KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ari Sandberg

#2905 Re: Re: Vastaus

22.12.2011 15:06

#2903: Maija Niemi - Re: Vastaus

Minä olen minä ja kirjoitan VAIN omalla nimelläni. Kuten olen ilmoittanut, en kommentoi asioita näillä sivustoilla. Keskustelu sivustolla on käynyt mielenkiintoiseksi. Täytyy katsoa näitä sivuja vähän useammin kun aikaisemmin. Sen verran kiinnostaa.

Vastaukset

Aria seurannut

#2907 Re: Re: Re: Vastaus

2011-12-22 15:13:30

#2905: Ari Sandberg - Re: Re: Vastaus

Ai Arikin on sitten lopulta vain pahantahtoinen ihminen? ASiat rupeavat heti kiinnostamaan, kun heitetään yksi perätön aivopieru.

Olet sinäkin kyllä yksinkertainen. Ei sinua ole koko vuotena kiinnostanut kissat vastauksen vertaa ja nyt heräsit kun on mahdollisuus mustamaalata.

Vai kiinnostuitko Kisun toiminnasta? Ota oppia kuinka asiallisesti vastataan. Yksi vaihtoehto on, että Ari kirjoitti tuon aivopierun nimimerkillä itse. Ei olisi ensimmäinen kerta KKY:ssä :-)

No tätä on odotettu

#2908 Re: Re: Re: Vastaus

2011-12-22 15:16:41

#2905: Ari Sandberg - Re: Re: Vastaus

Mitä? Meinaako Sandberg vastailla kysymyksiin? Nythän tämä rupesi kiinnostamaan..

Maija

#2909 Re: Re: Re: Vastaus

2011-12-22 15:20:17

#2905: Ari Sandberg - Re: Re: Vastaus

Minäkin olen vain minä, Maija tai Antero, ken tietää.

Sanna

#2912 Re: Re: Re: Vastaus

2011-12-22 15:35:03

#2905: Ari Sandberg - Re: Re: Vastaus 

 Teetköhän sä nyt itsesi naurunalaiseksi (kuka ikinä sitten oletkin?vaikea uskoa että olisit oikea Ari Sandberg)? Ainakin joidenkin silmissä. Mäkään en voi muuta kuin yhtyä tohon alempaan kirjoitukseen (2907)

Reija Tuomaala

#2913 Re: Re: Re: Vastaus

2011-12-22 15:47:29

#2905: Ari Sandberg - Re: Re: Vastaus

Soitas Ari tolle Jussille. Näyttää hanskaavan noi vastaamiset vähän paremmin.

Samalla voisit kysyä itseltäsi, mitä noista avoimuus asioista KKY pitää tärkeänä? Ei noista ole käytössä mikään KKY:ssä? Jos pitää miettiä kenelle lahjoittaisin läpinäkyvyyden pohjalta niin ratkaisu olisi selvä.

KKY:lle lahjoittamisen edessä on kuitenkin eniten se, että hallituksen jäsen ei vastaa rahankäyttö kysymyksiin oman kertomansa mukaan edes sähköpostissa kahden kesken.

Alkaa olla aika huolestuttavaa ja arveluttavaa menoa ja sen olet aiheuttanut sinä Sandberg tässä viimeisellä kahdella sivulla..

Mietipä sitä Ari siinä kiinnostuessasi.


Vieras

#2918 Re: Re: Re: Vastaus

2011-12-22 19:41:41

#2905: Ari Sandberg - Re: Re: Vastaus

Mielenkiintoista tässä on se että sinä AS et ole ollut kiinnostunut laisinkaan asiallista kysymyksistä täällä ja niihin vastaamisesta mutta kun alkaa loan heitto kohteena uusi yhdistys (jolla ei ole mitään tekemistä tämän adressin kanssa) ja sen toiminta, niin johan kiinnostuksesi heräsi!! Et ole juoruakkoja tai näitä loan heittäjiä yhtään parempi!

G.Pula-aho

#2924 Re: Re: Re: Vastaus

2011-12-23 08:10:01

#2905: Ari Sandberg - Re: Re: Vastaus 

 Minäkin olen minä ja kirjoitan millä nimellä huvittaa. Kenties sinunkin...