi. Vallan keskittyminen vain harvoille ja valituille ei voi johtaa hyvään lopputulokseen.

Yhdistys voisi vielä paikata maineensa ja ryhdistäytyä lopettamalla naurettavat oikeustoimensa ja keskittyä ihmisjahtinsa sijasta kissojen pelastamiseen.