Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!
Kommentoitu viesti
Holokausti on seuraus, mikä on syy? |
#1667 Re: YK-liitto: Kansainvälinen holokaustin uhrien muistopäivä29.01.2012 15:01#1655: - YK-liitto: Kansainvälinen holokaustin uhrien muistopäivä Miksi Jumala salli Holokaustin, jokin syyhän siihen oli? |
Vastaukset
En lopeta heitä kokonaan! |
#1669 Re: Re: YK-liitto: Kansainvälinen holokaustin uhrien muistopäivä2012-01-29 15:09:39#1667: Holokausti on seuraus, mikä on syy? - Re: YK-liitto: Kansainvälinen holokaustin uhrien muistopäivä Miksi Jumala salli Holokaustin, jokin syyhän siihen oli? Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden...jos te sittenkin käytte minua vastaan ettekä tahdo kuulla minua, niin minä lyön teitä vielä seitsenkertaisesti, teidän syntienne mukaan...niin minäkin käyn teitä vastaan ja lyön teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.... niin minäkin kiivastuksessani käyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden. Mutta jos te ette kuule minua ettekä pidä kaikkia näitä käskyjä, vaan hylkäätte halpana minun ohjeeni ja teidän sielunne vieroo minun säädöksiäni, niin ettette pidä kaikkia minun käskyjäni, vaan rikotte minun liittoni, niin minäkin teen teille samoin ja rankaisen teitä hirmuisilla onnettomuuksilla, hivutustaudilla ja kuumeella, jotka sammuttavat teidän silmänne ja näännyttävät sielunne; ja te kylvätte siemenenne turhaan, sillä teidän vihollisenne syövät sen. |
Vieras |
#1672 Re: Re: YK-liitto: Kansainvälinen holokaustin uhrien muistopäivä2012-01-29 15:58:35
Jumala on Oikeudenmukainen Tuomari. Hän teki liitos Israelin kansan kanssa, että kansa tottelisi Häntä ja olisi Hänen pappiskansansa, siis julistaisi ja opettaisi Hänestä, ja Yeshuasta, Messiaasta, Pelastajasta kaikkeen maailmaan. Israel rikkoi liiton uudestaan ja uudestaan. Liitto oli ehdollinen. JOS te olette kuuliaiset, NIIN SITTEN saatte syödä maan hyvyyttä ja minä siunaan teitä... MUTTA JOS te ette ole ole kuuliaiset, joudutte pakenemaan vihollisianne, ja joudutte kantamaan tekojenne seuraukset. Jne. Sekä siunaus-että kirouslistoja löytyy raamatusta paljon. Lupauksia - ja sanktioita, jos kansa ei pidä liittoa. Jumala oli ja on äärimmäisen kärsivällinen. Israel sai rikkoa liittoa ja Jumalaa vastaan vuosia, satoja vuosia, tuhansia vuosia. Mutta lopulta Jumalan oli oman oikeudenmukaisuutensa tähden pakko toimeenpanna myös sanktiot, koska Hän on myös Tuomari. Historiansa aikana Israel on siis rikkonut liiton lukemattomia kertoja, ja on saanut pienempiä ja suurempia tuomioita. Jumala saattoi lähettää nälänhädän tai viholliskansan Israelin kimppuun sanktioksi. Tai kansa joutui pakkosiirtolaisuuteen. Kuten Babyloniaan, tai toisen temppelin tuhon jälkeen diasporaan koko maailmaan lähes 2000 vuodeksi. Shoah, tai kuten länsimaissa sanotaan "holokausti" ('polttouhri') voidaan siis tulkita yhdeksi Jumalan sallimaksi sanktioksi siitä, ettei kansa pitänyt liittoa ja seurannut Jumalaansa ja ottanut vastaan Messiastaan, jonka Jumala heille lähetti. Tottakai myös muita tulkintoja on olemassa. Kuten että Paholainen vaikutti kaiken. Mutta ilman Jumalan sallimusta Paholainen ei olisi sihen kyennyt. Paholainen ei ole kaikkivaltias. Vain Jumala on.
Valitettavasti shoah ei tule jäämään juutalaisen kansan viimeisimmäksi tai edes suurimmaksi kansantuhoksi. Sak 13:8-9 kertoo:
Israelissa ja Lähi-Idässä tulee olemaan vielä käsittämättömän suuria sotia, joissa tulee kuolemaan miljoonia juutalaisia (vihollisen ydinaseet) ja kymmeniä miljoonia arabeja (Israelin ydinaseet). Mutta tämäkin on Jumalan sallimus, Hänen suunnitelmissaan. Raamatun mukaan Jumala tulee sotien kautta tuomitsemaan myös oman kansansa Israelin, hävittämään siitä 2/3, mutta loput 1/3 tulevat kääntymään Yeshuan, Messiaan puoleen ja sanomaan: Siunattu olkoon Hän, joka tulee Israelin Pyhän nimessä! He vastaanottavat Hänet Messiaakseen, saavat iankaikkisen pelastuksen, ja lopultakin he täyttävät sen tehtävän, joka Jumalalla on ollut Israelille alusta asti: heistä tulee JUmalan pappiskansa, joka julistaa Messiaansa kunniaa kaikille kansoille (uskovat on siihen mennnessä jo temmattu pois, eli Israelin jäännös jatkaa heidän lähetystehtäväänsä). Kaikki yhdessä, holokaustikin, palvelee Jumalan suurta suunnitelmaa. | ||
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
28448 Luotu: 27.09.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1476 Luotu: 25.10.2024
Ikäihmisten palveluiden säilyttäminen Askolassa.
553 Luotu: 27.10.2024
Pohjanmaan hyvinvointialueen säästösuunnitelma koskien Kaskista peruttava /Sparplan för Österbottens välfärdsområde gällande Kaskö bör återtas
448 Luotu: 27.10.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
1839 Luotu: 07.10.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
817 Luotu: 08.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28200 Luotu: 08.10.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
376 Luotu: 15.10.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
115 Luotu: 01.11.2024
Tikkurilan Lukioon takaisin HSL-aikataulunäyttö
113 Luotu: 28.10.2024
Uusi Päivän jäänti Yle Areenaan
5003 Luotu: 30.06.2024
Vaadimme Haminan päättäjiä perumaan kaupungin veronmaksajille vahingollisen sähkö- ja lämpöverkon kaupan
608 Luotu: 15.10.2024
Vetoomus 280 hehtaarin aurinkovoimalan rakentamissuunnitelman perumiseksi maaseutualueellamme
267 Luotu: 21.10.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
2953 Luotu: 13.01.2023
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14823 Luotu: 15.07.2023
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6724 Luotu: 27.09.2024
Vaadimme raudanpuutteen tunnustamista sekä tasa-arvoista hoitoa
15295 Luotu: 20.10.2022
Vetoomus kirjanvaihtopisteiden ja poistokirjatapahtumien tuomisesta Kotkan kirjastoihin
65 Luotu: 22.10.2024
Vetoomus Markus Kuotesahon autovanhusten säilyttämisen puolesta
345 Luotu: 16.08.2024
Adressi: Ikäihmisille on turvattava riittävät asumisen ja hoivan palvelut koko Etelä-Karjalassa
444 Luotu: 26.09.2024