KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ollako jäsen vai eikö olla

#3881 Jatkaako KKY:n jäsenyyttä vai ei?

25.03.2012 23:03

Sitä tässä olen ankarasti pohdiskellut. Päätös vain on vaikea sillä jos nyt jätän jäsenmaksun maksamtta niin vuosikokoukseen ei ole asiaa ja minulla ei ole enää vähäisintäkään mahdollisuutta yrittää vaikuttaa asioihin. Toisaalta taas jos/kun sama meininki jatkuu KKY:ssä taas tästäkin eteenpäin, niin minua suuresti ketuttaa että olen mennyt avustamaan tällaista järjestöä. Vaikeaa on siis minulle päätöksen teko..Olen muuten miettinyt että mitenkä Terttu Kanervo&co on voinut kääntää näin totaalisesti kelkkansa kissojen auttamisen suhteen sillä kuinka hän nyt on yht´äkkiä sitä mieltä että kuntien/kaupunkien tulisi itse hoitaa löytöeläimensä siis tässä tapauksessa kissat kun hänen hyvin pitäisi tietää että monista löytöeläinpaikoista (ei tosin kaikista) ei ole sinne vietävällä kissalla (tai esim. sekarotuisella ja vanhalla koiralla) mahdollisuutta löytää enää uutta kotia vaan edessä on auttamatta hengenlähtö. Esimerkkinä esim. Kihniön, Parkanon ja Ikaalisten seudun löytöeläinpaikka joka ei pahemmin uusia koteja löydetyille eläimille etsi vaan mielummin lopetuttaa eläimet 15 vrkn:n jälkeen. Niin että tällaista eläinrakkauta KKY:ssä nykyään!!

Vastaukset

kokoustelija

#3882 Re: Jatkaako KKY:n jäsenyyttä vai ei?

2012-03-26 12:05:36

#3881: Ollako jäsen vai eikö olla - Jatkaako KKY:n jäsenyyttä vai ei?

Samaa mietin itsekin, mutta maksoin nyt kuitenkin jäsenmaksun ja menen kokoukseen sanomaan oman mielipiteeni ja kyseenalaistamaan nykyisen toiminnan linjauksen. Siihen minulla on oikeus! On sinne tulossa muitakin samaa mieltä olevia iso liuta! Emme anna periksi hallituksen painostamiselle ja uhkailuille. He ovat yrittäneet kovasti tehdä meistä toisinajattelijoista ja kissojen puolustajista "mörköjä" vaikka olemme vain ja ainoastaan kissojen asialla. Joku oikeus ja kohtuus tässäkin pitää olla.

Vastassa on todennäköisesti jälleen sama joukkio vihaisia ja manipuloituja ihmisiä, jotka suorastaan sylkevät päälle naama punaisena. Tuori johtanee kallispalkkaisena puheenjohtajana kokousta. Kissoilta kaikki pois tyynni, kuten taloudenhoitajan Marko Karin älytön palkkakin. Mikäs tämä lomaosake homma oikein on? En tiennytkään, että yhdistys on hankkinut sellaisenkin - Miksi? Eiköhän niitä rahoja olisi tarvittu kissoillekin?


Vieras

#3884 Re: Jatkaako KKY:n jäsenyyttä vai ei?

2012-03-26 14:12:16

#3881: Ollako jäsen vai eikö olla - Jatkaako KKY:n jäsenyyttä vai ei? 

 Irwin Goodman lauloi aikoinaan, että " rrraha ratkaiseeeeee" :)    ....eiköhän syy liene tässä ;)

Tarkoitus pyhittää keinot

#3891 Re: Jatkaako KKY:n jäsenyyttä vai ei?

2012-03-26 18:27:00

#3881: Ollako jäsen vai eikö olla - Jatkaako KKY:n jäsenyyttä vai ei? 

 Kaikki vähääkään kunnan löytöeläinpolitiikkaa ja resursseja tunteva varmasti tietää, että löytölät ovat jokseenkin ylibuukattuja. Monesti soittajille vastataan, ettei ole resursseja tulla loukuttamaan (ei ole loukkuja/loukuttajia) tai löytölään ei kerta kaikkiaan mahdu. Jäljelle jää vain kaksi vaihtoehtoa; jättää kissa oman onnensa nojaan tai soittaa eläinsuojeluyhdistykseen. Jos yhdistyksetkin lopettavat kissojen kriisityön, ei kissoille jää enää kuin yksi vaihtoehto.

On vastuutonta ja hurskastelua kuvitella, että kunta huolehtii näistä eläimistä -  olisi toki miellyttävää tuudittautua tähän kuvitelmaan.  On silkkaa harhaanjohtamista väittää ja levittää ko. kuvitelmaa totuutena, paitsi jos yhdistyksellä on muita päämääriä..