KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

mikkelistä

#2608 Niin varmaan

18.11.2011 13:38

"Tosin KKY ei enää vaikuta olevan yleishyödyllinen yhdistys. Mutta se onkin sitten toinen juttu."

Olisi mukava kuulla/lukea terävä analyysisi tästä aiheesta!

Tässä on tämmöinen..mmm...piilovilluilun sävy, joten voin olettaa, että kysyjänä on samaa tahoa edustava, joka on tivannut täällä "...ilmoita nyt paljonko pulitit oikeudenkäynnistä..."

Olisi varmasti mukava kuulla, juu, mutta jospa KKY itse esittäisi kannanottonsa aiheeseen eli onko se vielä yleishyödyllinen yhdistys ja millä perusteilla?

Vastaukset


Vieras

#2609 Re: Niin varmaan

2011-11-18 13:53:12

#2608: mikkelistä - Niin varmaan 

Voin vakuuttaa ettei tuossa kommentissani ole mitään julki eikä piilovilluilua vaikka se sinusta ehkä siltä kuulostaa!

ENKÄ todellakaan edusta vähimmässäkään määrin  mainitsemaasi tahoa "...ilmoita nyt paljonko pulitit oikeudenkäynnistä..." enkä ole koskaan edustanut.

Timo P.

#2624 KKY:n yleishyödyllisyydestä

2011-11-20 16:58:41

#2608: mikkelistä - Niin varmaan

Erinomainen kirjoitus nimimerkillä "mikkelistä"! Erittäin hyvin kiteytetty. Juuri kuvatunlaista on "keskustelu" mainitsemasi yhdistyksen kannattajien kanssa.

YLEISHYÖDYLLISYYDESTÄ sen verran, että Pirkanmaan käräjäoikeus nauhoitti KKY:n puheenjohtaja Terttu Kanervon määritelmän yleishyödyllisyydestä 16.9.2011.

Sen määritelmän perusteella KKY:ltä ei kannata kysyä, mitä tarkoittaa sana "yleishyödyllisyys". Asiaa ei siellä ymmärretä. Se selittääkin monta ristiriita-asiaa; mm. minun laittoman erottamiseni, sillä olen jäsenen velvollisuudella ja oikeudella yrittänyt valvoa KKY:n yleishyödyllisyyttä. Siksi tuli kenkää.

Kannattaa hakea sanan merkitystä vaikkapa netistä. Se on tavattoman helppoa valistuneelle ihmiselle.

Tietenkin ymmärrän, että nimimerkki "mikkelistä" varmasti tietää yleishyödyllisyyden merkityksen. Mutta KKY:n puheenjohtaja ei sitä tiennyt ainakaan vielä 16.9.2011.