KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Huonot tunnelmat

#3206 Kysymyksiä

19.01.2012 14:27

Onko tämä "keskustelupalsta" tarkoitettu vain jollakin tapaa asianosaisille?
Sen käsityksen sai jostakin kommentista.(monet uteliaana lukevat monia adresseja)
Kaikenkaikkiaan:Outoa kirjoittelua,jos kirjoittajina ovat aikuiset ihmiset.
Viestejä lopulta kirjoittavat ehkä 5-6 henkilöä.Kieliasu on tunnistettavissa.
Onko tällä kirjoittelulla tarkoituksena edistää eläinsuojelua yleensä,vai ainoastaan kissojen oloja?
Toimivatko nämä 2 eri yhdistystä edelleen?Ilmeisesti eri tavalla?Kysymys:Toimivatko?
Onko kaikkien yhdistysten toimittava samalla tavalla?(laki asettaa tietenkin kriteerit)
Miten toisen yhdistyksen varallisuus kuuluu toiselle yhdistykselle?(rahasta puhutaan usein)
Kommentti:Lapsellinen,typerä,häpeällinen adressi kaikin puolin.
Tämän luettuani olen sitä mieltä,että en liity koskaan mihinkään eläinsuojelujärjestöön.
Informoin myös tuntemiani tahoja.
Näin toimimalla tehdään pelkkää hallaa koko eläinsuojeluaatteelle.
Viranomaisiin on pakko luottaa--näihin "hurahtaneisiin" ei voi luottaa.
Tähän tulokseen päätyi:

Vastaukset

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-01-19 14:49:58


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-01-19 15:16:15



Vieras

#3209 Re: Kysymyksiä

2012-01-19 15:57:44

#3206: Huonot tunnelmat - Kysymyksiä

Ei ole tarkoitettu ja olisikin erittäin toivottavaa, että adressin aiheena olevat asiat leviäisivät laajalle ihmisten tietoisuuteen.

Ilmeisesti olet siinä käsityksessä että kaikki yhdistykset toimivat puhtoisesti ja vilpittömin mielin sääntöjensä ja ihanteidensa mukaisesti? Ja, että voivat toimia keräämillään varoilla aivan miten haluavat, jotka on saatu lahjoittajilta vain tiettyyn tarkoitukseen hankkimillaan varainkeräysluvilla? Ei se ihan niin mene, kyse on julkisesta toiminnasta.

Hatunnoston arvoinen saavutus ja suoritus jos olet lukenut alusta asti tämän adressin koko kommenttiosion!! Mutta silloinhan sinun oletetaan olevan selvillä siitä, mistä tässä on oikeasti kyse ja luulisi huomiosi järkevänä ihmisenä kiinnittyvän itse asiaan eikä epäolennaisiin seikkoihin?! Tiedät varmasti senkin, että elämässä ja tapahtumissa, jotka kuohuttaa ihmiset ilmaisevat itseään hyvin monenlaisella tavalla mutta itse asiaa ei saa hukata sivuseikkoihin. Ja trolleja ja häiriköitä kyllä riittää, joka foorumille ja kokouksiin.

Kommenttisi pointti kyllä jäi hämäräksi, se mitä sillä ajoit takaa...moitteen ja halveksunnan kyllä huomasin mutta jutun juuri ei tullut esille..oliko pyrkimyksesi vain nostaa itsesi tämän adressin kommentoijien yläpuolelle?

Miksi yleensä kommentoit, jos adressi mielestäsi on kaikinpuolin lapsellinen, typerä ja  häpeällinen? Onko eläinsuojelu, tässä tapauksessa kissojen suojelu ja auttaminen, mielestäsi typerää, lapsellista ja häpeällistä?!?

Oikeasti fiksu ihminen olisi vain klikannut toiselle sivustolle.

ps. Juu, ja minä olen yksi niistä 5-6 kirjoittajasta, jonka seikan varmasti olet jo kirjoitustyylistä huomannut.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-01-19 16:03:20


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-01-19 16:05:45


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-01-19 16:06:38


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-01-19 23:20:01


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-01-20 13:01:07