KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ari Sandberg

#2876 Vastaus

20.12.2011 13:55

Sanna: Kiitos viestistä, mutta en kommentoi myöskään henkilökohtaisessa meilissäni. Aiemmin sen tein, mutta asioita vääristeltiin. Nimimerkkien kirjoitukset jätän omaan arvoonsa.

Vastaukset

Totta vai tarua

#2877 Re: Vastaus

2011-12-20 14:26:49

#2876: Ari Sandberg - Vastaus

"Kiitos viestistä, mutta en kommentoi myöskään henkilökohtaisessa meilissäni."

Siis tämä hemmo ei kommentoi missään. Edes KKY:n facebookissa sentään?

"Sopiva" henkilö KKY:n hallitukseen. Kyllä kansa tiesi.

Sanna

#2882 Re: Vastaus

2011-12-20 19:47:42

#2876: Ari Sandberg - Vastaus 

 No ei voi mitään. Odottelen sitten KKY:n vuosikokoukseen asti ja tulen kysymään muutaman kysymyksen sinne.

Inka Lagerström

#2890 Re: Vastaus

2011-12-21 16:30:48

#2876: Ari Sandberg - Vastaus 

 Ari Sandberg, täällä niitä vastauksia ei voi juurikaan vääristellä, ellei kirjoituksesi sisältö ole jotenkin epälooginen ja ristiriitaisuuksia sisältävä ja siten vaikeasti ymmärrettävä. Tämä sivusto näyttää olevan suora ja vapaa kanava KKY:n ongelmien ytimeen! Täällä voit sanoa kaikille KKY:n tilanteesta ja kissojen hyvinvoinnista kiinnostuneille yhteisesti asioita ja saada myös vastauksia huolimatta siitä, ovatko ne kirjoitettu nimimerkeillä tai nimillä. Luulisi sinussakin olevan miestä vastaanottamaan kritiikkiä ja jättämään epäolennaiset palautteet ulkopuolelle. Ei näytä kuitenkaan olevan!

Itse useassakin yhdistyksessä hallituksessa toimineena olisin vain kiitollinen, jos jäsenistö olisi yhtään näin kiinnostunut ja aktiivinen yhdistyksen toiminnasta VAIKKA en olisikaan samaa mieltä heidän kanssaan! Yhdistys on yhtä kuin sen jäsenet! Sinä olet hallituksen jäsenenä JÄSENTEN edunvalvoja tai näin ainakin pitäisi olla. KKY:n hallituksen jäsenenä olet vastuullinen myös vastaamaan jäsenille heidän kysymyksiinsä.

Olen nyt lukenut koko tämän viestiketjun ja olen aivan sanaton. Miten tällaista voi tapahtua Suomessa ja miksi kukaan ei puutu viranomaisten taholta tilanteeseen. 

Minä en ole KKY:n jäsen, mutta suurena eläinten ystävänä olen antanut lahjoituksia säännöllisesti KKY:lle aiemmin jos sitten myös muillekin eläinsuojeluyhdistyksille. Jos ei hallituksen touhuilu muutu parempaan suuntaan, niin näin ei tapahdu enää jatkossa. Olen vetänyt nyt myös testamenttini pois KKY:ltä, jolle olisi ollut tulossa huomattava summa rahaa kuolemani jälkeen. Minä kun olen lapseton nainen, eikä lähisukulaisia ole.

Maija Niemi

#2903 Re: Vastaus

2011-12-22 14:45:08

#2876: Ari Sandberg - Vastaus

"Nimimerkkien kirjoitukset jätän omaan arvoonsa."

Ari, mistä tiedät olenko oikeasti Maija Niemi vai Antero Mertanen? Mistä mekään tiedämme, oletko oikeasti Ari Sandberg vai wannabe Sandberg? En näe mitään pohjaa tuolla pointillasi jättää nimimerkkien kirjoitukset omaan arvoonsa.

Vastaatko nyt minulle, kun esiinnyn nimellä vai jätätkö vastaamatta, kun otin tämän puheeksi? Riittääkö se perusteluiksi sinulle, etten ole kuka väitän olevani, koska julkisesti nimellä kirjoittaen heitin ilmoille tämmöisen ajatuksen siitä, ettei nimellä kirjoittaminen takaa yhtään sen enempää kuin nimimerkillä.