VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

metsästäjänainen

#2911

02.04.2012 18:50

En ymmärrä, että miksi tänne kirjoittavat ihmiset, jotka eivät tiedä asiasta p#skaakaan? Susi ei ole mikään ihana eläin, se on peto! Minulla on kaksi Suomenajokoiraa, rakastan koiriani, ne ovat minulle tärkeintä koko maailmassa, ne ovat ainoat ystäväni ja ilman niitä menetän syyn elää. Me kaikki kolme rakastamme metsästystä, ei tappamista vaan sitä jännitystä, raikasta ilmaa, kulkemista luonnossa ja mikä parasta ajokoiran ja omistajan välinen suhde on vahva, jos omistaja metsällä koiraa käyttää. En ymmärrä näitä susisuojelioita, miksi haukkuvat metsästäjiä, ihan samanlailla mekin eläimiä suojelemme. Kukaan ei ole väittänyt, että kaikki sudet täytyy tappaa. Kyse on siittä, että luonnon täytyy olla tasapainossa, jokaista eläintä täytyy olla tietty määrä, jos jotain on liikaa niin toisia on taas liian vähän. En tahdo kuulla, enkä nähdä kuin paras ystäväni tapetaan.Julma on ihminen, joka ei koiralle arvoa anna. Susi ei ole yhtään sen arvokkaampi. Kunnioittaen kaikkien koirien, parhaiden ystävien, niin ajajien kuin seurakoirien muistoa, jotka suden suuhun viattomana joutuivat. Kiitän ja arvostan myös Markoa, joka tämän asian eteen tekee töitä, se on myös minulle tärkeä asia.

Vastaukset


Vieras

#3137 Re:

2012-04-13 20:56:35

#2911: metsästäjänainen -

Sinulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa. Itsekin tykkään koirista, ne ovat meille perheenjäseniä mutta eivät sentään ihmisen asemassa. KOIRA ON KOIRA, EI IHMINEN! Jos menettäisin koirani, surisin mutta en todellakaan menettäisi syytä elää.
Miksi meuhkaat tuolla tavalla susista? Montako koiraa olet susille menettänyt? Eiköhän metsästyskoiralle ole paljon suurempi uhka jäädä auton alle kuin suden suuhun!