KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Kky:n toimintaan syvästi pettynyt!

#3988 Re: KKY vahvisti adressin mukaisen toimintalinjansa

22.04.2012 02:14

#3985: Totta vai tarua - KKY vahvisti adressin mukaisen toimintalinjansa 

Jaahas! Näköjään varovainen uskoni uuteen puheenjohtajaan on ollut vain täydellistä harhaa. Näin tosin vähän arvelinkin käyvän mutta uskalsin silti hieman toivoa muutosta toimintaan. 

Erosin mielenosoituksena yhdistyksestä ja kuten on tehnyt useampi sata muutakin jäsentä! Olen tällä hetkellä jäsenä toisessa aktiivista kissojen suojelutoimintaa tekevässä yhdistyksessä. Siellä tuntuvat kissat olevan pääasiana.

Tämä Kky:n päätös keskittyä vain löytöeläinkodeista tulleisiin kissoihin taitaa olla viimeisiä nauloja Kky:n mahtiaikoijen arkkuun. Rahaa toki on, mutta jäsenet ja tekijät kaikkoavat. Jäljelle jää siten lopulta vain rahakasa, jonka päällä hallitus makoilee aikansa kuluiksi ja kissat huutavat hätäänsä!

Vastaukset

Vain rivijäsen

#4005 Re: Re: KKY vahvisti adressin mukaisen toimintalinjansa

2012-07-16 22:57:28

#3988: Kky:n toimintaan syvästi pettynyt! - Re: KKY vahvisti adressin mukaisen toimintalinjansa

Ois välillä mielenkiintosta tietää mitä KISU ry tekee hädänalasten kissojen  hyväks, muutakin ku parjaa KKY:tä toimimattomuudestaan?

Kaikkihan me voidaan vaatia tekeen muita työt ja itse vaan kököttää paikallaan parkumassa. Kukaan ei voi vapaaehtoisia tekijöitä vaatia tekeen minkään asian eteen töitä.Kiekukoon KISU ry miten paljon ku haluaa.

Jokainen yhdistys päättää itse toimintatapansa, adresseista huolimatta.