KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Mistä enää epäselvyyttä?

#2582 edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

16.11.2011 15:12

Edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa kissojen hyväksi tehtävään eläinsuojeluun? Vai keitä nämä jatkuvasti kiukkuilevat ja muita eläinsuojelijoita arvostelevat kirjoittelijat ovat? Onko kyseisellä yhdistyksellä tieto kirjoittelijoista ja hyväksyykö se tämän sivuston sisällön?

Vastaukset

Timo P.

#2583 Re: edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

2011-11-16 17:43:14

#2582: Mistä enää epäselvyyttä? - edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

Tarkoitatteko siis minuakin, sillä olen kirjoitellut tällä palstalla omalla nimelläni?

Jos ja kun ilmeisesti tarkoitatte, niin millä perusteella haluatte kytkeä tämän adressin johonkin muuhun yhdistykseen kuin KKY:een? (Siis sen toimintatapojen vastustamiseen pelastettavien kissojen valinnassa.) Pirkanmaan käräjäoikeus puolestaan kuvitteli päätöksessään tämän adressin olevan jonkun KKY-oppositioliikkeen perustama. Päätös 11/27021, annettu 16.9.2011.

Itse en tiedä adressin tekijästä mitään, eikä kukaan muukaan oikeussalissa tiennyt!

Te kuitenkin tunnutte tietävän, että joku yhdistys nímeltään Kisu ry julkaisisi tässä adressissa "virallisia" kantojaan joidenkin satunnaisten kirjoittajien toimesta! Mihin perustatte uskomuksenne?

Olen jyrkästi eri mieltä! Olen ehdottomasti itse sanojeni takana, eikä kukaan jästipää voi nimetä mielipiteitäni jonkun yhdistyksen nimiin. Kyllä minä olen minä.


Vieras

#2585 Re: edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

2011-11-16 18:54:50

#2582: Mistä enää epäselvyyttä? - edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa? 

 Tämä sivusto ei liity Kisuun mitenkään, sen nyt tietää kaikki (tai pitäisi tietää??). Riittikö vastaukseksi vai haluatko virallisen kannanoton? Tämä se vastaus kuitenkin on, mutta varmaan saat sen virallisenakin jos vaan vinkkaat Kisun puheenjohtajalle että tällaista täällä kysytään.


Vieras

#2586 Re: edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

2011-11-16 19:47:26

#2582: Mistä enää epäselvyyttä? - edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

Suomi on vapaa maa ja täällä saa vapaasti ilmaista mielipiteitään niin usein kun haluaa JA jokaisella on täysi vapaus OLLA LUKEMATTA näitä kiukkuilevia kannanottoja!!! Ja ihan muistutan vielä, että on ihan laillista kirjoittaa anonyyminä vaikka se kuinka raivostuttaisi sinua!!

JA mistä ihmeestä keksit liittää tämän adressin KISU nimiseen vapaaehtoisvoimin toimivaan uuteen eläinsuojeluyhdistykseen?!?!?

Tämä adressi on perustettu noin vuosi sitten EIKÄ silloin ollut tätä KISU yhdistystä edes olemassa, ja joka perustettiin vasta kesän korvalla kuluvaa vuotta 2011!! MUTTA KKY,n kyseenalaiset päätökset, toimet kissoja ja yhdistyksen yhdintoimintoihin liittyen olivat olemassa JONKA VUOKSI TÄMÄ ADRESSI ON PERUSTETTU!!!

Muista; se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa! Ihmetyttää vaan miksi otat pulttia tämän adressin kommenteista ja kommentoijista?!?!? Pyöriikö elämäsi tämän ympärillä ja onko se juuttunut tähän adressiin, jonka kirjoituksia ja kirjoittajia et voi hallita/määräillä?!?!?

Annan neuvon: Sääli sydäntäsi, Hanki oma elämä ja sellainen jossa kaikki on täydellistä, karsi siitä pois kaikki epämiellyttävä ja aloita se siitä ettet käy enää lukemassa täällä.


Vieras

#2587 Re: edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

2011-11-16 19:50:19

#2582: Mistä enää epäselvyyttä? - edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

Tässä taitaa olla aito trolli...tai sitten sielultaan niiiiin pieni ja ahdasmielinen ihminen ettei edes tajua....


Vieras

#2588 Re: edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

2011-11-16 20:00:51

#2582: Mistä enää epäselvyyttä? - edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

No ei ole hääppönen tämä sinunkaan kannanottosi!! Rupeet mustamaalaamaan uutta yhdistystä, joka on alkanut korjaamaan KKY,n jälkiä.?!? Kovasti oli ympäripyöreä tuo "muita eläinsuojelijoita arvostelevat"..ketähän tällä "muita eläinsuojelijoita" mahtanet tarkoittaa?

Kissojen puolesta taistelevia ja työtä tekeviä täällä on haukuttu ja moitittu oikein olan takaa..viimeeksi saastaisiin kissoihin rahaa tuhlaaviksi...nämä "muut eläinsuojelijat" eivät vain ole vielä puolustaneet hädänalaisten kissojen vuoksi tehtävää työtä...ovat vaan kovasti olleet huolissaan rahoista joita niihin menisi....


Vieras

#2596 Re: edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa?

2011-11-17 20:08:48

#2582: Mistä enää epäselvyyttä? - edustaako tämä sivusto Kisu ry-nimisen yhdistyksen virallista kantaa? 

 Oletko ehkä kontrollifriikki vai onko sinun muuten vaikeaa elää demokratiassa?  Kiinnostus voittaa kuitenkin vastenmielisyyden, joten sinunkin on vain roikuttava tällä sivustolla..

Voin vakuuttaa, että kaikki kirjoittelijat ovat täysi-ikäisiä ja vastaavat tuotoksistaan ihan itse!

Sinähän se siinä kiukkuilet kun joku uskaltaa olla kanssasi eri mieltä - toivottavasti olet yksineläjä..