KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Psygologi
Vieras

#516 Terttu ja muu tynkähallitus - olette säälittäviä!

18.01.2011 21:28

Terttu Kanervo ja muu tynkähallitus, kysyn teiltä, että oletteko te nyt aivan varmoja oman toimintatyylinne niin laillisesta kuin moraalisista arvoista? Kestääkö toimintanne oikeasti enää päivänvaloa? Mielestäni se raja on jo kauan sitten ylitetty. Mitä enemmän olen saanut tietää tapahtuneita asioita omakohtaisesti niitä kokeneilta ihmisiltä, sitä järkytteneempi olen ollut.Eikö teitä hävetä yhtään? Vanhat ihmiset, teillä luulisi olevan jo sen verran elämänkokemusta, että tajuaisitte olevanne jo yli sovinnaisuuden rajojen. Tässä on syytä epäilla, anteeksi vain, myös teidän mielenterveytenne laatua. Tämän sanon kyseisen alan kokeneena ammattilaisena.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#521 Re: Terttu ja muu tynkähallitus - olette säälittäviä!

2011-01-18 23:59:54

#516: Psygologi - Terttu ja muu tynkähallitus - olette säälittäviä! 

Jos todella olet kokenut Psykologi, tohtinen kysyä onko paperisi tulostettu netistä?

Tekstisi ei tosiaankaan ole pitkälle lukeneen henkilön aikaansaamaa. Et taida edes tajuta mitä itse kirjoitat?

Puhut tynkähallituksesta, toisten säälittävyydestä ymm. Tunnetko edes KKY:n puheenjohtajaa? Sanot toista säälittäväksi. Etköhän itse ole säälittävä parjatessasi vierasta henkilöä? Vain sivistymätön ihminen käyttää tuollaista kieltä mitä käytät toista kohtaan. Etkä edes osaa sitä hävetä.

Suomea sanotaan sivistyneeksi maaksi, huh huh, lukiessani kirjoitustasi ihmettelen suuresti missä sinunkin ajatuksesi liitää?