VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

nainen

#3615

11.05.2012 21:51

Vielä silloin on helppo parjata toista kun asiat on vielä itsellä ideologisella pohjalla. Olen varma kun seisoo oman raadellun lemmikin vieressä, niin viha on luonnollinen reaktio. Puhutaan vielä että susi tappaa iskemällä ensin niskaan, mutta se on pötypuhetta. Kyllä se susi repii suolet elävältä siitä on meillä kuva todisteena. Siltikin uskon että aito korpisusi eläisi sopusoinnussa minunkin kanssa, mutta tämä järjetön suojelu on kääntynyt itse itseään vastaan.Minusta tämä yhden eläimen suojelua voi verrata ihmiseen joka ottaa vaikka 50 kissaa, eikä jaksa millään ymmärtää, että mikä tässä nyt muita häiritsee. Silloin kun esim.sudelle ruvetaan antamaan ihmisen nimiä, minusta silloin aletaan liikkua arveluttavalla pohjalla. Itse aion liikkua metsissä susista huolimatta, sillä jotenkin se on yhtä tärkeää kuin syöminen?

Vastaukset

Elmeri

#3616 Re:

2012-05-11 21:59:38

#3615: nainen -

Pahasti on asiat tarkoitushakuisesti sekoitettu. Sitä se vihasi tekee. Olkoon kuinka luonnollinen reaktio, ihmisen pitää pystyä ajattelemaan ja ymmärtämään. Turha jäädä vihansa vangiksi, luonto toimii aivan oikein. Puheet pihasusista on vain itsepetosta, oikeutuksen hakemista oikeudettomalle vihalle. Päästä irti vihastasi, ei susi sitä sinun kiusaksesi tai ilkeyttään tee, se on eläin. Sinä pystyt parempaan.

Pohjanmaa

#3622 Re:

2012-05-12 01:23:36

#3615: nainen -

 

100% ASIAA!!!