KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

ei ropoakaan KKY,lle ennen uutta hallitusta
Vieras

#235 Re: Kauhea summa!

10.12.2010 19:34

#218: Todella pettynyt - Kauhea summa! 

Ihan samaa mieltä!! Nyt aukes/selvis kun kissanpojalle silmät! KKY;ssa haiskahtaa nyt ja pahasti manipulointi ja vilunkipeli toiminnassa, sekä noissa talouasioissa ja rahankäytössä.

Sanon vaan, että pitäisi selvittää kenen hallituksen jäseneen tuolla kallispalkkaisella rahastonhoitajalla on taustakytköstä, tuttu/ystävä tai ystävän jälkeläinen tai jotain muuta. Ei muuten ole mahdollista että noin huikeita summia maksetaan jos samalla kuitenkin valitetaan ja ruikutetaan kissoista aiheutuvia rahanmenoja!!!!

On tainnut jäädä "hallituksen hiekkalaatikko" siivomatta kun on alkanut haista... sekä taitaa alkaa olla ne hetket kun pitäisi ottaa se hiekkalapio kauniiseen käteen ja lapioida ne haisevat kikkareet pois.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#264 Re: Re: Kauhea summa!

2010-12-11 11:50:13

#235: ei ropoakaan KKY,lle ennen uutta hallitusta - Re: Kauhea summa! 

Millä perustelet nämä mainitsemasi kytkökset? Mistä olet saanut päähäsi, että kysymyksessä olisi sellaisia. Hallitus on aikanaan valinnut hyvän taloudenhoitajan ja eräs lakinainen sanoi, että toivottavasti saatte hänet pitää. Kyllä yhdistyksillä on palkallisia ihmisiä, mutta meillä vain yksi. Harva pj tekee palkatta näin paljon töitä kuin minä. Olen ilmeisesti siinä vähän yksinkertainen. Pelkäänpä pahaa, että olen viimeinen palkatta toimiva pj. tässä yhdistyksessä. Emme ole "ruikuttaneet" kissoista aiheutuvia rahanmenoja, vaan emme maksa ihmisten kuluja, koska ovat tulleet mukaan vapaaehtoistyöhön ja allekirjoittaneet vapaaehtoisen sopimuksen, että ottavat vastaan hoitokissoja. Ensikotitoiminnasta voi aina jäädä pois, jos voimavarat, motiivi tai elämäntilanne muuttuu. Se vaatii vain ilmoituksen. Noista kytkösväitteistä pitäneekin ottaa yhteyttä virkavaltaan.  Pj.