KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ari Sandberg

#2731 Vastaus 2730

24.11.2011 18:14

#2730: Voi jessus... - Mitä virkaa... 

 Lueahan tarkkaan mitä ja MISTÄ olen kirjoittanut enne kun alat haistatella. Älä lähde vääristelemään sanoja. Tulin avoimesti kirjoittaneeksi omalla nimelläni mitä itse et ole tehnyt. Joten, pitäydyn aikaisemmissa kirjoituksissani olla vastaamatta.

Vastaukset

paljon kuullut ja vähän nähnytkin.

#2743 Pakko kirjoittaa !!!

2011-11-25 14:44:09

#2731: Ari Sandberg - Vastaus 2730 

Luulin jo että tämä KKY:n asia olisi vihdoinkin mennyt perille myös ulkopuolisille lukijoille. Eipä vaan mene vaikka tuhansia kirjoituksia on kirjoiteltu. KKY:n edellinen hallitus ja ehkä nykyinenkin pelaa omaan pussiinsa eikä osaa katsoa kissojen parasta. Siis ,koska rahaa vain edelleen kerätään ja kerätään, mutta todellista apua tarvitsevat kissat jätetään oman onnensa nojaan. Tai ehkä se ei ole koko hallitus vaan puheenjohtajan taka-ajatus, jota hän on jo vuosia suunnitellut. Muut eivät sitä näe, eikä tajua jutun juonta.

MIKSI KKY EDELLEEN VAAN KERÄÄ???? 

No siksi että kun jossain vaiheessa siitä tehdään SÄÄTIÖ, joka maksaa jäsenilleen palkkioita. Rahasumman pitää olla suuri että palkkiotkin olisivat kohtuullisia.

Puheenjohtajan alkuperäinen lähtökohta, auttaa kissoja on muuttunut ja nyt hän haluaa vain auttaa itseään.

Tiedän että hän on valehtelija joka katsoo vain omaa parastaan ja haluaa itse vaikuttaa kaikkiin hallituksen päätöksiin.Tämä on nähty jo useiden kymmenien vuosien ajan, sitä vain ei ole hoksattu. Manipulointi on tehokas ase sille joka sitä osaa ja haluaa käyttää. Monikaan hallituksen jäsenistä ei kykene ajattelemaan asioita näin, mutta huomatuksi on tullut että painamalla toista saa toisen kunnioituksen. Ikävää toimintaa, mutta tehokasta. sillä saa kannattajat kumartamaan ja epäilijät poistetuksi.

Vai miten olisi käsitettävä sellainen käytös, kun joku pyytää ettei loukattaisi jotain toista henkilöä kertomalla hänen haisevasta asunnostaan, vaan hänet siirrettäisi vain toiseen työhön. Puheenjohtaja nimenomaan MENI KERTOMAAN SEN TÄLLE HENKILÖLLE JA haukut sai se joka halusi olla hienotunteinen.

Mitä tämä todistaa??? puheenjohtajan p...maista luonnetta ymmärtääkseni. Tästä syystä ei voi käsittää että jotkut vielä uskovat TK hyvyyteen.